Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do Środowiskowego Domu Samopomocy w Krynickich

Urząd Miejski w Zabłudowie ogłasza przetarg

  • Adres: 16-060 Zabłudów, Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 188 100 , fax. 085 7188100 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zabłudowie
    Rynek 8
    16-060 Zabłudów, woj. podlaskie
    tel. 857 188 100, fax. 085 7188100 w. 44
    REGON: 53102200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do Środowiskowego Domu Samopomocy w Krynickich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Środowiskowego Domu Samopomocy w Krynickich, Krynickie 72/2, 16-060 Zabłudów. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 11 części (zadań): Zadanie 1 - Sprzęt RTV, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie 2 - Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 6 do SIWZ. Zadanie 3 - Narzędzia warsztatowe, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 7 do SIWZ. Zadanie 4 - Sprzęt AGD, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 8 do SIWZ. Zadanie 5 - Zastawa kuchenna, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 9 do SIWZ. Zadanie 6 - Wyposażenie łazienki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 10 do SIWZ. Zadanie 7 - Rolety, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 11 do SIWZ. Zadanie 8 - Sprzęt do zajęć terapeutycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 12 do SIWZ. Zadanie 9 - Sprzęt do ćwiczeń oraz rehabilitacyjny, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 13 do SIWZ. Zadanie 10 - Meble, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 14 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 16 do SIWZ wraz z rysunkami (załączniki nr 16.5-16.9 do SIWZ). Zadanie 11 - Meble kuchenne, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 15 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 16 do SIWZ wraz z rysunkami (załączniki nr 16.1-16.4 do SIWZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale III SIWZ oraz Załącznikach nr 5 - 16 do SIWZ (w tym 16.1-16.9) 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ppkt 1 Ogłoszenia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub poświadczone notarialnie, albo poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię innego dokumentu, z którego będzie wynikało wprost prawo do reprezentacji podmiotu (np. umowa spółki cywilnej, statut itp.). 2. Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach