Gmina Zambrów ogłasza przetarg
- Adres: 18-300 Zambrów, Fabryczna 3
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862714616
- Data zamieszczenia: 2024-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zambrów
Fabryczna 3
18-300 Zambrów, woj. podlaskie
tel. 862714616
REGON: 450670309 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa wyposażenia meblowego do nowej siedziby Gminy Zambrów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia meblowego do nowej siedziby Gminy Zambrów”.2. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż mebli biurowych w asortymencie i ilościach określonych w „Formularzu cenowym”, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy oraz opisanych w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.UWAGA: Wykonawca wycenia 1m szaf biurowych oraz 1m szaf do archiwum. Wykonawca zobowiązany będzie do pomiaru szaf w budynku i zaproponowaniu rozwiązań szaf. Ilość szaf może ulec zmianie. 3. Wykonawca udzieli na dostarczone meble biurowe gwarancji na okres minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.UWAGA: Gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert – ROZDZIAŁ XIX. 4. Równoważność:1) Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazano odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,2) Wykazanie równoważności norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać przez niego udokumentowane i złożone wraz z ofertą - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego sal dydaktycznych w ZSCKR w Rudce
Dodano: 2024-05-31 - Wersalka
Dodano: 2021-12-15 - Dostawa wózka
Dodano: 2021-12-03 - Stoliki przylóżkowe
Dodano: 2021-05-12 - Dostawa szafek przyłóżkowych
Dodano: 2021-03-30 - Dostawa wózków
Dodano: 2021-03-05 - Zakup witrynki na leki
Dodano: 2021-03-05 - Zakup szaf na płyny infuzyjne
Dodano: 2021-02-18 - Zakup przejściówki
Dodano: 2021-02-03 - Zakup chłodziarko zamrażarek
Dodano: 2021-02-03