Gmina Bielsk Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7306851, 7305031 , fax. 857 302 015
- Data zamieszczenia: 2020-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk Podlaski
ul. Mickiewicza 46
17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 085 7306851, 7305031, fax. 857 302 015
REGON: 50659007000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kruszywa naturalnego dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Gminy Bielsk Podlaski, kruszyw naturalnych o następującym rodzaju i ilości: 1.1 kruszywo naturalne o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm w ilości 1500 ton 1.2 kruszywo łamane 0-31,5 mm w ilości 1000 ton – mieszanka kruszywa łamanego o stopniu przekruszenia C50/30 2. Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia – dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania przedstawione w normie PN-EN 13043. 3. Kruszywo musi być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, szklane, gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 4. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostawy, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych. 5. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na miejscu dostawy i rozładunku kruszywa powstałe w wyniku dostawy. 6. Zamawiający wymaga, aby rozładunek kruszywa odbył się w sposób kontrolowany. 7. Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczonego kruszywa pod względem: jakości, ilości i zanieczyszczenia. W przypadku stwierdzenia niespełnienia przez dostarczone kruszywo wskazanych w umowie parametrów Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa (na koszt Wykonawcy) na spełniające wymagania w terminie 3 dni, od dnia w którym dana okoliczność zaistniała. 8. Zważenie dostarczonej ilości kruszywa nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Z kontroli kruszywa podczas ważenia zostanie sporządzony protokół, który podpisze kierowca dostarczający kruszywo oraz przedstawiciel Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku do spełnienia przez Wykonawcę w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz OFERTA-zał nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym-zał nr 1A do SIWZ, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy). W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy). Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej-zał nr 6 do SIWZ. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w dziale V pkt 2 SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SIWZ. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. Zamawiający ocenia, czy udostępniana Wykonawcy przez inne podmioty ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwala na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo nie potwierdza spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, na których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa kruszywa naturalnego (pospółki) o uziarnieniu 0-31,5 mm”
Dodano: 2023-03-01 - Zakup i dostawa kruszywa do bieżącego utrzymania dróg w ramach realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2023 r. wraz z rozładunkiem i profilowaniem
Dodano: 2023-02-07 - Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2022 roku – etap II
Dodano: 2022-10-20 - Dostawa żwiru i kruszywa do budowy i remontu dróg na obszarze Gminy Zbójna według wskazań Zamawiającego w 2021r.
Dodano: 2021-02-05 - „Dostawa kruszywa naturalnego na remont drogi wewnętrzej w miejscowości Cieciory działka nr 254”
Dodano: 2020-11-13 - Dostawa kruszywa naturalnego
Dodano: 2020-06-12 - Zakup i dostawa kruszywa do bieżącego utrzymania dróg w ramach realizacji zadań Funduszu Sołeckiego w 2020 r.
Dodano: 2020-04-01 - Dostawy kruszyw do naprawy dróg na terenie gminy Zabłudów
Dodano: 2020-03-23 - Zakup kruszywa naturalnego na potrzeby Gminy Tykocin
Dodano: 2020-03-18 - Dostawa kruszywa betonowego na potrzeby Gminy Tykocin
Dodano: 2020-03-18