Liceum Ogólnokształcące im.Feliksa Nowowiejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 14-500 Braniewo, ul. Sikorskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 552 432 362 , fax. 552 432 362
- Data zamieszczenia: 2019-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące im.Feliksa Nowowiejskiego
ul. Sikorskiego 15
14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 552 432 362, fax. 552 432 362
REGON: 17098964800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lobraniewo.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do różnych pracowni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem (w przypadku, gdy jest wymagany) i uruchomieniem (w przypadku, gdy jest wymagany) – wyposażenia do różnych pracowni do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego, tj. do Liceum Ogólnokształcącego im. Feliksa Nowowiejskiego w Braniewie - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 5 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 5.1 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na sześć części: Cz. I Wyposażenie pracowni geograficznej Cz. II Wyposażenie pracowni językowej (język angielski) Cz. III Wyposażenie pracowni fizycznej Cz. IV Wyposażenie pracowni chemicznej Cz. V Wyposażenie pracowni matematycznej Cz. VI Wyposażenie pracowni biologicznej 5.2 Szczegółowe wymagania dotyczące dostawy mebli dla: Cz. II (13,14,16 pkt ) i dla: Cz. IV ( 1-10 pkt) - (załącznik nr 5) zostały określone w § 3 projektu umowy. 5.3 Szczegółowe wymagania dotyczące dostawy sprzętu komputerowego dla: Cz.I (6,14,15 pkt ), dla Cz. II ( 1,2,3,6,7,9,11,12,15,18,19,20) dla: Cz. III ( 1-3 pkt), dla Cz. V ( 15,17,19 pkt) dla Cz. VI ( 15,16 pkt) - ( załącznik nr 5) zostały określone w § 4 projektu umowy. 5.4Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Liceum Ogólnokształcące im. Feliksa Nowowiejskiego w Braniewie. Inspektorem ochrony danych osobowych w Liceum Ogólnokształcące im. Feliksa Nowowiejskiego w Braniewie jest Agnieszka Leśniak – adres email: sekretariat@lobraniewo.pl, tel. 55 243 23 62 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawa wyposażenia do różnych pracowni (01/2019/Postaw na LO) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty załącznik nr 1. 2.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, składane w trybie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - załącznik nr 4 – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert). 3.Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO załącznik nr 6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-03-24 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-01-10 - Dostawa wyposażenia do sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Olsztynie
Dodano: 2023-09-12 - Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn: „ Edukacja w szkołach podstawowych kluczem do sukcesu!”
Dodano: 2023-07-07 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Iławskiego oraz doposażenie w sprzęt sportowy, komputerowy i pracowni biologicznej szkół Powiat Iławskiego
Dodano: 2023-03-31 - Dostawa wyposażenia w ramach projektu Doposażenie instytucji kultury w Gminie - Miasto Działdowo w celu prowadzenia nowoczesnej działalności kulturalnej
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach programu "Aktywna Tablica" w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie.
Dodano: 2022-10-19 - Dostawa sprzętu, materiałów dydaktycznych i elementów wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. 11 listopada w Rusi filia w Bartągu
Dodano: 2022-09-05 - Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczych, pomocy dydaktycznych do indywidualizacji pracy z uczniami ze SPE oraz dostawa wyposażenia pracowni językowej w ramach projektu pn.: „Akademia Dwójki”
Dodano: 2021-05-25 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej nr 1 w ramach projektu pn. „Laboratorium odkrywcy w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętrzynie
Dodano: 2021-04-28