Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym

GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY ogłasza przetarg

  • Adres: 13-111 Janowiec Kościelny, 62
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896262061
  • Data zamieszczenia: 2024-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JANOWIEC KOŚCIELNY
    62
    13-111 Janowiec Kościelny, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896262061
    REGON: 510743019
  • Adres strony internetowej zamawiającego: janowiec.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym”, w asortymencie i ilościach wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia / formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 4 do SWZ. Adres placówki: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Janowcu Kościelnym, 13-111 Janowiec Kościelny 61.2. Oferowane pomoce dydaktyczne i wyposażenie sal muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nie mogą posiadać defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych, ani innych wynikających z zaniedbań Wykonawcy lub producenta, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania i nie mogą być obciążone prawami osób trzecich.3. Oferowane pomoce dydaktyczne i wyposażenie sal przeznaczone do użytku przez dzieci muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1604 ze zm.) w zakresie posiadania odpowiednich atestów i certyfikatów.4. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na pomoce dydaktyczne i wyposażenie sal na zasadach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 3 do SWZ.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia, w tym m.in. określenie minimalnych wymagań dot. pomocy dydaktycznych i wyposażenie sal zostały przedstawione w szczegółowym opisie zamówienia / formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 4 do SWZ, a także w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 3 do SWZ.6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie: SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami prawa.7. Inwestycja dofinansowana z Funduszy Europejskich dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027 Działanie 6.2 Edukacja przedszkolna „Przedszkolaki Na Starcie Otrzymują Wsparcie” Nr projektu FEWM.06.02-IŻ.00-0017/23.8. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV:39162100-6 – Pomoce dydaktyczne39530000-6 – Dywany, maty i dywaniki30195900-1 – Tablice do pisania i tablice magnetyczne37500000-3 – Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw37524100-8 – Gry edukacyjne37510000-6 – Lalki37520000-9 – Zabawki37521000-6 – Instrumenty muzyczne do zabawy37523000-0 – Puzzle37527200-0 – Pojazdy do zabawy9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenie sal do jednej lokalizacji tj. do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym. Zakupione pomoce dydaktyczne i wyposażenie będą stanowić wyposażenie sal przedszkolnych w ww. obiekcie i służyć do prowadzenia zajęć dydaktycznych ww. placówce. Całość zamówienia nie powinna być zrealizowana w częściach, gdyż taki podział groziłby ograniczeniem konkurencji albo nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia lub też potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału na części nie wpływa na krąg wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia i nie stanowi bariery do ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorcom. Na rynku znajduje się wiele podmiotów, których głównym spektrum działalności jest dostawa kompleksowego wyposażenia w tym pomocy dydaktycznych i wyposażenie sal dla przedszkoli i szkół. Ponadto niniejsze zamówienie jest częścią głównego zamówienia polegającego na dostawie różnego rodzaju wyposażenia do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym, realizowanego w ramach Funduszy Europejskich dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027 Działanie 6.2 Edukacja przedszkolna „Przedszkolaki Na Starcie Otrzymują Wsparcie” Nr projektu FEWM.06.02-IŻ.00-0017/23, które udzielane jest w częściach w odrębnych postępowaniach.10. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach