Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do punktów przedszkolnych na terenie Gminy Sanok w miejscowościach: Niebieszczany, Prusiek, Pisarowce, Strachocina, Tyrawa Solna, Srogów Górny i Trepcza

Gmina Sanok ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Kościuszki 23
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4656551 , fax. 013 4656553
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sanok
    ul. Kościuszki 23 23
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4656551, fax. 013 4656553
    REGON: 37044074900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sanok.com.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do punktów przedszkolnych na terenie Gminy Sanok w miejscowościach: Niebieszczany, Prusiek, Pisarowce, Strachocina, Tyrawa Solna, Srogów Górny i Trepcza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do punktów przedszkolnych na terenie Gminy Sanok w miejscowościach: Niebieszczany, Prusiek, Pisarowce, Strachocina, Tyrawa Solna, Srogów Górny i Trepcza . Szczegółowy asortyment, ilości oraz wymagane parametry określone zostały w formularzu cenowym. Ilości określone w formularzu cenowym dotyczą dostawy asortymentu dla jednego punktu przedszkolnego. Do oferty należ dołączyć wycenę dla 7 punktów przedszkolnych i sumę całkowitą wpisać w formularzu oferty. W wycenie dostaw do punktów przedszkolnych w miejscowościach Tyrawa Solna, Srogów Górny i Trepcza nie należy uwzględnić dostawy asortymentu określonego w poz. Nr 15 (szafki do szatni harmonia) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na asortyment równoważnych tj. posiadających podobne parametry techniczne. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie wymaganych w SIWZ oświadczeń i dokumentów. Złożenie tych dokumentów, zgodnie z wymaganiami SIWZ, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dwóch dostaw, zbliżonych co do zakresu i wartości niniejszemu zamówieniu- wykazać 2 dostawy o wartości min. 80 tyś. zł. brutto II. W przypadku gdy oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej . Zamiast dokumentów określonych w pkt I ppkt1i2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej jak w terminach określonych w pkt II.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.sanok.com.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach