Przetargi.pl
Dostawa mebli do Zespołu Oświatowego przy ulicy Bł. Karoliny

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8754636 , fax. 017 8754634
  • Data zamieszczenia: 2015-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
    Rynek 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8754636, fax. 017 8754634
    REGON: 00065061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.pl; bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli do Zespołu Oświatowego przy ulicy Bł. Karoliny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Szkoły Podstawowej Nr 18 i Gimnazjum Nr 4 w Rzeszowie przy ul. Błogosławionej Karoliny 21 wraz z czynnościami takimi jak: zakup, dostawa, montaż i ustawienie dostarczonego wyposażenia, przymocowanie do ścian - jeżeli jest to konieczne. Postępowanie podzielone jest na 3 części Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części zamówienia: Część I - dostawa mebli do sal lekcyjnych, wypożyczalni, czytelni, świetlicy, jadalni, szatni, Stół 2-os z regulowaną wysokością 5-6 szt. 15 Krzesło z regulacją wysokości 5-6 szt. 30 Biurko nauczycielskie szt. 38 Tablica szkolna tryptyk biała 3,40m szt.5 Szafka wodna Szt 5 Szafka z szerokimi półkami Szt 1 Szafka z szerokimi 7 szufladami Szt 2 Nadstawka z 3 pólkami Szt 4 Nadstawka z 1 pólką Szt 2 Szafka z 3 półkami Szt 1 Regał oszklony na pomoce szt. 1 Stół roboczy szt. 16 Nadstawka laboratoryjna szt. 6 Stół demonstracyjny szt. 1 Szafka wodna z 1 zlewem Szt 2 Szafka wisząca Szt 6 Stół laboratoryjny Szt 2 Tablica szkolna pojedyncza 170cm biała szt. 13 Taboret Szt 31 Stół 2-os z regulowaną wysokością 5-6 Szt 81 Stół 1-os z regulowaną wysokością 5-6 Szt 88 Krzesło z regulowaną wysokością 5-6 Szt 316 Szafa wysoka z witryną w ramie aluminiowej Szt 6 Regał wysoki z szafką szt. 22 Szafa wysoka czterodrzwiowa szt. 52 stół laboratoryjny szt 2 Stolik komputerowy 1-os. Szt 52 Szafka średnia Szt 7 Regał średni Szt 2 Regał ekspozycyjny Szt 32 Regał jednostronny wzmocniony - moduł podstawowy Szt 8 Regał jednostronny wzmocniony - moduł dodatkowy Szt 11 Regał dwustronny wzmocniony - moduł podstawowy Szt 16 Regał dwustronny wzmocniony - moduł dodatkowy Szt 25 Stół demonstracyjny 2-szafkowy Szt 1 Stolik uczniowski 3-osobowy Szt 10 Szafka 6-skrytkowa szt. 60 Ławka szatniowa bez oparcia Szt 47 Stól 1-os z regulowaną wysokością 3-4 Szt 54 Krzesło z regulowaną wysokością 3-4 Szt 502 Szafka ubraniowa z 9 schowkami szt. 21 Szafka ubraniowa z 9 schowkami Szt 21 Szafka ubraniowa 3-modułowa szt. 1 Szafka ubraniowa 2-modułowa Szt 1 szafka 6-skrytkowa szt. 54 Szafka 3-skrytkowa Szt 6 Szafa czterodrzwiowa z wysoką półką Szt 19 Tablica szkolna tryptyk biała 3,40m kratka-linie-gładki Szt 18 Regał wysoki z szafką Szt 35 Stół 2-os z regulowaną wysokością 3-4 Szt 208 Zestaw meblowy zielony Kpl 1 Zestaw meblowy żółty Kpl 1 Zestaw meblowy pomarańczowy Kpl 1 szafka 3-skrytkowa. Obudowa kolor RAL 7047, dzrwiczki 5015 szt 40 szafka 3-skrytkowa. Obudowa kolor RAL 7047, dzrwiczki 6018 szt. 14 szafka 3-skrytkowa. Obudowa kolor RAL 7047, dzrwiczki 2008 szt 14 Stół świetlicowy regulowany w zakresie 3-4 szt. 15 Krzesełka o regulowanej wysokości 3-4 z siedziskiem i oparciem wykonanym z barwionej sklejki bukowej szt. 57 Krzesełka o regulowanej wysokości 3-4 z siedziskiem i oparciem wykonanym z barwionej sklejki bukowej. szt. 57 Krzesełka regulowanej wysokości 3-4 z siedziskiem i oparciem wykonanym z barwionej sklejki bukowej. szt. 24 Zestaw meblowy 1 Kpl 1 Zestaw meblowy 2 Kpl 1 Zestaw meblowy 3 Kpl 1 Schowki szatniowe Szt 6 Stół świetlicowy regulowany w zakresie 3-4 szt. 6 Stoły na stelażu metalowym z nogami okrągłymi 120x80 szt. 4 Stoły na stelażu metalowym z nogami okrągłymi 160x80 szt. 4 Krzesełka o regulowanej wysokości 5-6 z siedziskiem i oparciem wykonanym z barwionej sklejki bukowej Szt 28 Krzesełka o regulowanej wysokości 5-6 z siedziskiem i oparciem wykonanym z barwionej sklejki bukowej Szt 28 Dostawa i montaż mebli i wyposażenia Kpl 1 Część II - dostawa mebli biurowych, Krzesło obrotowe szt.40 Lady recepcyjne - zestaw Kpl 2 Biurko w kształcie litery L Szt 2 Kontener stacjonarny Szt 2 Stół konferencyjny kwadratowy Szt 1 Szafa z drzwiami przesuwnymi Szt 4 Szafa bez drzwi z 2 półkami Szt 2 Szafa ubraniowa Szt 2 Szafa aktowa ze skarbczykiem Szt 2 Gablota ekspozycyjna Szt 1 Krzesło na płozach Szt 12 Biurko prostokątne Szt 2 Kontener mobilny Szt 2 Szafa z drzwiami przesuwnymi Szt 2 Szafa ubraniowa Szt 1 Szafa aktowa Szt 6 Krzesło na podstawie jezdnej Szt 3 Biurko prostokątne Szt 2 Kontener mobilny Szt 2 Panel recepcyjny środkowy Szt 2 Panel recepcyjny boczny Szt 1 Blat do panela Szt 2 Dostawka prostokątna Szt 1 Stolik do krótkich spotkań Szt 1 Krzesło konferencyjne szt. 40 Stól konferencyjny szt. 9 Szafa ubraniowa Szt 2 Szafa wysoka z 10 schowkami Szt 4 Dostawa i montaż mebli i wyposażenia Kpl 1 Część III - dostawa foteli audytoryjnych. Dostawa 238 szt. foteli audytoryjnych do sali audytoryjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części I : 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100) Dla części II: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) Dla części III: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje wykluczeniem wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miasta Rzeszowa PKO BP S.A. nr rachunku: 55 1020 4391 0000 6702 0144 6830. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane - w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. ZP.271.1.22.2015. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych przy ul. Joselewicza 4, pok. nr 13 w formie oryginału. Prosimy nie załączać do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Pzp. VIII. Termin związania ofertą 1. Wykonawca będzie związany ofertą 30 dni od terminu składania ofert. 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach