Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do jednostek oświatowych na terenie Gminy Zaklików

Gmina Zaklików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-470 Zaklików, ul. Zachodnia 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8738476 , fax. 15 8738324
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
    ul. Zachodnia 15 15
    37-470 Zaklików, woj. podkarpackie
    tel. 15 8738476, fax. 15 8738324
    REGON: 83040913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do jednostek oświatowych na terenie Gminy Zaklików
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do jednostek oświatowych znajdujących się na terenie Gminy Zaklików. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1 Dostawę wyposażenia do Publicznego Przedszkola w Zaklikowie, ul. Krzywa 65, 37 - 470 Zaklików, obejmującą dostawę: - stolików uczniowskich 25 szt. - krzeseł uczniowskich 125 szt. - biurek nauczycielskich 6 szt. - zestawów meblowych 6 kpl. - krzeseł nauczycielskich 16 szt. - mebli do szatni 1 kpl - zabawek 1 zestaw - sprzętu sportowego 1 zestaw - instrumentów muzycznych 1 zestaw - sprzętu do pracowni logopedyczno - psychologicznej - walizka logopedyczna 1 szt. 1.2 Dostawę wyposażenia do Zespołu Szkół w Zdziechowicach, Zdziechowice Drugie 212, 37 - 470 Zaklików, obejmującą dostawę - krzeseł uczniowskich 80 szt. - stolików uczniowskich 40 szt. - biurek pod komputer 20 szt. - krzeseł do pracowni informatycznej 20 szt. - instrumentów muzycznych 1 zestaw - zabawek 1 zestaw 1.3 Dostawę wyposażenia do Zespołu Szkół w Lipie, ul. Szkolna 5, 37 - 470 Zaklików, obejmującą: - krzesła uczniowskie 165 szt. - stoliki uczniowskie 74 szt. - zestawy meblowe 6 kpl. - zabawki 1 zestaw - pomoce Montessori 1 zestaw - sprzęt do terapii sensorycznej 1 zestaw 1.4 Dostawę wyposażenia do Zespołu Szkół w Zaklikowie, ul. Sandomierska 56, 37 - 470 Zaklików, obejmującą: - tablicę wyników uniwersalną 4 szt. - Zestaw sprzętu do tenisa stołowego 1 kpl. - Oszczepy szkolne 20 szt. - Równoważnię gimnastyczną 3 szt. - Odskocznię gimnastyczną 4 szt. - Zestaw wyposażenia do piłki siatkowej 1 kpl. - Atlas 1 szt. - Lustra gładkie przyścienne bez poręczy 3 szt. - Rower treningowy 2 szt. - Trenażer (Orbitrek) 1 szt. - Wioślarz 1 szt. 1.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SIWZ Specyfikacja dostaw. 1.6 Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy koloru z konkretnego katalogu czy zdjęcia konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. 1.7 W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, kolorystyki, materiałów. W przypadku gdy Wykonawca zastosuje materiały inne niż w opisie zobowiązany jest do dołączenia do oferty opisu, dokumentacji fotograficznej zaoferowanego wyposażenia w celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych w SIWZ. 1.8 Dostarczone wyposażenie winno być nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń. 1.9 Dostarczone wyposażenie musi posiadać wszystkie wymagane prawem polskim certyfikaty. 1.10 Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone wyposażenie wynosi 24 miesiące, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 PLN (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Zaklikowie konto BSZK w Kraśniku o/Zaklików 07 8717 1093 2012 1200 0101 0006, z zaznaczeniem, że wadium dotyczy przetargu nieograniczonego na Dostawę wyposażenia do jednostek oświatowych na terenie Gminy Zaklików . 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 w/w ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zaklikow.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach