Gmina Pszczew ogłasza przetarg
- Adres: 66-330 Pszczew, Rynek 13
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7492310 , fax. 095 7492312
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczew
Rynek 13 13
66-330 Pszczew, woj. lubuskie
tel. 095 7492310, fax. 095 7492312
REGON: 21096680000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do przedszkola w Pszczewie w ramach przedbudowy i nadbudowy Przedszkola Samorządowego w Pszczewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli oraz nagłośnienia i sprzętu audiowizualnego na potrzeby przedszkola w Pszczewie w ramach Przebudowy i nadbudowy Przedszkola Samorządowego w Pszczewie. Szczegółowy zakres wykonania dostawy zawierają: formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 SIWZ oraz specyfikacje przedmiotu (opis przedmiotu zamówienia) stanowiąca załącznik nr 4 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem zero jedynkowym (spełnia / nie spełnia), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 1 dostawy mebli wraz z dokumentem potwierdzającym, że dostawa została wykonana należycie; - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa łóżek polowych składanych - metalowych oraz taboretów polowych składanych z metalową podstawą z zastosowaniem prawa opcji
Dodano: 2015-10-15 - Wyposażenie Biblioteki Publicznej Os. Centrum 8 w Międzyrzeczu
Dodano: 2015-03-18 - Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia, sprzętu multimedialnego, komputerów i gablot muzealnych w Centrum Przyrodniczym w Zielonej Górze w ramach zadania: Współpraca miast Zittau i Zielonej Góry w zakresie nauk przyrodniczych.
Dodano: 2014-10-15 - Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego Spr. nr 43/PN/WGSI/2014
Dodano: 2014-09-23 - Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego
Dodano: 2014-09-02 - Zakup i dostawa szaf metalowych na odzież z zastosowaniem prawa opcji.
Dodano: 2014-08-18 - Zakup i dostawa szaf metalowych na odzież z zastosowaniem prawa opcji
Dodano: 2014-06-13 - Zakup i dostawa materiałów naprawkowych
Dodano: 2014-05-02 - Wyposażenie sali wiejskiej w Swarzynicach
Dodano: 2014-04-15 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń biurowych dla Urzędu Miejskiego w Sławie
Dodano: 2014-03-18