Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia, sprzętu multimedialnego, komputerów i gablot muzealnych w Centrum Przyrodniczym w Zielonej Górze w ramach zadania: Współpraca miast Zittau i Zielonej Góry w zakresie nauk przyrodniczych.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, ul. Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 322-91-86 , fax. 68 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2014-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Zjednoczenia 110 110
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 322-91-86, fax. 68 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia, sprzętu multimedialnego, komputerów i gablot muzealnych w Centrum Przyrodniczym w Zielonej Górze w ramach zadania: Współpraca miast Zittau i Zielonej Góry w zakresie nauk przyrodniczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia, sprzętu multimedialnego, komputerów i gablot muzealnych w Centrum Przyrodniczym w Zielonej Górze w ramach zadania: Współpraca miast Zittau i Zielonej Góry w zakresie nauk przyrodniczych. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 zadania obejmujące w szczególności dostawę: 1)Zadanie 1: meble biurowe, w tym: biurka, stoły, szafy, krzesła, fotele, lada (hole), kuchnie; akcesoria sanitarne i kuchenne; 2)Zadanie 2:urządzenia multimedialne, w tym: monitory, spliter, ekran elektryczny, projektory, notebook, zestawy komputerowe, cyfrowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne; 3)Zadanie 3: gabloty muzealne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. 2.Miejsce dostawy i montażu: Centrum Przyrodnicze w Zielonej Górze. 3.Wszystkie sprzęty oraz wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie regenerowane, nie powystawowe. Oferowany sprzęt i wyposażenie muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie. 4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy określony w niniejszej SIWZ sprzęt i wyposażenie oraz dokona jego montażu. Transportu sprzętu i wyposażenia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko. 5.Ponadto, w ramach zadania wymagane jest oznakowanie sprzętu i wyposażenia naklejkami (wlepkami). Wymagania w ww. zakresie zawarte są w wytycznych Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013 w zakresie informacji i promocji dla beneficjentów zawartych w załączniku nr 4 do SIWZ i na stronie internetowej http://www.sn-pl.eu/pl/oeffentlichkeit/index.jsp 6.Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Użyte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 7.Zadanie dofinansowane w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013, zadanie Współpraca miast Zittau i Zielonej Góry w zakresie nauk przyrodniczych. 8.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu dokumenty (oryginały lub kopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) potwierdzające spełnienie przez zaoferowany sprzęt i wyposażenie wymagań określonych w pkt I. 2.2. - 2.5. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zawartego w załączniku nr 3 do SIWZ. I. Zadanie nr 1 MEBLE, AKCESORIA KUCHENNE I SANITARNE Opisane meble muszą być elementami seryjnymi, z gwarancją ciągłości produkcji minimum 36 miesięcy oraz ze względu na swoje przeznaczenie muszą posiadać atesty bezpieczeństwa, wytrzymałości i stateczności, zgodnie z normami podanymi poniżej, lub równoważnymi, wydanymi przez niezależne jednostki certyfikujące: Ustawa z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2003 r. poz. 2275). Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (DZ. U. nr 148, poz.973 z dnia 10 grudnia1998 r.) EN 14073-2 Meble biurowe. Meble do przechowywania. Część 2: Wymagania - bezpieczeństwa EN 14073-3 Meble biurowe. Meble do przechowywania. Część 3: Metody badań stateczności i wytrzymałości konstrukcji EN 14074 Meble biurowe. Stoły, biurka i meble do przechowywania. Metody badań wytrzymałości i trwałości części ruchomych EN 527-1 Meble biurowe - Stoły robocze i biurka - Część 1: Wymiary EN 527-2 Meble biurowe - Stoły robocze i biurka - Część 2: Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa EN 527-3 Meble biurowe - Stoły robocze, biurka i dostawki - Część 3: Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa. 2. Dla stołów zamawiający wymaga przed podpisaniem umowy dostarczenia pozytywnej oceny ergonomicznej przygotowanej w oparciu o normę PN EN 527-1, oraz Rozporządzenie MPiPS z 1 grudnia 1998 (Dz.U. Nr 148, poz. 973). 3. Dla mebli zamawiający wymaga przed podpisaniem umowy przedstawienia atestu higieniczności na całą linię meblową. 4. Dla wszystkich krzeseł, foteli obrotowych oraz materiałów tapicerskich Zamawiający wymaga przed podpisaniem umowy dostarczenia atestów potwierdzających spełnienie poniżej zamieszczonych norm, wyszczególnionych w opisie danego produktu. 5. Zamawiający wymaga przed podpisaniem dostarczenia wyników badań potwierdzających, iż powierzchnie malowane proszkowo spełniały warunki nie gorsze niż: -Badanie odporności powierzchni na uderzenia wg. normy PN-ISO 4211- 4:1999: przy wysokości uderzenia 150 mm stopień zmian nie wyższy niż: 4 oraz średnica śladu nie większa niż 1,3 mm; -Badanie odporności powłoki lakierowanej na ścieranie aparatem Tabera wg normy PN-EN ISO 7784-2:2006: przy obciążeniu 1000g i 500 obrotach wynik nie wyższy niż: 0,0210 g 3. KOLORYSTYKA Lada - kolor szary RAL 7035, na froncie kolory: szary RAL 7035 niebieski RAL 5021, zielony RAL 6018, pomarańczowy RAL 200, zielony RAL 3000 Szafki szatniowe - obudowa: szary RAL 7035, drzwiczki: niebieski RAL 5021, zielony RAL 6018, pomarańczowy RAL 200, zielony RAL 3000 Kanapa okrągła - boki w kolorze szarym, siedziska w kolorze niebieskim, zielonym, pomarańczowym, czerwonym Krzesła konferencyjne K4 - niebieskie 10 szt., zielone 10 szt., pomarańczowe 10 szt., czerwone 10 szt. Meble biurowe: płyty meblowe - klon stelaże, RAL 9006 krzesła, fotele tapicerowane - kolor popielaty, chyba że podano inaczej Wszystkie meble posiadające szuflady, drzwi wyposażyć w zamki. Wymiary mebli i wyposażenia sprawdzić na budowie. Ostateczne kolory mebli i wyposażenia należy uzgodnić z projektantem. UWAGA Dla krzeseł zamawiający dopuszcza odchylenie od podanych wymiarów na poziomie ?4 %. Dla mebli zamawiający nie dopuszcza zmiany wymiarów blatów biurek i stołów, wysokości biurek i stołów, oraz głębokości i szerokości szaf, dla pozostałych wymiarów zamawiający dopuszcza odchylenie od podanych wartości na poziomie ?3 % - przy czym wymiary poszczególnych wysokości OH musza być spójne dla wszystkich elementów. Zamawiający nie dopuszcza zmiany wymiarów dla lady recepcyjnej. Zestawienie rodzajowo - ilościowe: biurko 200x100x72 -1 szt. biurko180x80x72 - 2 szt. biurko ramowe 160x80x72 - 3 szt. Stół z blatem zmywalnym 160 cmx80x72cm - 6 szt. Panel dolny frontowy montowany do biurka 180x32 -2 szt. Dostawka prostokątna 80x60x72 - 1 szt. Dostawka prostokątna 80x60x72 - 2 szt. Kontener gabinetowy mobilny 43x60x57 - 1 szt. Kontener mobilny 43x60x60 cm - 5 szt. Stół konferencyjny gabinetowy 240x100x72 - 1 szt. Stolik kawowy wysokość: 46 cm, blat: 55x55 cm - 3 szt. Stół do zaplecza socjalnego prostokątny 140x70x72 - 1 szt. Lada recepcyjna dł. 860cm -1 szt. Stolik pod laptop 80x60 x72 -1 Szafa z drzwiami uchylnymi 80x44,5x189,5 - 13 szt. witryna z drzwiami uchylnymi 80x44,5x115,5 - 2 szt. Regał otwarty 80x44,5x189,5 cm - 2 szt. Komoda gabinetowa z drzwiami wahadłowymi 80 x44,5x111,7 - 2 szt. Komoda z drzwiami uchylnymi, płytowymi 80 x 44,5 x 115,5 cm - 3 szt. Szafa ubraniowa 242x60x305 -1 szt. Szafa szatniowa 119x50x180 drzwi z ogranicznikiem kąta otwarcia, zamykana na monetę, podzielona na 8 schowków w segmencie, w każdym drążek z przesuwanymi haczykami - 8 szt. Szafka szatniowa 119x50x180 drzwi z ogranicznikiem kąta otwarcia, zamykana na monetę, podzielona na 8 schowków w segmencie, w każdym drążek z przesuwanymi haczykami - 7 szt. Fotel biurowy gabinetowy obrotowy z podłokietnikami z wysokim oparciem - 1 szt. Fotel biurowy obrotowy z podłokietnikami z niskim oparciem - 14 szt. Krzesło konferencyjne na płozie z podłokietnikami w całości tapicerowane oparcie i siedzisko tkaniną - 6 szt. Krzesło konferencyjne na ramie na 4 nogach - 40 szt. Krzesło do zaplecza socjalnego - 6 szt. Fotel do stolika kawowego gabinetowego z podłokietnikami drewnianymi - 2 szt. Fotel do stolika kawowego na ramie na 4 nogach - 6 szt. Kanapa okrągła moduł - łącznik wewnętrzny 90°z tapicerowanym siedziskiem 4 moduły - 7x4 moduły Wieszak szatniowy stojący wykonany z systemu rur prostokątnych - 2 szt. Zestaw mebli kuchennych z lodówką do zabudowy - 1 szt. Kosz biurowy perforowany - 8 szt. Kosz WC zamykany stalowy - 12 szt. Kosz WC zamykany stalowy, mały - 11 szt. Kosz stalowy, otwarty - 6 szt. Dozownik mydła w płynie - 8 szt. Lustro uchylne dla niepełnosprawnych z rączką - 2 szt. Szczotka do muszli WC - 13 szt. Suszarka elektryczna do rąk o wymiarach 25,5x30,5x14 cm - 8 szt. Pojemnik na papier toaletowy jumbo o wym. 25,5x32x12 - 13 szt. Uchwyt dla niepełnosprawnych uchylny o dł. 60cm - 4 szt. Uchwyt dla niepełnosprawnych stały 60cm -2 szt. Uchwyt dla niepełnosprawnych stały 30cm - 2 szt. II. zadanie nr 2 Urządzenia multimedialne 1.Monitor dotykowy 55 cali a.Technologia LED IR-PRO b.Rozdzielczość Full HD z powłoką anti-glare c. 16mln barw d .HDMI, VGA, Display port, Audio, Component, RS232, USB 2.Uchwyt do monitora z regulacją wysokości typu Sliding mechanism 3. Spliter 4.Ekran Elektryczny a.Wymiary powierzchni : szerokość netto: 280 [cm], wysokość netto: 210 [cm] b.Maskowania boczne w kolorze czarnym c.Sterowanie z pilota d.Kolor kasety biały 5.Projektor multimedialny a.Rozdzielczość rzeczywista 1920 x 1080 (HD1080) pikseli b.Ilość pikseli 2,073,600 pikseli c.Liczba wyświetlanych kolorów 1,06 mld d.Rzeczywisty współczynnik proporcji obrazu 16:9 e.Jasność (tryb normalny) min 4200 ANSI lumen f.Kontrast (tryb normalny) min 12000:1 g.Poziom hałasu (tryb cichy) max 32 dB h.Głośniki i.Moc głośnika j.Zintegrowana karta sieciowa k.Pilot w zestawie, wskaźnik laserowy (w pilocie) l.Pilot z funkcją myszy (PC control) 6.Uchwyt sufitowy do projektora 7.Notebook a.przekątna ekranu LCD min 15.6 cali b.procesor minimum 2 rdzeniowy c.wielkość pamięci RAM min 4 GB d.pojemność dysku SSD 256 GB e.karta graficzna - pamięć 1024 MB f.napęd optyczny DVD+/-RW DL g.wyjście HDMI h.System operacyjny (możliwość natywnego uruchomienia gry edukacyjnej Fly Space, która tworzona jest przez Instytut Astronomii UZ w systemie Windows 8.1) i.bateria, zasilacz, torba, mysz bezprzewodowa 8.Stolik pod notebooka 9.Okablowanie niezbędne do instalacji 10.Dostawa i instalacja pozycji 1-8 11.Monitor 60-calowy - przekątna 60 cali, LED, Full HD, z funkcją telewizora, wbudowane głośniki 12.Projektor multimedialny a.Rozdzielczość rzeczywista 1920 x 1080 (HD1080) pikseli b.Ilość pikseli 2,073,600 pikseli c.Liczba wyświetlanych kolorów 1,06 mld d.Rzeczywisty współczynnik proporcji obrazu 16:9 e.Jasność (tryb normalny) min 4200 ANSI lumen f.Kontrast (tryb normalny) min 12000:1 g.Poziom hałasu (tryb cichy) max 32 dB h.Głośniki i.Moc głośnika j.Zintegrowana karta sieciowa k.Pilot w zestawie, wskaźnik laserowy (w pilocie) l.Pilot z funkcją myszy (PC control) m.Torba 13.Zestaw komputerowy (3 szt): a.stacja robocza i.procesor minimum 2 rdzeniowy ii.ilość pamięci operacyjnej min 6 GB iii.pojemność dysku twardego SSD min 60 GB iv.pojemność dysku twardego min 1000 GB v.napęd optyczny DVD+/-RW vi.karta graficzna zintegrowana vii.karta dźwiękowa viii.System operacyjny (możliwość natywnego uruchomienia gry edukacyjnej Fly Space, która tworzona jest przez Instytut Astronomii UZ w systemie Windows 8.1) b.monitor 24-calowy c.klawiatura, myszka 14.Cyfrowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne: a.kopiowanie, drukowanie dwustronne oraz skanowanie z kartą sieciową b.rozmiar papieru: A6-A3, zoom: min 25-400%, podajnik papieru Zestawienie rodzajowo - ilościowe: zestaw: monitor dotykowy 55, uchwyt do monitora, spliter, ekran elektryczny, projektor multimedialny, uchwyt sufitowy do projektora, notebook 15,6, stolik pod notebooka, wraz z okablowaniem - 1 szt. Monitor 60 - 1 szt. Projektor multimedialny z torbą - 1 szt. Zestaw komputerowy - 3 szt. Cyfrowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. Zadanie nr 3: Gabloty muzealne 1. Gabloty stolikowe - 10 szt. Gablota stolikowa o wymiarach 120 x 80 x 75 x 30cm. - gablota wykonana z profili aluminiowych anodowanych, kolor srebrny mat - kopuła wykonana ze szkła hartowanego klejonego krawędziami metodą UV - dno wyłożone wykładziną koloru jasna zieleń - oświetlenie LED Liczba sztuk: 10 UWAGA zamawiający dopuszcza odchylenie od podanych wymiarów na poziomie ?3 % - przy czym wymiary wszystkich oferowanych gablot stolikowych muszą być spójne. 2. Gabloty stojące - 2 sztk. Gablota stojącą na kółkach o wymiarach 100 x 50 x 190 cm. - gablota wykonana z profili aluminiowych anodowanych kolor srebrny mat - szkło hartowane - wzmocnienie półek do obciążenia 25 kg - oświetlenie LED Liczba sztuk: 2 UWAGA zamawiający dopuszcza odchylenie od podanych wymiarów na poziomie ?3 % - przy czym wymiary wszystkich oferowanych gablot stojących musza być spójne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach