Przetargi.pl
Wyposażenie Biblioteki Publicznej Os. Centrum 8 w Międzyrzeczu

Międzyrzecki Ośrodek Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Konstytucji 3 Maja 30
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7411802 , fax. 95 7428352
  • Data zamieszczenia: 2015-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzyrzecki Ośrodek Kultury
    ul. Konstytucji 3 Maja 30 30
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7411802, fax. 95 7428352
    REGON: 21025283900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mokmiedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyposażenie Biblioteki Publicznej Os. Centrum 8 w Międzyrzeczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiot zamówienia. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia Biblioteki Publicznej os. Centrum 8 w Międzyrzeczu - meble, sprzęt komputerowy, nagłaśniający i pozostałe wyposażenie. 3.2. Zamówienie będzie realizowane w dwóch częściach. 1) Część 1: wyposażenie Biblioteki Publicznej os. Centrum 8 w Międzyrzeczu - meble i pozostałe wyposażenie: regały biblioteczne, lady biblioteczne, biurka, stoły, krzesła, sofa, fotele, pojemniki mobilne na książki, pufy do pojemników, szafy, sprzęt rehabilitacyjny, W ramach dostawy sprzętu Zamawiający żąda jego wniesienia do danego pomieszczenia bibliotecznego, rozpakowania i jego montażu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. W kosztach zadania wykonawca musi ująć także zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad materiałowych i konstrukcyjnych, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku, nie noszący znamion użytkowania oraz gotowy do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów. UWAGI: Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia do + - 5% zgodnie z wytycznymi określonymi w załączonej dokumentacji projektowej, przy czym podane odchyłki procentowe nie mogą być stosowane wyłącznie do poszczególnych wymiarów, należy je rozpatrywać całościowo z pozostałymi elementami tj.: pod względem licowania się z meblami sąsiednimi/przylegającymi, zgodnie z warunkami zabudowy pomieszczenia oraz zgodnie ze schematami wynikającymi z rysunków. Meble wykonywane w oparciu o dokumentację, będącą załącznikiem do SIWZ muszą posiadać wymagane przepisami atesty, certyfikaty. Wyposażenie typu krzesła, musi być zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadać odpowiednie atesty dotyczące gotowego wyrobu. Zamawiający informuje, że wymaga, aby sprzęt meblowy będący przedmiotem niniejszego postępowania ze względu na swą jednostkowość był wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. Pozostały sprzęt ma posiadać oznakowanie CE, świadczące o spełnieniu wymogów UE . Prace montażowe muszą być prowadzone w sposób zapewniający całkowite bezpieczeństwo i higienę pracy w pomieszczeniach objętych w/w zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości wykorzystywanych dla potrzeb dostaw dróg komunikacyjnych w budynku i pomieszczeniach objętych w/w zamówieniem. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie powstałe szkody do wysokości powstałej szkody. Dodatkowe wymagania: Standardy w zakresie jakości i estetyki: Jakość wykończenia krawędzi płycin okleinowanych (laminowanych): Dokładność i trwałość przyklejanego obrzeża - doleganie do płyciny bez szczelin, kolor kleju dopasowany do koloru oklejanej płyty. Frezowanie krawędzi okleiny - wyeliminowanie ostrych brzegów. Okleina nie może wystawać poza płaszczyznę płyty. Brak ubytków na zewnętrznej powłoce na krawędzi cięcia. Dokładność i estetyka laminowania: Estetyka, płynność łączenia pasów laminatu - brak szczelin, wgłębień. Rodzaj i kolorystyka laminatu zgodnie z opisem w projekcie. Estetyka i dokładność połączeń elementów płycinowych mebla: Dopasowanie wzajemne boków, półek, pleców bez szczelin, luzów. Solidność, niezawodność i trwałość okuć meblowych: Ciche i płynne działanie zawiasów (prowadnic). Płynne i niezawodne działanie zamków. Działająca zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej regulacja poziomu mebla. Sztywność połączeń boków i półek mebli skrzyniowych. Jakość i trwałość powłok lakierowanych płycin fornirowanych i drewna. Brak nierówności pod warstwą lakieru. Brak spękań, ubytków forniru i drewna. Brak spękań, odprysków i nierówności warstwy lakieru Brak zarysowań. Jakość i trwałość powłok lakierowanych stalowych. Brak nierówności pod warstwą lakieru. Brak spękań, odprysków i nierówności warstwy lakieru. Brak zarysowań. Jakość i estetyka połączeń spawalniczych. Dokładność, ciągłość i trwałość spawów. Wyrównanie i wygładzenie spawów przed malowaniem. W przypadku, gdy cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia opisane zostały poprzez odwołanie się do jakichkolwiek norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zgodnie z art. 30 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Przy odbiorze technicznym przedmiotu umowy wymagane jest dostarczenie dokumentu szczegółowo określającego warunki świadczenia usług w ramach gwarancji jakości, polegających na usuwaniu lub naprawianiu wad mebli ujawnionych i zgłoszonych przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Wybrany w drodze postępowania przetargowego wykonawca winien dostarczyć w dniu odbioru: certyfikaty i atesty na zamontowane Meble i pozostały sprzęt; karty gwarancyjne na zamontowane Meble i pozostały sprzęt; deklaracje zgodności na wbudowanie Meble i pozostały sprzęt; 2)Część 2: wyposażenie Biblioteki Publicznej os. Centrum 8 w Międzyrzeczu a) sprzęt komputerowy: zestawy komputerowe, b) sprzęt nagłaśniający: kolumny głośnikowe w raz z uchwytami do montowania na ścianach, miksery dźwięku, wzmacniacze mocy, odtwarzacze DVD, skrzynie Rack. W ramach dostawy sprzętu Zamawiający żąda jego wniesienia do danego pomieszczenia bibliotecznego, rozpakowania, uruchomienie, instalacji oprogramowania oraz montażu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. W kosztach zadania wykonawca musi ująć także zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z ustawa o odpadach. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad materiałowych i konstrukcyjnych, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku, nie noszący znamion użytkowania oraz gotowy do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obu części stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3.4. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1692) średni kurs złotego w stosunku do EURO stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 4,2249 zł. 3.5. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39000000-2 Meble, wyposażenie, urządzenia domowe 30213100-6 Komputery przenośne 32342400-6 Sprzęt nagłaśniający
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mokmiedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach