Gmina Mircze ogłasza przetarg
- Adres: 22-530 Mircze, ul. Kryłowska 20
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6519015 , fax. 84 6519062
- Data zamieszczenia: 2014-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mircze
ul. Kryłowska 20 20
22-530 Mircze, woj. lubelskie
tel. 84 6519015, fax. 84 6519062
REGON: 95036882000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do oddziału przedszkolnego Kryłowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia do oddziału przedszkolnego w Kryłowie w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 1.2 Realizacja zamówienia obejmuje dostawę mebli (wraz z montażem), puf, poduszek, pomocy dydaktycznych, zabawek, artykułów plastycznych, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, umywalek, misek ustępowych, podajników na mydło, suszarek do rąk. 1.3 Szczegółowy wykaz zawierający ilość i opis zamawianych materiałów i sprzętu znajduje się w załączniku Nr 6 do SIWZ. 1.4 Wszystkie dostarczone materiały powinny być fabrycznie nowe i posiadać wymagane atesty dla wyposażenia oddziałów przedszkolnych. 1.5 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do szkoły na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku na parterze. Miejscem dostawy materiałów będzie siedziba oddziału przedszkolnego przy szkole w Kryłowie (ul. Hrubieszowska 4). 1.6 Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały. 1.7 Dostawy będą się odbywały w dni robocze w godzinach 8:00 - 15:00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do odbioru pomocy dydaktycznych będzie dyrektor szkoły przy której działa oddział przedszkolny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja placów zabaw, dostosowanie pomieszczeń oraz wyposażenie na potrzeby realizacji projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych .
Dodano: 2015-03-11 - Dostawę i montaż mebli, wyposażenia wypoczynkowego do sal dydaktycznych, dostawę i montaż sprzętu komputerowego, dostawę i montaż sprzętu do sali gimnastycznej oraz dostawę pomocy dydaktycznych z tytułu dofinansowania w zakresie wyposażenia w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne pomieszczeń w nowo wybudowanych obiektach szkół
Dodano: 2014-11-27 - Dostawy i montaż mebli i wyposażenia, wyposażenia wypoczynkowego oraz mebli do wyposażenia szatni dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego
Dodano: 2014-10-26 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - dostawa wyposażenia dla potrzeb oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Dołhobyczowie i Szkole Podstawowej w Hulczu
Dodano: 2014-10-14 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy SP w Czemiernikach
Dodano: 2014-10-01 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - dostawa wyposażenia
Dodano: 2014-08-28 - Dostawę i montaż mebli przedszkolnych, mebli do szatni, gaśnic, apteczek pierwszej pomocy z wyposażeniem oraz rolet okiennych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkoły Podstawowej w Juliopolu oraz Szkoły Podstawowej w Gródku Szlacheckim
Dodano: 2014-08-26 - Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Dodano: 2014-08-26 - Dostawę i montaż mebli przedszkolnych, mebli do szatni, gaśnic, apteczek pierwszej pomocy z wyposażeniem oraz rolet okiennych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Siemieniu, Szkoły Podstawowej w Juliopolu oraz Szkoły Podstawowej w Gródku Szlacheckim
Dodano: 2014-08-13 - Dostawa mebli i wyposażenia, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz artykułów plastycznych
Dodano: 2014-08-05