Przetargi.pl
"Dostawa wyposażenia do nowo powstałych oddziałów przedszkolnych przy ul. Długiej 11 w Trzebiatowie"

Gmina Trzebiatów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-320 Trzebiatów, ul. Rynek
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3872984 , fax. 91 3872619
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebiatów
    ul. Rynek 1
    72-320 Trzebiatów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3872984, fax. 91 3872619
    REGON: 81168461100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebiatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa wyposażenia do nowo powstałych oddziałów przedszkolnych przy ul. Długiej 11 w Trzebiatowie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenia do nowo powstałych oddziałów przedszkolnych przy ul. Długiej 11 w Trzebiatowie. W zakresie zamówienia znajdują się w szczególności meble przedszkolne, meble kuchenne, meble biurowe, w tym biurka, stoły, siedziska, krzesła, a także pomoce dydaktyczne, urządzenia komputerowe, sprzęt telewizyjny, sprzęt kuchenny, sprzęt do utrzymania czystości pomieszczeń, zastawy kuchenne, naczynia, szklanki, sztućce. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki nr 5.1, 5.2 i 5.3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - 1 000,00 zł – dotyczy części 1 zamówienia; - 1 000,00 zł – dotyczy części 2 zamówienia; - 500,00 zł – dotyczy części 3 zamówienia; przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. UWAGA! Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien zsumować kwoty właściwe dla tych części. Zaleca się wyraźne oznaczenia części, na które wykonawca wnosi wadium i wykonawcy wnoszącego wadium. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nr 63 8566 1026 0311 1100 2002 0006. 4. W przypadku w wnoszenia wadium w formie, o której mowa w pkt 2 ppkt 2)-5), należy oryginał dokumentu umieścić w kopercie wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1) Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien złożyć ofertę, której zawartość stanowić będzie wypełniony formularz ofertowy - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. 2) Wypełnione zestawienia rzeczowo-finansowe wykonane w oparciu o wzór stanowiący odpowiedni załącznik nr 2.1, 2.2 i/lub 2.3 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby zestawienie to było sporządzone rzetelnie, a suma cen jednostkowych przekładać się będzie na kwotę wynikającej z oferty Wykonawcy. W zestawieniu R-F wykonawca wskaże Markę / Producenta / Model / numer katalogowy itp. oferowanych produktów, tak, aby zamawiający mógł samodzielnie odszukać oferowane produkty oraz zweryfikować ich parametry. Wymóg ten dotyczy konkretnych elementów wyposażenia wskazanych we wzorach Zestawienia R-F. Jeżeli oferowany produkt nie widnieje w ogólnodostępnych katalogach na stronach internetowych, wykonawca załącza do Zestawienia R-F dokumenty potwierdzające, że oferowany produkt spełnia wymogi określone przez Zamawiającego, w szczególności: rysunki techniczne, zdjęcia, opisy wskazujące na rodzaj zastosowanych materiałów, wymiary produktu, kolorystykę, zastosowanie produktu, najważniejsze parametry, informację o posiadanych atestach, certyfikatach itd. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz ofertowy oraz zestawienia rzeczowo-finansowe. 3) Oświadczenie wskazujące części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4) W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA NIE PODLEGA WYKLUCZENIU: Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ. 5) W przypadku oferty wspólnej, pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału, lub kopii poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem”; 6) Dokument potwierdzający zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w Formularzu ofertowym. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 7) Dowód wniesienia wadium. 2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Wykonawca, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. (wzór oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ), przy czym: - Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - W przypadku składania oferty wspólnej, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną chyba że z treści pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 23 ust. 2 PZP wynika umocowanie pełnomocnika do złożenia takiego oświadczenia w imieniu Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach