Przetargi.pl
dostawa mebli i wyposażenie meblowego dla przedszkoli na potrzeby realizacji projektu „Edukacja przedszkolna i integracja – powszechnie dostępne dla każdego dziecka w Gminie Police”

Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72010 Police, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 311 830 , fax. 914 311 832
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
    ul. Stefana Batorego 3
    72010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 311 830, fax. 914 311 832
    REGON: 81168539000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa mebli i wyposażenie meblowego dla przedszkoli na potrzeby realizacji projektu „Edukacja przedszkolna i integracja – powszechnie dostępne dla każdego dziecka w Gminie Police”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenie meblowego dla przedszkoli na potrzeby realizacji projektu „Edukacja przedszkolna i integracja – powszechnie dostępne dla każdego dziecka w Gminie Police”. 2. Wyszczególnienie rodzaju mebli i wyposażenia meblowego, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa załącznik nr 1 specyfikacji. Stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia sprzedaż i dostarczenie poszczególnych mebli obejmuje: przeniesienie własności, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż wraz z poziomowaniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Przedszkoli Publicznych nr 5, nr 8 i nr 11 zlokalizowanych na terenie Polic (szczegóły załącznik nr 1 do specyfikacji). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pomniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie do 20% wartości umowy. Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy gdyż Zamawiający poinformuje wykonawcę przed zawarciem umowy drogą elektroniczną, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu ofertowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 20% umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie wykonawcy. 4. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianych mebli. Dopuszcza się składanie ofert na meble innych producentów (meble równoważne), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 specyfikacji). Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za kompatybilność mebli w zakresie przedstawionym w załączniku nr 1 specyfikacji. 5. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia mebli i wyposażenia meblowego używanych (tj. innych niż fabrycznie nowe). 6. Ilekroć specyfikacja nie będzie stanowiła inaczej używany w jej treści „meble”, lub „wyposażenie meblowe” bez bliższego określenia rozumieć przez to należy całość mebli i innego wyposażenia meblowego wyszczególnionego w załączniku nr 1 specyfikacji. 7. Miejscem dostarczenia zamawiającemu mebli i wyposażenia meblowego są wskazane przez zamawiającego w Załączniku nr 1 poszczególne przedszkola zlokalizowane w Policach - zwane dalej również „miejscem dostarczenia mebli”. 8. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanych mebli oraz świadczenie usług z tym związanych. Wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące. 9. Sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 – 8 niniejszego działu określać będzie umowa o zamówienie publiczne zawarta między zamawiającym i wykonawcą, której wzór stanowi Załącznik nr 6 specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny ofert w oparciu o kryteria opisane w dziale XIV specyfikacji Zamawiający żąda przedstawienia przez wykonawcę: - próbek frontów oraz tzw. pleców o wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 wraz z opisem technologii ich wykonania, które zostaną zastosowane w meblach oferowanych przez wykonawcę przy realizacji przedmiotowego zamówienia – które umożliwią zamawiającemu ocenę ofert zgodnie z przyjętymi w dziale XIV niniejszej specyfikacji kryteriami oceny ofert (dostarczone w celu oceny próbki mogą różnić się co do koloru od frontów i pleców, które będą zastosowane w meblach dostarczanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, z uwagi na fakt, iż ocenie podlegać będzie jedynie jakość i technologia ich wykonania, nie zaś zgodność ich kolorów z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w Załączniku nr 1). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach