Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg
- Adres: 72010 Police, ul. Stefana Batorego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 311 830 , fax. 914 311 832
- Data zamieszczenia: 2017-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 311 830, fax. 914 311 832
REGON: 81168539000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa mebli i wyposażenie meblowego dla przedszkoli na potrzeby realizacji projektu „Edukacja przedszkolna i integracja – powszechnie dostępne dla każdego dziecka w Gminie Police” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenie meblowego dla przedszkoli na potrzeby realizacji projektu „Edukacja przedszkolna i integracja – powszechnie dostępne dla każdego dziecka w Gminie Police”. 2. Wyszczególnienie rodzaju mebli i wyposażenia meblowego, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa załącznik nr 1 specyfikacji. Stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia sprzedaż i dostarczenie poszczególnych mebli obejmuje: przeniesienie własności, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż wraz z poziomowaniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Przedszkoli Publicznych nr 5, nr 8 i nr 11 zlokalizowanych na terenie Polic (szczegóły załącznik nr 1 do specyfikacji). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pomniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie do 20% wartości umowy. Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy gdyż Zamawiający poinformuje wykonawcę przed zawarciem umowy drogą elektroniczną, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu ofertowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 20% umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie wykonawcy. 4. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianych mebli. Dopuszcza się składanie ofert na meble innych producentów (meble równoważne), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 specyfikacji). Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za kompatybilność mebli w zakresie przedstawionym w załączniku nr 1 specyfikacji. 5. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia mebli i wyposażenia meblowego używanych (tj. innych niż fabrycznie nowe). 6. Ilekroć specyfikacja nie będzie stanowiła inaczej używany w jej treści „meble”, lub „wyposażenie meblowe” bez bliższego określenia rozumieć przez to należy całość mebli i innego wyposażenia meblowego wyszczególnionego w załączniku nr 1 specyfikacji. 7. Miejscem dostarczenia zamawiającemu mebli i wyposażenia meblowego są wskazane przez zamawiającego w Załączniku nr 1 poszczególne przedszkola zlokalizowane w Policach - zwane dalej również „miejscem dostarczenia mebli”. 8. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanych mebli oraz świadczenie usług z tym związanych. Wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące. 9. Sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 – 8 niniejszego działu określać będzie umowa o zamówienie publiczne zawarta między zamawiającym i wykonawcą, której wzór stanowi Załącznik nr 6 specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny ofert w oparciu o kryteria opisane w dziale XIV specyfikacji Zamawiający żąda przedstawienia przez wykonawcę: - próbek frontów oraz tzw. pleców o wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 wraz z opisem technologii ich wykonania, które zostaną zastosowane w meblach oferowanych przez wykonawcę przy realizacji przedmiotowego zamówienia – które umożliwią zamawiającemu ocenę ofert zgodnie z przyjętymi w dziale XIV niniejszej specyfikacji kryteriami oceny ofert (dostarczone w celu oceny próbki mogą różnić się co do koloru od frontów i pleców, które będą zastosowane w meblach dostarczanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, z uwagi na fakt, iż ocenie podlegać będzie jedynie jakość i technologia ich wykonania, nie zaś zgodność ich kolorów z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w Załączniku nr 1). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach Zadania 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka – wyposażenie dodatkowe
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa i montaż wyposażenia w ramach Zadania 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka – wyposażenie dodatkowe
Dodano: 2020-07-24 - Dostawa i montaż wyposażenia sal dydaktycznych i sali wielofunkcyjnej, kuchni i pomieszczeń pomocniczych, pomieszczeń administracyjnych i socjalnych, pokoju pielęgniarki i łazienek do nowego przedszkola w Wierzchowie
Dodano: 2020-04-30 - "Dostawa wyposażenia do nowo powstałych oddziałów przedszkolnych przy ul. Długiej 11 w Trzebiatowie"
Dodano: 2019-11-08 - Dostawa i montaż wyposażenia w klaso-pracowni Zespole Placówek Edukacyjno- Terapeutycznych w Bobrowie
Dodano: 2019-06-17 - Dostawa i montaż wyposażenia w ramach Zadania 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka.
Dodano: 2019-03-04 - Dostawa i montaż wyposażenia w ramach Zadania 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka.
Dodano: 2018-11-08 - Dostawa i montaż wyposażenia w ramach Zadania 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka
Dodano: 2018-10-17 - Dostawa i montaż mebli przedszkolnych, wyposażenia sal zabaw i podłogi interaktywnej do Publicznego Przedszkola nr 6 „Stokrotka” w Wałczu
Dodano: 2017-05-05 - Dostawa i montaż mebli przedszkolnych, wyposażenia sal zabaw i podłogi interaktywnej do Publicznego Przedszkola nr 5 im. „Jasia i Małgosi” w Wałczu
Dodano: 2017-05-05