Gmina Wierzchowo ogłasza przetarg
- Adres: 78-530 Wierzchowo, ul. Długa
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 618 327 , fax. 943 618 487
- Data zamieszczenia: 2020-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzchowo
ul. Długa 29
78-530 Wierzchowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 618 327, fax. 943 618 487
REGON: 33092059300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wierzchowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia sal dydaktycznych i sali wielofunkcyjnej, kuchni i pomieszczeń pomocniczych, pomieszczeń administracyjnych i socjalnych, pokoju pielęgniarki i łazienek do nowego przedszkola w Wierzchowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli przedszkolnych w pomieszczeniach sal przedszkolnych, sali wielofunkcyjnej, mebli do pomieszczeń administracji i pomieszczeń socjalnych, pomieszczenia pielęgniarki, łazienek, a także pełnego wyposażenia kuchni i pomieszczeń technicznych. Wszystkie elementy wyposażenia pomieszczeń przedszkolnych, administracji i pielęgniarki muszą posiadać aktualne atesty higieniczne lub aprobaty techniczne lub certyfikaty dopuszczające do użytkowania w jednostkach oświatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Równocześnie materiały, z których wykonano meble do sal przedszkolnych powinny posiadać rekomendacje dla zastosowania w obiektach edukacyjnych, gabinetach rehabilitacyjnych – w szczególności w przedszkolach. Wszystkie elementy składowe mebli przedszkolnych muszą być wykonane z materiałów antyalergicznych, antytoksycznych, bakteriostatycznych, odpornych na zniszczenia, ścieranie. Meble przedszkolne powinny być prawidłowo zestawione i dopasowane do wzrostu przedszkolaków. Nie mogą stwarzać nawet potencjalnego zagrożenia mechanicznego i chemicznego tj. nie mogą mieć ostrych punktów i krawędzi, które mogłyby powodować otarcia i rany cięte; występy i nieprawidłowo zaprojektowane elementy mebli, np. stelaże, które mogą być przyczyną obrażeń spowodowanych upadkiem w wyniku zaczepienia ubrania lub potknięcia się dziecka; zagrożenia chemiczne, które mogą powstać w wyniku zastosowania do produkcji mebli materiałów zawierających substancje toksyczne w farbach, lakierach czy tworzywach sztucznych. Zestawienie wyposażenia poszczególnych pomieszczeń w meble i wyposażenie sal przedszkolnych, sali wielofunkcyjnej, pomieszczeń administracyjnych, socjalnego, łazienek, pomieszczenia pielęgniarki oraz wyposażenia kuchni zawierają załączniki Nr 1a, Nr 1b, Nr 1c do SIWZ. Wymagania dotyczące wykonania zamówienia: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca jego przeznaczenia, wypakuje, zmontuje, sprawdzi i uruchomi siłami własnymi. Wszystkie czynności związane z realizacją zamówienia (np. przenoszenie, składania, sprzątanie itp.) wykonawca wykona przy pomocy własnych pracowników. 2) Zamontowane meble i wyposażenie nie mogą mieć wad i uszkodzeń mechanicznych, zadrapań i innych wad pogarszających ich jakość. Wyposażenie lub meble z wadą należy wymienić na inne pozbawione wad. 3) Urządzenia zasilane energią elektryczną muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa energetycznego. 4) Wykonanie zamówienia będzie się uważać za zakończone – odbiór końcowy, jeżeli dostawy będą zgodne z wykazem załączonym do oferty i SIWZ, odbiór wyrobów i ich montaż nastąpi bez wad, a zamontowane urządzenia pracujące będą spełniać wymagania opisane w załączniku Nr 1b. 5) Opakowania z dostarczonych urządzeń czy materiałów mają być poskładane i zdeponowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6) Po wykonaniu dostawy wykonawca doprowadzi pomieszczenia do porządku, a odpady usunie na własny koszt. 7) Wszystkie zamontowane urządzenia pracujące należy wyposażyć w instrukcję obsługi, a urządzenia tego wymagające również DTR w języku polskim. 8) Po wykonaniu dostawy i montażu wyposażone pomieszczenia mają być gotowe do odbioru i użytkowania (w zakres wchodzi również kompleksowe sprzątanie pomieszczeń). 9) Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: a) na etapie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji dostarczanych mebli i wyposażenia, a w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedstawionymi w ofercie, wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność wykonawcy, b) Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów w zakresie (+/-) 3 - 5%, c) wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, wyposażenie produkowane powtarzalnie, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę, d) Zamawiający dopuszcza użycia innych dostępnych kolorystyk, niż wymagane w SIWZ pod warunkiem, że zostaną zaakceptowane. 10) Wymagania dotyczące jakości mebli: a) blaty biurek, stołów, stolików, konstrukcje szaf mają być wykonane z płyt melaminowanych lub laminowanych PCV, wykończenie wąskich płaszczyzn ze zwiększoną odpornością na odrywanie i zawilgocenie (pożądane wykończenie bezspoinowe), b) kółka w krzesłach biurowych mają być dostosowane do używania na wykładzinach miękkich i twardej podłodze, c) stelaże metalowe malowane proszkowo, na zakończeniach trwałe osłony z tworzywa sztucznego bezkrawędziowe, d) wszystkie użyte materiały do wykonania mebli muszą posiadać atesty higieniczne, e) wykonawca powinien przewidzieć możliwość (podczas montażu mebli) do ewentualnego usunięcia kolizji i dostosowania mebla do pomieszczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39161000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach Zadania 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka – wyposażenie dodatkowe
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa i montaż wyposażenia w ramach Zadania 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka – wyposażenie dodatkowe
Dodano: 2020-07-24 - "Dostawa wyposażenia do nowo powstałych oddziałów przedszkolnych przy ul. Długiej 11 w Trzebiatowie"
Dodano: 2019-11-08 - Dostawa i montaż wyposażenia w klaso-pracowni Zespole Placówek Edukacyjno- Terapeutycznych w Bobrowie
Dodano: 2019-06-17 - Dostawa i montaż wyposażenia w ramach Zadania 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka.
Dodano: 2019-03-04 - Dostawa i montaż wyposażenia w ramach Zadania 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka.
Dodano: 2018-11-08 - Dostawa i montaż wyposażenia w ramach Zadania 1. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby tworzonego żłobka
Dodano: 2018-10-17 - dostawa mebli i wyposażenie meblowego dla przedszkoli na potrzeby realizacji projektu „Edukacja przedszkolna i integracja – powszechnie dostępne dla każdego dziecka w Gminie Police”
Dodano: 2017-09-28 - Dostawa i montaż mebli przedszkolnych, wyposażenia sal zabaw i podłogi interaktywnej do Publicznego Przedszkola nr 6 „Stokrotka” w Wałczu
Dodano: 2017-05-05 - Dostawa i montaż mebli przedszkolnych, wyposażenia sal zabaw i podłogi interaktywnej do Publicznego Przedszkola nr 5 im. „Jasia i Małgosi” w Wałczu
Dodano: 2017-05-05