Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia dla przedszkola i dwóch punktów przedszkolnych w miejscowościach Urszulin, Wytyczno i Wola Wereszczyńska w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i przebudowa infrastruktury przedszkoli w gminie Urszulin"

Gmina Urszulin ogłasza przetarg

  • Adres: 22234 Urszulin, ul. Kwiatowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 713 001 , fax. 825 713 001
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urszulin
    ul. Kwiatowa 35
    22234 Urszulin, woj. lubelskie
    tel. 825 713 001, fax. 825 713 001
    REGON: 11019787100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia dla przedszkola i dwóch punktów przedszkolnych w miejscowościach Urszulin, Wytyczno i Wola Wereszczyńska w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i przebudowa infrastruktury przedszkoli w gminie Urszulin"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla przedszkola i dwóch punktów przedszkolnych w miejscowościach Urszulin, Wytyczno i Wola Wereszczyńska w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i przebudowa infrastruktury przedszkoli w gminie Urszulin", które jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. 1.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej: 1.2.1. część 1 zamówienia – „Dostawa mebli i wyposażenia dla przedszkola w Urszulinie i dwóch punktów przedszkolnych w miejscowościach Wytyczno i Wola Wereszczyńska”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1) dostawę mebli i wyposażenia do sal i pomieszczeń trzech Obiektów: a) Nr 1 (Przedszkole w Urszulinie), b) Nr 2 (Szkoła Podstawowa w Wytycznie), c) Nr 3 (Szkoła Podstawowa w Woli Wereszczyńskiej), w zakresie określonym w Załączniku nr 1a i 2a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) montaż mebli i wyposażenia, 3) posprzątanie sal/pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu mebli/ wyposażenia w danym Obiekcie; 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia oraz kluczy do przedmiotów posiadających zamknięcia; 5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 6 ust.1 umowy oraz wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone meble/wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi. 1.2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla przedszkola w Urszulinie i punktu przedszkolnego w Woli Wereszczyńskiej”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1) dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego do: przedszkola w Urszulinie, w tym: a) Tablica interaktywna – 2 szt., b) Projektor krótkoogniskowy – 2 szt., c) Laptop – 2 szt., d) Głośniki – 2 szt., e) Radioodtwarzacz – 1 szt., f) Aparat fotograficzny – 1 szt., g) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt., punktu przedszkolnego w Woli Wereszczyńskiej, w tym: a) Tablica interaktywna – 1 szt., b) Projektor krótkoogniskowy – 1 szt., c) Laptop – 1 szt., d) Głośniki – 1 szt., w zakresie określonym w Załączniku nr 1b i 2b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 6) posprzątanie sal/ pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu sprzętu w Obiekcie; 7) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 8) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 6 ust.1 umowy oraz wynikający z oferty Dostawcy na dostarczony sprzęt i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi. 1.2.3. część 3 zamówienia – „Dostawa wyposażenia kuchennego dla punktu przedszkolnego w Wytycznie”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1) dostawę wyposażenia kuchennego mebli i wyposażenia, w tym: a) zmywarka z funkcją wyparzania – 1 szt., b) lodówko – zamrażarka – 1 szt., c) kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym – 1 szt., d) regał kuchenny chromowany – 2 szt., e) wózek kelnerski – 1 szt. w zakresie określonym w Załączniku nr 1c i 2b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego i Użytkownika, 2) posprzątanie sal/ pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu wyposażenia w Obiekcie; 1) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 2) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 6 ust.1 umowy oraz wynikający z oferty Dostawcy na dostarczone wyposażenie i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi. 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektów. 1.4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b, 1c, do umowy oraz wzór umowy załącznik nr 2a i 2b do SIWZ. 1.5. Ogólne zapisy do wszystkich części zamówienia: 1) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie. 2) Wszystkie meble powinny posiadać podkładki wykonane z silikonu, gumy, miękkiego plastiku bądź filcu uniemożliwiające zarysowanie nawierzchni podczas ich przesuwania. 3) Przedmiot Umowy winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji, nadto oznaczony znakiem CE - Conformité Europe (jeżeli grupa towarów wymaga takiego oznakowania), posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa, spełniać wymagania sanitarne – zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 4) Ponadto wyposażenie przeznaczone do użytku przez dzieci, jeżeli nie podano inaczej musi spełniać wymogi podane poniżej: a) wszystkie blaty, przegrody, półki i płyty wierzchnie szaf wykonane z płyty MDF winny być obustronnie oklejonej laminatem oraz posiadać grubość min. 25 mm, natomiast wykonane z płyty laminowanej posiadać grubość min. 18 mm. Krawędzie blatów wykończone winny być drewnem lub PCV o gr. 2 mm w kolorze dostosowanym do kolorystyki blatu. Okucia i części metalowe powinny być na tyle zaokrąglone lub osłonięte, by nie groziły urazami podczas użytkowania; b) wszystkie stoły i krzesła powinny umożliwiać przyjęcie prawidłowej pozycji siedzącej oraz nie powinny powodować zagrożenia dla życia i zdrowia użytkowników; c) materiały pochodzenia chemicznego tj. barwniki, materiały lakiernicze, kleje, tworzywa sztuczne, a w tym okleiny inne mogą być stosowane na podstawie pozytywnego atestu na podstawie pozytywnego atestu jednostki uprawnionej; d) stosowane płyty drewnopochodne powinny odpowiadać klasie higieny min. E1 (płyty o niższej emisji formaldehydu), e) płyty stołów powinny być matowe, gładkie, odporne na uderzenia, wodę, tłuszcz. f) meble powinny posiadać atesty i certyfikaty zgodności z Polskimi Normami w tym: PN-EN51, 1729-1:2007 lub równoważną – Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. Część 1: wymiary funkcjonalne; PN-EN 1729-2:2007 lub równoważną – Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych. Część 2: wymagania bezpieczeństwa i metody badań. g) urządzenia lub akcesoria przeznaczone do regulacji wysokości mebli lub elementów powinny zapewniać stabilne połączenia elementów oraz być bezpieczne w obsłudze. 5) Dostawa i montaż wyposażenia, musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym/Użytkownikiem. 6) Całość dostarczonego wyposażenia winna być przed odbiorem złożona (zmontowana) i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem. 7) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji technicznej użytkownika, związanej z przedmiotem umowy oraz kluczy (2 szt. na każdy zamek) do przedmiotów posiadających zamknięcia oraz urządzeń wymagających kluczy do ich uruchomienia. 9) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do oferowanego sprzętu kompletu przewodów, które umożliwią jego pełno-funkcjonalne działanie. 10) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac montażowych i towarzyszących dostawie. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru końcowego wyposażenia przez Zamawiającego. 11) Wykonawca udzieli zamawiającemu przynajmniej 36 miesiące gwarancji jakości na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta na meble (w tym m. in. siedziska i krzesła, stoły, biurka, szafy, regały i inne) oraz przynajmniej 24 miesiące gwarancji jakości na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta (jednak nie dłuższej niż 48 miesięcy) na sprzęt wyszczególniony w załączniku nr 1b i 1c do SIWZ oraz gwarancję jakości na okres i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta na pozostały asortyment wyposażenia, 1.6. Ubezpieczenie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony w zakresie realizacji umowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z wymogami SIWZ, w tym w szczególności w zakresie odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody (w tym ryzyka zniszczenia prac/ mienia w obiekcie) – na kwotę odpowiadającą minimum wynagrodzeniu ujętemu w umowie - na zasadach określonych w § 2 ust. 6 wzoru umowy. 1.7. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. 1.8. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy. 1.9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 1.10. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie przekazany Wykonawcom wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 pkt. 1 – 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) tj. informacją z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach