Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia - mebli do oddziałów przedszkolnych

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4401035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2014-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 4401035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 00053502000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia - mebli do oddziałów przedszkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia - mebli do oddziałów przedszkolnych (PROJEKT WESOŁE PRZEDSZKOLE). 5. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie następujących artykułów: 1. stoły przedszkolne I 2. stoły przedszkolne II 3. krzesełka średnie I 4. krzesełka średnie II 5. krzesełka średnie III 6. krzesełka małe I 7. krzesełka małe II 8. krzesełka małe III 9. biblioteczka z ławeczką/pufkami 10. multikącik 11. szafa zamykana dla nauczyciela I 12. szafa zamykana dla nauczyciela II 13. szafa zamykana dla nauczyciela III 14. regał otwarty na zabawki I 15. regał otwarty na zabawki II 16. regał otwarty na zabawki III 17. regał otwarty na zabawki IV 18. biurko dla nauczyciela I 19. biurko dla nauczyciela II 20. biurko dla nauczyciela III 21. biurko dla nauczyciela IV 22. krzesło wysokie obrotowe 23. wykładzina dywanowa I 24. wykładzina dywanowa II 25. wykładzina dywanowa III 26. wykładzina dywanowa IV 27. wykładzina dywanowa V 28. wykładzina dywanowa VI 29. wykładzina dywanowa VII 30. wykładzina dywanowa VIII 31. wykładzina dywanowa IX 32. wykładzina dywanowa X 33. wykładzina dywanowa XI 34. suszarka metalowa do prac plastycznych 35. tablica suchościeralna 36. tablica wisząca 37. tablica pojedyncza biała 38. tablica zielona 39. tablica korkowa ekspozycyjna 40. zestaw mebli - I 41. zestaw mebli - II 42. zestaw mebli III 43. zestaw mebli IV 44. zestaw mebli - V 45. zestaw mebli - VI 46. zestaw mebli - VII 47. zestaw mebli - VIII 48. szafa do kolekcji bajkowej I 49. szafa do kolekcji bajkowej II 50. szafa do kolekcji bajkowej III 51. szafa do kolekcji bajkowej IV 52. szafa do kolekcji bajkowej V 53. parawan wysoki I 54. parawan wysoki II 55. parawan wysoki III 56. pokrowiec na leżaki 57. kosze do segregacji 58. szafa na pościel 6. Zamówienie obejmuje także dostarczenie ww wyposażenia do poszczególnych szkół zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 7. Powyższe zamówienie będzie realizowane w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.01-12-009/13 Nazwa projektu: WESOŁE PRZEDSZKOLE realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 8. Maksymalna wartość dostaw przypadających na jeden oddział przedszkolny, wskazana w opisie przedmiotu zamówienia została ustalona w kwocie 10000,00 zł brutto. Przekroczenie tej wartości stanowić może podstawę do ograniczenia zakresu dostaw dla danego oddziału przedszkolnego. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 5 do specyfikacji - Opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391610008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach