Przetargi.pl
Dostawa wraz z wdrożeniem aktualnej wersji Systemu Cyfrowej Rejestracji Przebiegu Rozpraw Sądowych ReCourt oraz demontaż aktualnie istniejącej infrastruktury zakupionej w 2011 r.

Sąd Okręgowy w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Gomulickiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 744 41 60 , fax. 29 691 70 60
  • Data zamieszczenia: 2019-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Ostrołęce
    ul. Gomulickiego 5
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 29 744 41 60, fax. 29 691 70 60
    REGON: 57064800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z wdrożeniem aktualnej wersji Systemu Cyfrowej Rejestracji Przebiegu Rozpraw Sądowych ReCourt oraz demontaż aktualnie istniejącej infrastruktury zakupionej w 2011 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i aktualnej wersji oprogramowania systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych ReCourt wraz z jego wdrożeniem na 3 (trzech) salach rozpraw nr: 4, 6, 7. Znajdujących się w Sądzie Okręgowym w Ostrołęce przy ul. Gomulickiego 5 oraz demontaż istniejącego systemu na tych salach zakupionego w latach 2011. 2. Zakres prac obejmuje: 1) demontaż istniejących urządzeń i oprogramowania systemu zakupionego w 2011 r.; 2) dostawę nowych urządzeń, oprogramowania i ich montaż/instalacja; 3) zainstalowanie, wdrożenie systemu oraz testy zainstalowanego systemu (projekt, instalacja oraz wszystkie związane z tym procedury); 4) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac; 5) przekazanie dokumentacji technicznej; 6) świadczenie usługi serwisu i wsparcia technicznego Systemu ReCourt; 7) szkolenie z zakresu obsługi systemu ReCourt. 3. Usługa wsparcia technicznego i serwis Systemu ReCourt: 1) W ramach umowy Wykonawca zapewnia świadczenie usług serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu na warunkach opisanych w Załączniku nr 3 do Umowy; 2) Usługa serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu obejmuje w szczególności: • zapewnienie sprawnego, prawidłowego i wolnego od wad funkcjonowania Systemu w lokalizacji Zamawiającego; • usuwanie wszelkich wad, błędów, awarii i uszkodzeń Systemu oraz ich skutków w lokalizacji Zamawiającego; • udzielanie konsultacji oraz pomocy technicznej dla Systemu, świadczonych na rzecz Zamawiającego; • realizację modyfikacji oprogramowania Systemu na zlecenie Ministerstwa Sprawiedliwości; • uaktualnianie środowiska Systemu, tzn. aktualizacji oprogramowania niezbędnego do funkcjonowania Systemu zgodnie z ogłaszanymi poprawkami producentów oprogramowania i urządzeń (sterowniki, systemy operacyjne, bazy danych); • oraz pozostałe czynności określone w Załączniku nr 3 do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32330000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: czterech tysięcy złotych 00/100 groszy); 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45. ust. 6. Ustawy PZP. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w BGK numer rachunku: 42 1130 1017 0021 1002 0290 0004 - w tytule przelewu należy umieścić informację „Wadium – ZP/4/2019”. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego musi nastąpić do upływu terminu składania ofert). Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. Należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2019, poz.310 ze zm.) należy dołączyć do oferty i winno one zawierać: 1) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 2) wskazanie beneficjenta (Sąd Okręgowy w Ostrołęce); 3) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą); 4) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium); 5) „gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na każde żądanie”; 6) przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w ust. 13. poniżej. 6. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy przekazać do upływu terminu składania ofert: - w postaci elektronicznej, w oryginale, podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty lub przekazanie za pomocą poczty elektronicznej na adres: sekretariat.dyrektora@ostroleka.so.gov.pl - w przypadku składania oferty w formie elektronicznej; albo - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, jeśli do - skutecznego zatrzymania wadium w okolicznościach, o których mowa w Pzp, nie jest wymagane okazanie przez Zamawiającego oryginału. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty albo złożenie dokumentu w sposób i w miejscu wskazanym w Rozdziale XIV - w przypadku składania oferty w formie pisemnej. 7. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45. ust. 6. pkt. od 2) do 5) ustawy PZP: 1) winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46. ust. 4a. i art. 46. ust. 5. Ustawy PZP poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów Ustawy PZP; 8. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89. ust. 1. pkt 7b Ustawy PZP). 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z dyspozycją art. 46. Ustawy PZP, z zastrzeżeniem ust. 13. poniżej. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) w sytuacjach opisanych w art. 46. ust. 4a. i ust. 5. Ustawy PZP; 2) w sytuacji opisanej w rozdziale II SIWZ (strona 19. SIWZ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty dotyczące pełnomocnictwa: - pełnomocnictwo – Wykonawca, który składa ofertę przez pełnomocnika winien dołączyć do oferty pełnomocnictwo ogólne w świetle art. 98. ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1025 z późniejszymi zmianami), (zwany dalej: „KC”) w związku z art. 14. Ustawy PZP, czy umocowanie do dokonywania czynności zwykłego zarządu, w formie pisemnej (art. 78. § 1. KC) tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 4. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach