Województwo Łódzkie ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 426 633 391
- Data zamieszczenia: 2019-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
al. Piłsudskiego 8
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6633385, 6633384, fax. 426 633 391
REGON: 47207171500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lodzkie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z transportem i montażem fabrycznie nowych mebli biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i montażem fabrycznie nowych mebli biurowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (zadania) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ, tj. Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych); Zadanie nr 3 - 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ (wszystkie wolne miejsca w Formularzu ofertowym zobowiązany jest wypełnić Wykonawca, o ile z treści Formularza ofertowego nie wynika inaczej), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie z pkt 13 SIWZ); 2) Formularz cenowy (odrębny dla każdego zadania) przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do umowy (wszystkie wolne miejsca w Formularzu cenowym zobowiązany jest wypełnić Wykonawca), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie z pkt 13 SIWZ); 3) potwierdzenie wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej); 4) Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej; - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - oświadczenia z pkt III.3 ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli (2 części) w ramach projektu: „Kalejdoskop zawodów” (...)
Dodano: 2023-03-08 - Dostawa mebli (2 części) w ramach projektu: „Klucz do sukcesu”
Dodano: 2023-03-08 - Dostawę wraz z montażem fabrycznie nowych mebli biurowych
Dodano: 2022-11-28 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim
Dodano: 2022-09-23 - Dostawa mebli w ramach projektu: Nowoczesna Szkoła zawodowa , współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
Dodano: 2022-03-02 - Dostawa mebli w ramach projektu:„Szkoła Kompetencji”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EuropejskiegoFunduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego
Dodano: 2021-04-23 - Dostawa mebli w ramach projektu: „Szkoła Kompetencji”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa mebli w ramach projektu: „Nowoczesna Szkoła zawodowa ”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego.
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa wyposażenia meblowego do Pracowni BIOBANK Katedry Biofizyki Molekularnej Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, ul. Pomorska 139 współfinansowana: - w ramach projektu Cyfrowe udostępnianie zasobów biomolekularnych i opisowych Biobanku i Katedry Antropologii Uniwersytetu Łódzkiego – charakterystyka populacji zamieszkujących tereny dzisiejszej Polski na przestrzeni dziejów. Platforma informacyjna e-Czlowiek.pl nr projektu: POPC.02.03.01-00-0012/17. - w ramach projektu „Utworzenie sieci biobanków w Polsce w obrębie Infrastruktury Badawczej Biobanków i Zasobów Biomolekularnych BBMRI-ERIC" Decyzja MNiSW nr DIR/WK/2017/2018/01-1”.
Dodano: 2020-10-15 - Dostawa mebli wraz z montażem w ramach projektu pn. Akademickie Centrum Designu na rzecz Rozwoju i Dziedzictwa Kulturowego i Edukacji Artystycznej
Dodano: 2020-10-02