Przetargi.pl
Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodników / kostka, obrzeże/

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Łapiguz 112
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982617, 7982020 , fax. 025 7987187
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Łapiguz 112 112
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982617, 7982020, fax. 025 7987187
    REGON: 71158662700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodników / kostka, obrzeże/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodników / kostka, obrzeże/ do wskazanych gmin w określonych ilościach oraz na wskazane przez Zamawiającego miejsca : - kostka beton. gr. 6 cm /szara/ - 1200 m2 - kształt i wymiary jak na zał. nr 6 - kostka beton. gr. 6 cm /czarna/ - 200 m2 - kształt i wymiary jak na zał. nr 6 - obrzeże beton. 20x6 - nie krótsze jak 0,75 mb /szare/ - 1400 mb Szczegółowy plan dostaw uwidoczniono w SIWZ. 1. Wymienione materiały należy dostarczyć i rozładować na wskazane przez Zamawiającego miejsce. Dokumentem potwierdzającym realizację dostawy jest protokół odbioru /WZ/. Dostawa i rozładunek odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi kosztów palet, ich składowania ani odpowiedzialności za ich zwrot. Koszt palet należy uwzględnić w cenie materiałów lub odebrać je własnym transportem na własny koszt z miejsca robót bezzwłocznie po zakończeniu prac budowlanych. 2. Wykonawca dostarczy prefabrykaty we wskazane miejsce w dniu następnym licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy mogą być realizowane w godz. urzędowania tj. od poniedziałku do piątku od 7.00 - do 15.00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 1800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) z dopiskiem : wadium - materiały do budowy chodników. 1. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: a) pieniądzu na konto Zamawiającego nie później jak w terminie składania ofert. Wadium uważa się za wpłacone z chwilą zaksięgowania kwoty przelewu na konto Zamawiającego : Bank Spółdzielczy Trzebieszów, konto nr 05 9206 0009 0004 9386 2000 0040, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Komisja Przetargowa w I etapie zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia zbada oferty w zakresie ich kompletności oraz wymagań formalno-prawnych określonych w SIWZ. W II etapie rozpatrywane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu. Zamawiający oceni ważność ofert pod względem formalnym oraz przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 4. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku braku dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim personelem. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narządzi i urządzeń w przypadku braku w dysponowaniu przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność kserokopii z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lukow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach