Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem urządzeń siłowni zewnętrznej, kosza do koszykówki oraz wykonanie nawierzchni poliuretanowej na terenie rekreacyjnym przy ul. Skarbka i ul. Demptowskiej w Gdyni

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 191439845
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem urządzeń siłowni zewnętrznej, kosza do koszykówki oraz wykonanie nawierzchni poliuretanowej na terenie rekreacyjnym przy ul. Skarbka i ul. Demptowskiej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV sklasyfikowany jest jako: 37410000-5 – sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu, 45212200-8 - roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych, 45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń siłowni zewnętrznej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu w rejonie ul. Skarbka i ul. Demptowskiej w Gdyni zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym pod nazwą „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w rejonie ul. Skarbka i ul. Demptowskiej.” opracowanym przez „INDOM” Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Mieczysław Tkaczyk, (stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ). Wyłącznie dla celów informacyjnych Zamawiający załącza przedmiar robót (stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ). 3. Uwaga: Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie tylko części zakresu opisanego w dokumentacji projektowej. Przedmiot niniejszego postępowania nie obejmuje prac związanych z wykonaniem oświetlenia. 4. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej w postaci: a) urządzenia o nazwie: wyciąg górny + wyciskanie siedząc na pylonie – 1 komplet – zestaw z kategorii: Budowa mięśni; przyrząd umożliwia zwiększenie siły mięśni piersiowych, barków i ramion + przyrząd umożliwia trening ogólny górnych partii mięśni; montowane w fundamentach betonowych, b) urządzenia o nazwie: biegacz + orbitrek na pylonie – 1 sztuka - zestaw urządzeń wspomaga koordynację, krążenie krwi, budowę mięśni; montowane w fundamentach betonowych. 2) dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń sportowych w postaci: a) kosza do piłki koszykowej – 1 sztuka – konstrukcja stalowa ocynkowana z wysięgiem o wymiarach tablicy minimum 1600 x 1050 mm i wysokości montażowej obręczy nad płaszczyzną nawierzchni 3,05 m, montowanych w fundamentach blokowych, z tablicami kratowymi, z siatkami łańcuchowymi, montowanych przy liniach bocznych boiska, posiadających atest bezpieczeństwa potwierdzający zgodność z normą PN-EN 1270:2006 3) dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń placu zabaw (zgodnych z normą PN-EN 1176-1:2009) w postaci: a) urządzenie o nazwie huśtawka podwójna wahadłowa – 1 sztuka – konstrukcja stalowa ocynkowana, malowana proszkowo, montowana w fundamentach z betonu, łańcuchy ze stali nierdzewnej, wykończenia HDPE, siedziska stalowe powlekane gumą. 4) dostawę i montaż fabrycznie nowych elementów małej architektury w postaci: a) tablicy informacyjnej z regulaminem siłowni zewnętrznej – 1 sztuka - o wymiarach tarczy tablicy 70x50 cm, zamontowanych do słupków stalowych o wysokości ok. 170 cm. Tablica ma być posadowiona na fundamentach z betonu. Pod fundamentami należy wykonać warstwę z piasku zagęszczonego. Konstrukcja nośna tablicy ma być zabezpieczona antykorozyjnie i pomalowana lakierem akrylowym w kolorze oferowanym przez producenta nawiązującym do kolorystyki urządzeń. Treść tablicy zgodna z projektem, b) kosz na śmieci - 1 sztuka - betonowy, zewnętrzna struktura z betonu płukanego o odpowiednim kruszywie, wkład z blachy ocynkowanej z popielniczką, pojemność ok. 40 l, wolnostojący, c) ławka stalowa z oparciem – 2 sztuki - o długości siedziska 2 m, posadowiona w fundamentach z betonu. Konstrukcja ławki z rur stalowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo. Deski – drewno iglaste - malowane drewnochronem na kolor Palisander lub Teak, 5) dostawę i montaż nowych elementów ogrodzenia: a) furtka - 1 sztuka – do istniejącego ogrodzenia o szerokości 1000 mm, konstrukcja stalowa, ocynkowana, z powłoką poliestrową (kolorystykę i wysokość dostosować do istniejącego ogrodzenia). Wypełnienie panelem zgrzewanym, z kpl. słupków, zawiasów i zamkiem. Montaż w fundamentach betonowych zgodnie z kartą techniczną. Istniejące ogrodzenie po rozebraniu fragmentu w celu montażu nowej furtki, należy odbudować i dostosować. 6) wykonanie prac rozbiórkowych (mury, słupy, ławy i stopy fundamentowe), ok. 22 m3. 7) karczowanie krzewów - 10 szt. 8) frezowanie podbudowy bitumicznej gr. 4 cm o powierzchni 100 m2, wywóz destruktu i utylizacja 9) wykonanie robót ziemnych – rowki pod krawężniki, wykopy pod urządzenia 10) ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm, ilość 40 mb, na ławie betonowej z oporem - 2,4 m3 11) wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska zgodnie z projektem o wymiarach 10 x 10 m, zgodnej z normą PN-EN 14877:2014-02, złożonej z następującej konstrukcji,: a) warstwa gruntująca - impregnat, b) warstwa wyrównująca – mata gumowa wykonana z granulatu gumowego SBR o granulacji 1-4 i spoiwa jednoskładnikowego poliuretanowego – grubość 9 mm, c) warstwa podkładowa – mata gumowa wykonana z granulatu gumowego SBR o granulacji 1-4 i spoiwa jednoskładnikowego poliuretanowego – grubość 11 mm, d) warstwa zamykająca na bazie żywic poliuretanowych, e) warstwa użytkowa na bazie żywic poliuretanowych i granulatu EPDM – grubość około 3mm. 12) wykonanie nawierzchni, o której mowa w pkt. 11 w następującej kolorystyce - czerwony ceglasty – RAL 2002 wg producenta, 13) malowanie linii farbą poliuretanową w następującej kolorystyce: a) boisko do koszykówki– żółty siarkowy – RAL 1016 wg producenta, 14) wykonanie loga „Gdynia sport” ; Logo zostanie wykonane farbą poliuretanową w kolorze białym alpejskim (RAL 9010 wg producenta) na nawierzchni poliuretanowej w kolorze czerwonym ceglastym (RAL 2002 wg producenta); Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy Księgę znaku Gdynia Sport, 15) wykonanie bloków fundamentowych pod elementy wyposażenia, 16) odtworzenie nawierzchni trawiastej o łącznej powierzchni ok. 222 m2, 17) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 5. Nowa nawierzchnia, o której mowa w ust. 4 pkt. 11 musi spełniać łącznie poniższe warunki: 1) zapewniać dobre warunki gry w różnych temperaturach tj. od -5 do +25 stopni Celsjusza, gdyż nawierzchnia przeznaczona jest na obiekt zewnętrzny, 2) zapewniać stałe i trwałe utrzymanie równości nawierzchni w okresie eksploatacji, 3) być bezpieczna dla zdrowia i życia osób z niej korzystających, 4) mieć jednolity kolor czerwony ceglasty, 5) być zgodna z wymogami aktualnej normy PN-EN 14877:2014-02, 6) posiadać kartę techniczną potwierdzoną przez jej producenta, 7) posiadać atest PZH, (Państwowy Zakład Higieny) lub dokument równoważny, 8) posiadać autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię, 9) spełniać następujące parametry techniczne: a) nieprzepuszczalna dla wody, b) grubość nawierzchni ≥ 23 mm, c) wytrzymałość na rozciąganie ≥ 0,5 N/mm2, d) wydłużenie względne przy zerwaniu ≥60 %, e) odporność na ścieranie w aparacie Tabera ≤ 2 g, f) opór poślizgu: -nawierzchnia sucha 80-110, -nawierzchnia mokra 55-110, 10) posiadać dokument/y potwierdzający/ce parametry oferowanej nawierzchni, o których mowa w szczególności w pkt. 9 lit. a) – f) w postaci wyniku badań nawierzchni przez specjalistyczne laboratorium badające nawierzchnie sportowe np. Labosport, ITB. W przypadku różnic dotyczących wymaganych parametrów technicznych nawierzchni, pomiędzy dokumentacją projektową a SIWZ, obowiązują postanowienia SIWZ. 6. Nowe elementy opisane w ust. 4: 1) pkt 1 lit. a) i b) i pkt 4 lit a) muszą być zgodne z wszelkimi wymaganiami aktualnej normy PN-EN16630:2015-06 „Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań”, 2) pkt 2 lit. a) myszą być zgodne z wszelkimi wymaganiami aktualnej normy PN-EN 1270:2006 „Sprzęt boiskowy „Sprzęt do koszykówki”, 3) pkt 3 lit a) muszą być zgodne z wszelkimi wymaganiami aktualnej normy PN-EN 1176-1:2009 „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań”. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SIWZ a dokumentacją projektową pierwszeństwo mają zapisy SIWZ. 7. Każde urządzenie opisane w ust. 4 pkt 1 lit. a) do b) musi posiadać tabliczkę z instrukcją użytkowania oraz logo Gdynia Sport, zgodnie z rysunkiem graficznym z załącznika nr 9 do SIWZ. Takie same logo Gdynia Sport musi posiadać regulamin siłowni opisany w ust. 4 pkt 4 lit. a). Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy Księgę znaku Gdynia Sport oraz załącznik do Zarządzenia nr 16/JB/2014 Dyrektora Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji– księga identyfikacji wizualnej Gdynia Sport. Wszystkie elementy wyposażenia boiska i terenu rekreacyjnego powinny być wyposażone w tabliczkę znamionową posiadająca informacje zgodnie z zapisami dokumentacji projektowej. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa stanowiąca odpowiednio załącznik nr 9 - 10 do SIWZ. 9. Podane w SIWZ jak i w projekcie nazwy urządzeń, materiałów i technologicznych rozwiązań systemowych należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własne urządzenia zgodne ze swoją ofertą handlową (wymiary, materiały, zabezpieczenia) z zastrzeżeniem, że urządzenia te muszą być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w projekcie oraz muszą być zgodne z wszelkimi wymaganiami odpowiednio normami. 10. Wymagania w zakresie sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą w szczególności koszty transportu (przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi), montażu, 2) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć urządzenia i elementy siłowni, placu zabaw oraz kosza do koszykówki na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę urządzeń i elementów siłowni, placu zabaw i kosza do koszykówki, 3) Wykonawca zobowiązany jest pisemnie (faksem lub mailem) zgłosić Zamawiającemu gotowość do rozpoczęcia montażu, co najmniej na trzy dni przed planowanym terminem rozpoczęcia montażu. Zamawiający zobowiązuje się protokolarnie przekazać plac budowy przed rozpoczęciem montażu, 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane oraz montażowe w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia infrastruktury zlokalizowanej na terenie placu budowy oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza terenem placu budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę, 5) na czas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania placu budowy i montażu zgodnie z art. 42 ust. 2 pkt. 2-3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane tj. odpowiednio zabezpieczyć teren budowy, umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 6) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować plac budowy i montażu własnym staraniem i na własny koszt, zapewnić ochronę mienia, przestrzeganie warunków B.H.P. i p. poż. oraz utrzymać porządek na placu budowy, 7) Wykonawca zobowiązuje się do uprzątnięcia placu budowy, wywiezienia i utylizacji powstałych odpadów na koszt własny, 8) wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności dokumenty potwierdzające ocenę zgodności, 9) Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach przed rozpoczęciem robót budowlanych i montażowych, 10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia specjalistycznego kierownictwa do prowadzenia robót montażowych. Przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą obecność na miejscu wykonywania zamówienia osoby wskazanej w ofercie jako pełniącej funkcję kierownika budowy, 11) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w radach budowy w przypadku ich zwołania; przedstawicielem Wykonawcy na radach budowy jest kierownik budowy, 12) W terminie 3 dni od dnia wykonania całości przedmiotu zamówienia Wykonawca zgłasza Zamawiającemu pisemnie (faksem lub mailem) zakończenie wykonania przedmiotu zamówienia i gotowość do odbioru, 13) Odebranie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo – odbiorczym po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, 14) Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru przedmiotu zamówienia w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 15, 15) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego i do jej dostarczenia Zamawiającemu przed przystąpieniem do odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia składającej się między innymi z: a) pisemnego oświadczenie kierownika budowy, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z dokumentacją projektową i z ofertą Wykonawcy, b) dokumentacji technicznej zamontowanych urządzeń, c) certyfikatów, świadectw, deklaracji oraz innych dokumentów w tym oznakowania towarów, dotyczących zamontowanych materiałów, d) certyfikatów lub świadectw urządzeń siłowni zewnętrznej potwierdzających zgodność urządzeń z aktualną normą PN-EN16630:2015-06, e) certyfikatów lub świadectw urządzeń placu zabaw potwierdzających zgodność urządzeń z aktualną normą PN-EN 1176:1-2009, f) certyfikatów lub świadectw urządzeń do koszykówki potwierdzających zgodność urządzeń z aktualną normą PN-EN 1270:2006, g) dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 6, 7, 8, 10, h) dokumentów potwierdzających jakość wbudowanych materiałów, i) szkic polowy wraz z kopią zgłoszenia prac geodezyjnych w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni, j) wszelkie niezbędne pomiary. 16) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu geodezyjnego pomiaru powykonawczego niezwłocznie po jego otrzymaniu z Referatu Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni, nie później jednak niż w terminie 40 dni od daty odbioru końcowego całości wykonanych robót, 17) jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że pomimo zgłoszenia wykonania przedmiotu zamówienia dostawa lub/i prace montażowe nie zostały zakończone lub Wykonawca nie wywiązał się z innych obowiązków, o których mowa w umowie, Zamawiający może odmówić odbioru, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na zakończenie przedmiotu zamówienia; wyznaczenie tego terminu nie przedłuża umownego terminu wykonania zamówienia, 18) Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi za wady i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 3 lat licząc od daty odbioru końcowego (okres zaoferowanej rękojmi za wady i gwarancji należy podać w pełnych miesiącach); w przypadku rozbieżności odnośnie warunków gwarancji pomiędzy dokumentacją projektową a SIWZ, zastosowanie mają postanowienia SIWZ; Wykonawca w okresie gwarancji i rękojmi zobowiązany będzie do wykonania przynajmniej raz w roku przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń i elementów bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, przy udziale Zamawiającego i w terminie z nim ustalonym; koszt przeglądów należy uwzględnić w cenie oferty. W przypadku zaoferowania okresu rękojmi za wady i gwarancji krótszego niż 36 miesięcy (3 lata) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy. 19) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności w ramach rękojmi lub gwarancji nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia żądań przez Zamawiającego w tym zakresie i do usunięcia usterki w uzgodnionym przez strony terminie, a w braku porozumienia między stronami w tym zakresie nie później niż w terminie 7 dni od zgłoszenia. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 12. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest podać również nazwę (firmę) podwykonawcy. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 18. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach