Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem urządzeń siłowni zewnętrznej i rozbiórka boiska do koszykówki w rejonie ulic Morskiej i Kartuskiej w Gdyni

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 19143984500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem urządzeń siłowni zewnętrznej i rozbiórka boiska do koszykówki w rejonie ulic Morskiej i Kartuskiej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV sklasyfikowany jest jako: 37410000-5 – sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu, 45112720-8 – roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych, 45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę, 45111300-1 – roboty rozbiórkowe. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń siłowni zewnętrznej, obiektów małej architektury, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej i kamiennej, rozbiórka boiska do koszykówki oraz odtworzenie trawników w Gdyni w rejonie ulic Morskiej i Kartuskiej, na podstawie i zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym pod nazwą „Rozbudowa istniejącego placu zabaw o elementy siłowni plenerowej i rozbiórka boiska do koszykówki w rejonie ulic Morskiej i Kartuskiej w Gdyni” opracowanymi przez „KONFIG Projektowanie i doradztwo techniczne” Bartłomiej Figur, (stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiącą załącznik 10 do SIWZ). Wyłącznie dla celów informacyjnych Zamawiający załącza przedmiar robót (stanowiący załączniki nr 11 do SIWZ). 3. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni zewnętrznej oraz obiektów małej architektury w postaci elementów gotowych dostarczonych przez Producenta opisanych w dokumentacji projektowej lub innych urządzeń Wykonawcy o podobnych standardowych rozwiązaniach i wymiarach stosowanych przez Wykonawcę, a mieszczących się w granicach tolerancji umożliwiających uzyskanie założenia Zamawiającego, opisanego w dokumentacji projektowej w postaci: a) urządzenia o nazwie: bioderka + chodzik + narciarz – 1 komplet – o konstrukcji ze stali nierdzewnej, szlifowanej. Urządzenie umożliwia ćwiczenie poszczególnych mięśni brzucha, pośladków, ud i podudzi, bioder oraz mięśni lędźwiowych, b) urządzenia o nazwie: wypychacz + przyciągacz – 1 komplet – o konstrukcji ze stali nierdzewnej, szlifowanej. Urządzenie umożliwia ćwiczenie mięśni ramion, klatki piersiowej i pleców, c) urządzenia o nazwie: steper + motyl – 1 komplet – o konstrukcji ze stali nierdzewnej, szlifowanej. Urządzenie umożliwia ćwiczenie mięśni kończyn dolnych, ramion, klatki piersiowej i pleców, Uwaga! Zamawiający dopuszcza również urządzenia siłowni zewnętrznej opisane w ust. 3 pkt 1 lit. a) do c) o konstrukcji z innego rodzaju stali, np. ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo na kolor srebrny. Ostateczny wygląd, materiał i kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym. d) urządzenia o nazwie: kierownice - 1 komplet – o konstrukcji stalowej. Urządzenie umożliwia ćwiczenie mięśni klatki piersiowej, pleców i ramion. Kierownice muszą być wypełnione, e) urządzenia o nazwie: rowerek do ławki – 1 komplet – urządzenie umożliwia ćwiczenie mięśni nóg, f) ławki z oparciem i podłokietnikami – 2 sztuki – o konstrukcji stalowej, ocynkowanej i malowanej proszkowo na kolor czarny. Siedzisko i oparcie wykonane z drewna olchowego. Uwaga! Ławkę należy dobrać pod względem wizualnym do elementów małej architektury istniejącego placu zabaw. Ostateczny wygląd i kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym. g) stojaka rowerowego – 2 sztuki – o konstrukcji ze stali nierdzewnej o wymiarach 80x70 cm. Stojak ma zostać posadowiony za pośrednictwem fundamentów betonowych monolitycznych, bezszalunkowych, h) kosza na odpady – 1 sztuka – okrągły o konstrukcji ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo z daszkiem, o pojemności ok. 35 l, wymiarach ok. 40x40 cm i wysokości ok. 100 cm. Kosz ma zostać posadowiony za pośrednictwem fundamentów betonowych monolitycznych, bezszalunkowych. Konstrukcja kosza oraz pojemnik malowane na kolor czarny. Uwaga! Zamawiający zmienia kolorystykę elementu małej architektury – kosza na odpady – względem opisanej w dokumentacji projektowej. Ostateczny wygląd i kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym. i) tablicy informacyjnej z regulaminem – 1 sztuka – o konstrukcji ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo. Tarcza tablicy wykonana ze spienionej płyty PVC, zamontowana do słupka o wysokości ok. 200 cm. Tablica ma zostać posadowiona za pośrednictwem fundamentów betonowych monolitycznych, bezszalunkowych. Treść tablicy informacyjnej należy uzgodnić z Zamawiającym przed wbudowaniem, 2) wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej o łącznej powierzchni ok. 145 m² oraz nawierzchni z kamiennej kostki brukowej o łącznej powierzchni ok. 7 m², zgodnie z projektem o następującej budowie: a) betonowa kostka brukowa grafitowa/szara lub kamienna kostka brukowa czarna, b) podsypka cementowo-piaskowa, c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, d) geowłóknina separacyjno-filtracyjna, e) istniejące podłoże gruntowe, 3) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, 4) wykonanie robót ziemnych i wywozu urobków, 5) rozebranie betonowego boiska do koszykówki wraz z obrzeżami oraz rozebranie nawierzchni betonowej w rejonie boiska, 6) wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm, 7) odtworzenie trawników siewem w miejscu rozebranych nawierzchni betonowych oraz w miejscach, które uległy zniszczeniu podczas prac budowlanych, 8) wykonanie zabezpieczenia istniejącej infrastruktury w postaci kabli elektroenergetycznych za pomocą rur osłonowych PEHD o średnicy dostosowanej do wielkości wiązki kabli, Uwaga! Prace ziemne w bliskości istniejącej podziemnej infrastruktury technicznej wykonywać ręcznie z należytą ostrożnością. 9) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 4. Urządzenia siłowni zewnętrznej opisane w ust. 3 pkt 1 lit. a) do e) oraz tablica z regulaminem opisana w ust. 3 pkt 1 lit. i) muszą być zgodne z wszelkimi wymaganiami aktualnej normy PN-EN 16630:2015-06 „Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań” lub dokument równoważny. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SIWZ a dokumentacją projektową pierwszeństwo mają zapisy SIWZ. 5. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej i kamiennej opisana w ust. 3 pkt. 2 musi być zgodna z wszelkimi wymaganiami aktualnych norm: PN-EN 1176-1:2017-12 „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań”, PN-EN 1177+AC:2019-04 „Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki - Metody wyznaczania amortyzacji uderzenia”, PN-EN 1176-7:2009 „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie - Część 7: Wytyczne instalowania, kontroli i eksploatacji” lub równoważne oraz posiadać atest PZH lub dokument równoważny. 6. Urządzenia siłowni zewnętrznej oraz tablica z regulaminem muszą zostać zamontowane do bloków fundamentowych na głębokości co najmniej 30 cm poniżej istniejącego terenu. Fundamenty należy przysypać nawierzchnią. Rowerek do ławki należy posadowić z zastosowaniem kotew do fundamentu w postaci opornika betonowego zlokalizowanego pod nawierzchnią z betonowej kostki brukowej. 7. Kolorystyka urządzeń, wyposażenia oraz nawierzchni musi być zgodna z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. 8. Każde urządzenie do ćwiczeń opisane w ust. 3 pkt 1 lit. a) do d) musi posiadać tabliczkę z instrukcją użytkowania oraz logo Gdynia Sport, zgodnie z rysunkiem graficznym z załącznika nr 9 do SIWZ. Takie same logo Gdynia Sport musi posiadać tablica informacyjna z regulaminem opisana w ust. 3 pkt 1 lit. i). Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy Księgę znaku Gdynia Sport oraz załącznik do Zarządzenia nr 16/JB/2014 Dyrektora Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji– księga identyfikacji wizualnej Gdynia Sport. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa stanowiąca odpowiednio załącznik nr 9 - 10 do SIWZ. 10. Podane w SIWZ jak i w projekcie nazwy urządzeń do ćwiczeń, materiałów i technologicznych rozwiązań systemowych należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własne urządzenia zgodne ze swoją ofertą handlową (wymiary, materiały, zabezpieczenia) z zastrzeżeniem, że urządzenia te muszą być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w projekcie i zaoferowane urządzenia wraz z ich strefami bezpieczeństwa musza być zlokalizowane w granicach zaprojektowanego obszaru siłowni zewnętrznej oraz muszą być zgodne z wszelkimi wymaganiami normy PN-EN16630:2015-06 „Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań” lub równoważną. 11. Zamawiający po podpisaniu przez Wykonawcę umowy zobowiązuje się protokolarnie przekazać plac budowy kierownikowi budowy w terminie: nie wcześniej niż 9 marca 2020 r. lecz nie później niż 31 marca 2020 r. 12. Wymagania w zakresie sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą w szczególności koszty transportu, montażu, 2) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć urządzenia do ćwiczeń oraz inne elementy wyposażenia placu na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę urządzeń i elementów wyposażenia, 3) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane oraz montażowe w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia infrastruktury zlokalizowanej na terenie placu budowy oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza terenem placu budowy; w szczególności należy zwrócić szczególną uwagę na istniejące kable elektroenergetyczne, których lokalizację należy potwierdzić przekopami kontrolnymi; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę, 4) na czas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania placu budowy i montażu zgodnie z art. 42 ust. 2 pkt. 2-3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane tj. odpowiednio zabezpieczyć teren budowy, umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 5) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować plac budowy i montażu własnym staraniem i na własny koszt, zapewnić ochronę mienia, przestrzeganie warunków B.H.P. i p. poż. oraz utrzymać porządek na placu budowy, 6) Wykonawca zobowiązuje się do uprzątnięcia placu budowy, wywiezienia i utylizacji powstałych odpadów na koszt własny, 7) wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz.U. 2019 r. poz.155) i dokumenty potwierdzające ocenę zgodności, 8) Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach przed rozpoczęciem robót budowlanych i montażowych, 9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia specjalistycznego kierownictwa do prowadzenia robót montażowych. Przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą obecność na miejscu wykonywania zamówienia osoby wskazanej w ofercie jako pełniącej funkcję kierownika budowy, 10) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w radach budowy w przypadku ich zwołania; przedstawicielem Wykonawcy na radach budowy jest kierownik budowy, 11) W terminie 3 dni od dnia wykonania całości przedmiotu zamówienia Wykonawca zgłasza Zamawiającemu pisemnie (faksem lub mailem) zakończenie wykonania przedmiotu zamówienia i gotowość do odbioru, 12) odebranie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo – odbiorczym po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, 13) Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru przedmiotu zamówienia w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 14, 14) przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu kompletnej, podpisanej przez kierownika budowy i Wykonawcę, dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej w dwóch egzemplarzach i w wersji elektronicznej (zeskanowana całość wraz z podpisami), niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego całości robót, zawierającej między innymi: a) pisemne oświadczenie kierownika budowy, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z dokumentacją projektową i z ofertą Wykonawcy, b) dokumentację projektową powykonawczą, c) dokumentację techniczną zamontowanych urządzeń/materiałów, d) atesty bezpieczeństwa, certyfikaty, deklaracje oraz inne dokumenty w tym oznakowania towarów, dotyczące zamontowanych materiałów/urządzeń, e) certyfikat lub deklaracja urządzeń siłowni zewnętrznej potwierdzające ich zgodność z normą PN-EN 16630:2015-06 lub równoważną f) wszelkie niezbędne pomiary, w szczególności: szkic polowy wraz z kopią zgłoszenia prac geodezyjnych w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni lub potwierdzenie wygenerowane elektronicznie w postaci protokołu weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazywanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Urzędu Miasta Gdyni z pozytywnym wynikiem weryfikacji. Dokumentacja powinna zawierać spis treści wraz z numeracją stron, wszystkie dokumenty powinny być ponumerowane i podpisane przez kierownika budowy wraz z poświadczeniem za zgodność z oryginałem i opisem miejsca wbudowania. 15) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu geodezyjnego pomiaru powykonawczego niezwłocznie po jego otrzymaniu z Referatu Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni, nie później jednak niż w terminie 50 dni od daty odbioru końcowego całości wykonanych robót, 16) jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że pomimo zgłoszenia wykonania przedmiotu zamówienia dostawa lub/i prace montażowe nie zostały zakończone lub Wykonawca nie wywiązał się z innych obowiązków, o których mowa w umowie, Zamawiający może odmówić odbioru, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na zakończenie przedmiotu zamówienia; wyznaczenie tego terminu nie przedłuża umownego terminu wykonania zamówienia, 17) Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi za wady i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 3 lat (36 miesięcy) licząc od daty odbioru końcowego (okres zaoferowanej rękojmi za wady i gwarancji należy podać w pełnych miesiącach); w przypadku rozbieżności odnośnie warunków gwarancji pomiędzy dokumentacją projektową a SIWZ, zastosowanie mają postanowienia SIWZ; Wykonawca w okresie gwarancji i rękojmi zobowiązany będzie do wykonania przynajmniej raz w roku przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, przy udziale Zamawiającego i w terminie z nim ustalonym; koszt przeglądów należy uwzględnić w cenie oferty. W przypadku zaoferowania okresu rękojmi za wady i gwarancji krótszego niż 36 miesięcy (3 lata) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy, 18) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności w ramach rękojmi lub gwarancji nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia żądań przez Zamawiającego w tym zakresie i do usunięcia usterki w uzgodnionym przez strony terminie, a w braku porozumienia między stronami w tym zakresie nie później niż w terminie 7 dni od zgłoszenia. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 14. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest podać również nazwę (firmę) podwykonawcy. 15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 19. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 20. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 Ustawy, 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, c) kosztorys ofertowy zawierający co najmniej: obmiar/ilość, ceny jednostkowe netto, sumę cen jednostkowych netto, podsumowanie wszystkich pozycji kosztorysu ze wskazaniem wartości netto i wartości brutto – w oryginale, według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2, b) składa w oryginale pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ), zawierające w swojej treści, w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dodatkowo: b.1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b.2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, c) w przypadku, gdy w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w lit b), Wykonawca nie zawrze informacji opisanych w lit. b.1)-b.4), Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności informacje opisane w lit. b.1)-b.4). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach