Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem urządzeń do ćwiczeń parkour na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdyni, przy ul. Nagietkowej, dz. 2008, obręb Dąbrowa

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2020-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 19143984500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem urządzeń do ćwiczeń parkour na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdyni, przy ul. Nagietkowej, dz. 2008, obręb Dąbrowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV sklasyfikowany jest jako: 1) 37410000-5 – sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu, 2) 45112720-8 – roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych, 3) 45111300-1 – roboty rozbiórkowe, 4) 45111200-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 5) 45212221-1 – roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń do ćwiczeń parkour, obiektów małej architektury, wykonanie nawierzchni bezpiecznej z EPDM oraz z kostki brukowej, zabezpieczenie istniejącej instalacji i wykonanie płyt betonowych na włazach rewizyjnych, na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdyni, przy ul. Nagietkowej na dz.2008, obręb 0014 Dąbrowa, na podstawie i zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym pod nazwą „Budowa placu do ćwiczeń parkour na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Gdyni” opracowanymi przez firmę Mieczysława Tkaczyka ,,INDOM Mieczysław Tkaczyk’’, (stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiącą załącznik 10 do SIWZ). Wyłącznie dla celów informacyjnych Zamawiający załącza przedmiar robót (stanowiący załączniki nr 11 do SIWZ). 3. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018. ID wniosku 292/2018. 4. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z Dokumentacją Projektową obejmuje w szczególności: 1) wykonanie prac rozbiórkowych i demontażowych, w tym w szczególności demontaż istniejącego ogrodzenia, 2) przygotowanie i zabezpieczenie terenu, 3) zabezpieczenie istniejącej instalacji technicznej, 4) dostawa i montaż nowych fabrycznie urządzeń do ćwiczeń oraz obiektów małej architektury w postaci: a) zestawu wielofunkcyjnego Skrzynie + Drążki + Słupki – 1 komplet. Skrzynie parkour ze stali ocynkowanej oraz płyt ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej. Słupki i drążki powinny być w konstrukcji stalowej, b) walców poliuretanowych małych - 8 szt., H=20 cm o średnicy 40 cm, c) walców poliuretanowych dużych - 4 szt., H=40 cm o średnicy 40 cm, d) równoważni - 3 szt. o długości 250 cm wykonanych z belek drewnianych impregnowanych i odpornych na warunki atmosferyczne, e) kosza na odpady – 1 szt. – zamknięty od góry, z możliwością ładowania z boków o konstrukcji zabezpieczonej przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi odpornymi na UV i antypoślizgowej płyty podestowej HPL HEXA, boki wykończone z płyt trójwarstwowego polietylenu HDPE lub tworzywa HPL w kolorze niebieskim całkowicie odpornego na promienie UV i wilgoć, o pojemności min. 40 l. Kosz ma zostać posadowiony za pośrednictwem fundamentów betonowych, Uwaga! Zamawiający zmienia element małej architektury – kosz na odpady – względem opisanego w dokumentacji projektowej. Zapisy SIWZ są nadrzędne w zakresie opisu kosza na odpady względem dokumentacji projektowej, wygląd i kolorystykę należy dobrać pod względem wizualnym do koszy na odpady zlokalizowanych przy boiskach poliuretanowych wielofunkcyjnych na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, ostateczny wygląd i kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym. f) ławki młodzieżowej - 2 szt. - o konstrukcji zabezpieczonej przed korozją przez cynkowanie i malowanej proszkowo farbami poliestrowymi, odpornymi na UV oraz siedziska w kolorze niebieskim z kolorowego tworzywa HPL o grubości 13 mm, całkowicie odpornego na wilgoć i UV, Uwaga! Zamawiający zmienia element małej architektury – ławki – względem opisanego w dokumentacji projektowej. Zapisy SIWZ są nadrzędne w zakresie opisu ławki względem dokumentacji projektowej, ostateczny wygląd i kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym. g) tablicy informacyjnej z regulaminem - 1 szt. - o konstrukcji- rama stalowa i malowana proszkowo. Tarcza tablicy z blachy stalowej lub płyty z tworzywa sztucznego. Tablica ma zostać posadowiona za pośrednictwem fundamentów betonowych, Uwaga! Ostateczny wygląd oraz treść tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym. 5) wykonanie nawierzchni bezpiecznej EPDM o powierzchni 80 m2 oraz nakładek na obrzeża 33mb (w kolorze zielonym, dopasowanym do kolorystyki nawierzchni). Nawierzchnia EPDM wodoprzepuszczalna o grubości min. 55 mm (max. HIC=1,8m). Nawierzchnia syntetyczna o konstrukcji: a) warstwa użytkowa z granulatu EPDM barwionego w masie – o grubości 10 mm; b) warstwa amortyzująca z granulatu SBR nie pochodzącego z recyklingu opon – o grubości 45 mm; oraz podbudowa nawierzchni syntetycznej : a) kruszywo łamane o fr. 0,05-5mm – o grubości 50 mm; b) kruszywo łamane o fr. 4-30mm stabilizowane mechanicznie – 150 mm; c) piasek zagęszczony – o grubości 50 mm; d) grunt rodzimy. 6) wykonanie nawierzchni z kostki o powierzchni 11,5 m2, 7) wykonanie płyt betonowych na włazach rewizyjnych - 3 szt., 8) wykonanie nawierzchni trawiastej o powierzchni 240 m2, 9) wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu. 5. Nawierzchnia, o której mowa w ust. 4 pkt. 5 musi spełniać łącznie poniższe warunki: 1) zapewniać dobre warunki do uprawiania dyscyplin sportowych w różnych temperaturach tj. od -5 do +25 stopni Celsjusza, gdyż nawierzchnia przeznaczona jest na obiekt zewnętrzny, 2) zapewniać stałe i trwałe utrzymanie równości nawierzchni w okresie eksploatacji, 3) być bezpieczna dla zdrowia i życia osób z niej korzystających, 4) mieć jednolity kolor, 5) kolorystyka nawierzchni - RAL 6021 (zielony), 6) być zgodna z wymogami aktualnej normy PN-EN 1177+AC:2019-04 „Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wyznaczenie krytycznej wysokości upadku’’, PN-EN 1176-1:2017-12 „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań” lub równoważną oraz posiadać atest PZH lub dokument równoważny. 7) posiadać kartę techniczną potwierdzoną przez jej producenta, 8) posiadać autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię liczoną od dnia dokonania odbioru końcowego, 9) być przepuszczalna dla wody, 10) zapisy SIWZ dotyczące opisanych parametrów technicznych nawierzchni są nadrzędne w stosunku do zapisów dokumentacji projektowej. 6. Urządzenia do ćwiczeń na placu parkour (w postaci elementów gotowych dostarczonych od Producenta) muszą być zgodne z wszelkimi wymaganiami aktualnej normy PN-EN 16899:2017-02 ”Sprzęt sportowy i rekreacyjny - Sprzęt do parkour - Wymagania bezpieczeństwa i metody badań” lub równoważnej. 7. Tablica informacyjna z regulaminem musi posiadać logo Gdynia Sport. Logo Gdynia Sport musi być zgodne ze wzorem submarki zawartej w Księdze znaku promocyjnego Gdynia moje miasto, stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 4037/11/VI/M Prezydenta Miasta Gdyni z dnia 8 listopada 2011 roku w sprawie akceptacji zasad używania znaku promocyjnego „Gdynia Moje Miasto” we wszystkich działaniach promocyjnych i informacyjnych Miasta Gdyni (dostępne na stronie http://gdyniasport.pl/logo/). 8. Kolorystyka urządzeń do ćwiczeń parkour oraz nawierzchni musi być zgodna z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa stanowiącą odpowiednio załącznik nr 9-10 do SIWZ. 10. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw dostawców, materiałów i technologicznych rozwiązań systemowych, należy je traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować materiały i technologiczne rozwiązania systemowe czy urządzenia równoważne, pod warunkiem, że klasa ich jakości będzie odpowiadać podanej w materiałach przetargowych oraz będą zachowane parametry techniczne i jakościowe. W tej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do montażu/robót uzyskać zgodę Zamawiającego/inspektora nadzoru na zastosowanie zamienników. Wykonawca zobowiązany będzie podać nazwę dostawcy, producenta oraz nazwę oferowanego materiału i udokumentować jego jakość, celem porównania. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć dokumentację dopuszczającą proponowane rozwiązania materiałowo-techniczne do stosowania w budownictwie. 11. Zamawiający po zawarciu przez Wykonawcę umowy zobowiązuje się protokolarnie przekazać plac budowy kierownikowi budowy w terminie: nie wcześniej niż 15 kwietnia 2020 r. lecz nie później niż 30 kwietnia 2020 r. 12. Wymagania w zakresie sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą w szczególności koszty transportu, montażu, 2) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć urządzenia do ćwiczeń parkour oraz inne elementy wyposażenia na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę urządzeń i elementów wyposażenia, 3) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane oraz montażowe w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia infrastruktury zlokalizowanej obok placu budowy, 4) Na czas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania placu budowy i montażu zgodnie z art. 42 ust. 2 pkt. 2-3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane tj. odpowiednio zabezpieczyć teren budowy, umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 5) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować plac budowy i montażu własnym staraniem i na własny koszt, zapewnić ochronę mienia, przestrzeganie warunków B.H.P. i p. poż. oraz utrzymać porządek na placu budowy, 6) Wykonawca zobowiązuje się do uprzątnięcia placu budowy, wywiezienia i utylizacji powstałych odpadów na koszt własny, 7) Wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz.U. 2019 r. poz.155) i dokumenty potwierdzające ocenę zgodności, 8) Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach przed rozpoczęciem robót budowlanych i montażowych, 9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia specjalistycznego kierownictwa do prowadzenia robót montażowych. Przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą obecność na miejscu wykonywania zamówienia osoby wskazanej w ofercie jako pełniącej funkcję kierownika budowy, 10) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w radach budowy w przypadku ich zwołania; przedstawicielem Wykonawcy na radach budowy jest kierownik budowy, 11) W terminie 3 dni od dnia wykonania całości przedmiotu zamówienia Wykonawca zgłasza Zamawiającemu pisemnie (faksem lub mailem) zakończenie wykonania przedmiotu zamówienia i gotowość do odbioru, 12) Odebranie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo – odbiorczym po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, 13) Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru przedmiotu zamówienia w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 14, 14) Przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu kompletnej, podpisanej przez kierownika budowy i Wykonawcę, dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej w dwóch egzemplarzach i w wersji elektronicznej (zeskanowana całość wraz z podpisami), niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego całości robót, zawierającej między innymi: a) pisemne oświadczenie kierownika budowy, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z dokumentacją projektową i z ofertą Wykonawcy, b) dokumentację projektową powykonawczą, c) dokumentację techniczną zamontowanych urządzeń/materiałów, d) atesty bezpieczeństwa, certyfikaty, deklaracje oraz inne dokumenty w tym oznakowania towarów, dotyczące zamontowanych materiałów/urządzeń, e) certyfikat lub zaświadczenie niezależnego podmiotu potwierdzające, że dostarczane urządzenia do ćwiczeń na placu parkour odpowiadają normie PN-EN 16899:2017-02 lub równoważnej, f) wszelkie niezbędne pomiary, w szczególności: szkic polowy wraz z kopią zgłoszenia prac geodezyjnych w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni lub potwierdzenie wygenerowane elektronicznie w postaci protokołu weryfikacji zbiorów danych oraz innych materiałów przekazywanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Urzędu Miasta Gdyni z pozytywnym wynikiem weryfikacji. Dokumentacja powinna zawierać spis treści wraz z numeracją stron, wszystkie dokumenty powinny być ponumerowane i podpisane przez kierownika budowy wraz z poświadczeniem za zgodność z oryginałem i opisem miejsca wbudowania. 15) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu geodezyjnego pomiaru powykonawczego niezwłocznie po jego otrzymaniu z Referatu Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni, nie później jednak niż w terminie 50 dni od daty odbioru końcowego całości wykonanych robót, 16) Jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że pomimo zgłoszenia wykonania przedmiotu zamówienia dostawa lub/i prace montażowe nie zostały zakończone lub Wykonawca nie wywiązał się z innych obowiązków, o których mowa w umowie, Zamawiający może odmówić odbioru, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na zakończenie przedmiotu zamówienia; wyznaczenie tego terminu nie przedłuża umownego terminu wykonania zamówienia, 17) Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi za wady i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 3 lat (36 miesięcy) licząc od daty odbioru końcowego (okres zaoferowanej rękojmi za wady i gwarancji należy podać w pełnych miesiącach); w przypadku rozbieżności odnośnie warunków gwarancji pomiędzy dokumentacją projektową a SIWZ, zastosowanie mają postanowienia SIWZ; Wykonawca w okresie gwarancji i rękojmi zobowiązany będzie do wykonania przynajmniej raz w roku przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, przy udziale Zamawiającego i w terminie z nim ustalonym; koszt przeglądów należy uwzględnić w cenie oferty. W przypadku zaoferowania okresu rękojmi za wady i gwarancji krótszego niż 36 miesięcy (3 lata) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy, 18) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności w ramach rękojmi lub gwarancji nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia żądań przez Zamawiającego w tym zakresie i do usunięcia usterki w uzgodnionym przez strony terminie, a w braku porozumienia między stronami w tym zakresie nie później niż w terminie 7 dni od zgłoszenia. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne. 15. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest podać również nazwę (firmę) podwykonawcy. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 19. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 20. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 Ustawy, 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, c) kosztorys ofertowy zawierający co najmniej: obmiar/ilość, ceny jednostkowe netto, sumę cen jednostkowych netto, podsumowanie wszystkich pozycji kosztorysu ze wskazaniem wartości netto i wartości brutto – w oryginale, według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2, b) składa w oryginale pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ), zawierające w swojej treści, w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dodatkowo: b.1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b.2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, c) w przypadku, gdy w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w lit b), Wykonawca nie zawrze informacji opisanych w lit. b.1)-b.4), Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności informacje opisane w lit. b.1)-b.4). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach