Przetargi.pl
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM REGAŁÓW PRZESUWNYCH I STACJONARNYCH W POMIESZCZENIACH ARCHIWUM WITU

Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ogłasza przetarg

  • Adres: 05-220 Zielonka, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 614 425, , fax. 22 761 44 45
  • Data zamieszczenia: 2019-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
    ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7
    05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
    tel. 227 614 425, , fax. 22 761 44 45
    REGON: 10153990000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM REGAŁÓW PRZESUWNYCH I STACJONARNYCH W POMIESZCZENIACH ARCHIWUM WITU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych i stacjonarnych w pomieszczeniach archiwum w budynku Nr 16 Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia w Zielonce. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia w tym zakres prac, wymagane parametry techniczne oraz schematy ich rozmieszczenia zawarte są w załączniku Nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia). 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1).Oferowane regały powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących polskich norm oraz posiadać wszystkie wymagane atesty.: - atest higieniczny PZH; - certyfikat bezpieczeństwa; - atesty ogniowe na niepalność materiałów, świadectwo bezpieczeństwa pracy; - deklaracje zgodności. 2).Zamawiający wymaga w okresie gwarancji, nieodpłatny serwis techniczny od Wykonawcy. 3).W zakresie zamówienia wymaga się od Wykonawcy, w szczególności: - wykonania, zamontowania, rozmieszczenia regałów po ich dostarczeniu w pomieszczeniach archiwum, biblioteki i kancelarii jawnej wskazanych przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem użytkowników. - udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości od daty protokołu odbioru podpisanego przez Przedstawicieli obu Stron, bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39131100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego w PKO BP S.A. Zielonka 10 1020 1042 0000 8302 0014 7793 w kwocie 3 000,00 PLN zaznaczeniem numeru sprawy ZP/27/19/F1/083/22 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 4. Decydujące znaczenie dla oceny skuteczności wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna ma data i godzina wpływu prawidłowo opisanej koperty z oryginałem dokumentu gwarantującego zapłatę wadium do siedziby Zamawiającego (to jest zarejestrowania w Kancelarii Jawnej lub oryginał załączony do oferty – w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje nieprawidłowego złożenia koperty zawierającej oryginał dokumentu gwarantującego zapłatę wadium w siedzibie Zamawiającego (np. brak opisu koperty, opóźnienie w przekazaniu przesyłki przez pocztę lub firmę kurierską). Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu lub kserokopii innego dokumentu potwierdzającego sposób wniesienia wadium przez Wykonawcę. W wypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach