Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ogłasza przetarg
- Adres: 05-220 Zielonka, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 614 425, , fax. 22 761 44 45
- Data zamieszczenia: 2019-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7
05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
tel. 227 614 425, , fax. 22 761 44 45
REGON: 10153990000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM REGAŁÓW PRZESUWNYCH I STACJONARNYCH W POMIESZCZENIACH ARCHIWUM WITU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych i stacjonarnych w pomieszczeniach archiwum w budynku Nr 16 Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia w Zielonce. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia w tym zakres prac, wymagane parametry techniczne oraz schematy ich rozmieszczenia zawarte są w załączniku Nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia). 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1).Oferowane regały powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących polskich norm oraz posiadać wszystkie wymagane atesty.: - atest higieniczny PZH; - certyfikat bezpieczeństwa; - atesty ogniowe na niepalność materiałów, świadectwo bezpieczeństwa pracy; - deklaracje zgodności. 2).Zamawiający wymaga w okresie gwarancji, nieodpłatny serwis techniczny od Wykonawcy. 3).W zakresie zamówienia wymaga się od Wykonawcy, w szczególności: - wykonania, zamontowania, rozmieszczenia regałów po ich dostarczeniu w pomieszczeniach archiwum, biblioteki i kancelarii jawnej wskazanych przez Zamawiającego oraz przeszkoleniem użytkowników. - udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości od daty protokołu odbioru podpisanego przez Przedstawicieli obu Stron, bez zastrzeżeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39131100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego w PKO BP S.A. Zielonka 10 1020 1042 0000 8302 0014 7793 w kwocie 3 000,00 PLN zaznaczeniem numeru sprawy ZP/27/19/F1/083/22 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 4. Decydujące znaczenie dla oceny skuteczności wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna ma data i godzina wpływu prawidłowo opisanej koperty z oryginałem dokumentu gwarantującego zapłatę wadium do siedziby Zamawiającego (to jest zarejestrowania w Kancelarii Jawnej lub oryginał załączony do oferty – w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje nieprawidłowego złożenia koperty zawierającej oryginał dokumentu gwarantującego zapłatę wadium w siedzibie Zamawiającego (np. brak opisu koperty, opóźnienie w przekazaniu przesyłki przez pocztę lub firmę kurierską). Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu lub kserokopii innego dokumentu potwierdzającego sposób wniesienia wadium przez Wykonawcę. W wypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż regałów do magazynu
Dodano: 2023-12-20 - Dostawa i montaż regałów do magazynów archiwalnych
Dodano: 2022-12-09 - Dostawa i montaż systemu regałów w budynku NSA przy ul. Boduena 3/5.
Dodano: 2022-09-13 - Dostawa wraz z montażem systemu archiwalnych regałów przesuwnych na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie
Dodano: 2021-04-07 - Regały metalowe 6 sztuk.
Dodano: 2021-03-22 - Rozkładany fotel-leżanka.
Dodano: 2021-03-22 - Dostawa wraz z montażem systemu archiwalnych regałów przesuwnych na potrzeby jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie
Dodano: 2020-11-18 - DOSTAWA I MONTAŻ NA RZECZ FINA REGAŁÓW PRZESUWNYCH DWUPOZIOMOWYCH
Dodano: 2020-11-09 - Dostawa i montaż systemu magazynowego do przechowywania obiektów muzealnych dla Muzeum Warszawy w Warszawie
Dodano: 2020-10-08 - Dostawa i montaż regałów przesuwnych do archiwum MWOMP z siedzibą w Płocku przy ul. Kolegialnej 17.
Dodano: 2020-09-11