Przetargi.pl
Dostawa i montaż systemu magazynowego do przechowywania obiektów muzealnych dla Muzeum Warszawy w Warszawie

Muzeum Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-272 Warszawa, Rynek Starego Miasta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 596 67 11, 22 2774427 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Warszawy
    Rynek Starego Miasta 28/46
    00-272 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 596 67 11, 22 2774427, fax. -
    REGON: 16387044000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwarszawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż systemu magazynowego do przechowywania obiektów muzealnych dla Muzeum Warszawy w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu magazynowego do przechowywania obiektów muzealnych dla Muzeum Warszawy w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem 20 regałów jezdnych/przesuwnych z siatkami do wieszania obrazów z dwóch stron (w dwóch zestawach po 10 regałów) z napędem ręczno-korbowym oraz modułów siatek do montażu na ścianach magazynu zbiorów. Całkowita powierzchnia siatek 838 m² - w tym 753 m² siatek na regałach i 85 m² modułów siatek do montażu. 3. Dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia musi być wykonany z fabrycznie nowych, nieużywanych elementów, bez śladów uszkodzenia, wyprodukowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami, nadający się do używania zgodnie z ich przeznaczeniem. 4. Wykonawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające wykonanie następujących badań oferowanych regałów: szyn jezdnych regałów ze stali nierdzewnej, niepalności na elementy regałów, atest higieniczny, deklarację zgodności z polskimi normami, oraz certyfikat zatwierdzenia wymagań normy EN ISO 9001:2015 na projektowanie, produkcję i montaż. Odpowiednie dokumenty muszą być złożone razem z ofertą. Zamawiający dopuszcza przedłożenie wydruków ze stron internetowych lub oświadczenie wykonawcy. 5. Konstrukcja regałów i sposób ich działania musi zapewnić pełne bezpieczeństwo użytkownikowi systemu i pracownikom obsługi w tym: a) regały bez żadnych ostrych krawędzi, b) regały wyposażone w system antywyważeniowy/antyprzechyłowy, c) regały wyposażone w odbojniki bezpieczeństwa, d) regały pokryte farbą antybakteryjną i antywirusową. 6. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy liczony od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym wykonawca zapewnia bezpłatny przegląd gwarancyjny raz na pół roku oraz serwis usterek elementów objętych gwarancją na koszt gwaranta. 7. Wykonawca zobowiązany jest przygotować harmonogram montażu całości zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym. 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39131100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o: 1) spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 4 do SIWZ; 2) braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 3 do SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 7 do SIWZ. 4.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących wykonawcy sa poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z wykonawców nie może być podstaw do wykluczenia z postępowania. 8. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców. 9. Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400 000 złotych. 11. Aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie następujących badań oferowanych regałów: a) szyn jezdnych regałów ze stali nierdzewnej, b) niepalności na elementy regałów, c) atest higieniczny, d) deklarację zgodności z polskimi normami, oraz e) certyfikat zatwierdzenia wymagań normy EN ISO 9001:2015 na projektowanie, produkcję i montaż. Zamawiający dopuszcza przedłożenie wydruków ze stron internetowych lub oświadczenie wykonawcy. 12. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach