Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem opon do ładowarek Manitou MT625 dla ZGOK Sp. z o.o.

Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 10-410 Olsztyn, Lubelska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 555 20 10, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Lubelska 53
    10-410 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 555 20 10, , fax. -
    REGON: 51073404900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem opon do ładowarek Manitou MT625 dla ZGOK Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem opon do ładowarek Manitou MT625 dla ZGOK Sp. z o.o. w ilości 12 sztuk do dwóch lokalizacji Zamawiającego: 1.1. na adres: Trelkowo 80, 12-100 Szczytno (teren byłego składowiska odpadów) – 4 sztuki opon; 1.2. na adres: Lubelska 53, 10-410 Olsztyn (teren ZGOK Sp. z o.o.) – 8 sztuk opon. 2. Wymagania dotyczące zamawianych opon: 2.1. opony muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia ich dostawy; 2.2. Zamawiający wymaga dostawy opon pełnych o rozmiarze 33 x 12-20 7.50; 2.3. opony muszą być superelastyczne klasy PREMIUM, wyprodukowane w technologii trójwarstwowej z bieżnikiem masywnym; 2.4. oferowane opony muszą posiadać twardą warstwę ścierną bieżnika odporną na przebicia i rozcięcia o bardzo dużym stopniu wypełnienia czoła mieszanką gumową; 2.5. muszą być wyposażone w dodatkową amortyzację boczną w postaci otworów; 2.6. muszą posiadać minimalną oryginalną głębokość bieżnika wynoszącą minimum 35 mm, 2.7. dostarczone opony będą odpowiadać wymogom producenta ładowarek typu Manitou MT625 będących na stanie Zamawiającego. 3. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: 3.1. Termin realizacji zamówienia będzie liczony od daty podpisania umowy z Wykonawcą. 3.2. Dostawa opon wraz z montażem będzie odbywać się do dwóch lokalizacji Zamawiającego: - na teren byłego składowiska odpadów na adres: Trelkowo 80, 12-100 Szczytno – 4 sztuki opon, dojazd od miejscowości Linowo gm. Dźwierzuty, zjazd z drogi krajowej nr 57, ok. 700 m; - na teren Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. na adres: Lubelska 53, 10–410 Olsztyn - 8 sztuk opon. 3.3. Realizacja zamówienia będzie polegała na dowiezieniu na własny koszt i ryzyko Wykonawcy określonej ilości opon do powyżej wskazanych lokalizacji, demontażu zużytych opon z ładowarek Zamawiającego, zamontowaniu nowych opon oraz odbioru starych opon w celu przekazania ich do utylizacji. 3.4. Zamawiający wymaga, aby demontaż starych i montaż nowych opon do ładowarek odbywający się na terenie byłego składowiska odpadów w miejscowości Trelkowo 80 był wykonany w ciągu maksymalnie 3 godzin od dostarczenia opon. 4. Pozostałe szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunki współpracy zostały opisane w II Części SIWZ pn. Projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34351100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli osobą podpisującą ofertę, nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 2.1 IDW, należy wraz z ofertą złożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i pozostałych wymaganych przez Zamawiającego dokumentów oraz do składania ewentualnych wyjaśnień. Pełnomocnictwo jest składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik ma obowiązek złożyć wraz z pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotu udzielającego pełnomocnictwa. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt 2.1. niniejszej IDW, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 12, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w Sekcji III.4) niniejszego ogłoszenia. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w Sekcji III.4) niniejszego ogłoszenia podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 7. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w Sekcji III.4) niniejszego ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach