Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 10-045 Olsztyn, ul. Niepodległości
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895 229 529 , fax. 895 229 505
- Data zamieszczenia: 2020-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Olsztyn
ul. Niepodległości 16
10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895 229 529, fax. 895 229 505
REGON: 17359731005000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp.olsztyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
System urządzeń brzegowych dla jednostek organizacyjnych PSP woj. warmińsko-mazurskiego (WT.2370.7.2020) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: • dostawa nowych urządzeń brzegowych UTM wraz z licencjami, łącznie 29 szt., tj. typ A - 7 szt., typ B - 22 szt. • przedłużenie gwarancji i wsparcia technicznego producenta posiadanych już przez zamawiającego urządzeń brzegowych UTM oraz subskrypcji pakietów licencji dla 24 szt. urządzeń. • dostawa oprogramowania do centralnego zarządzania urządzeniami bezpieczeństwa oraz logowania dla posiadanych i dostarczanych urządzeń UTM. Zakupiony sprzęt zostanie rozdysponowany do jednostek organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej woj. warmińsko-mazurskiego. Użytkownikami sprzętu będą KW/ KM/ KP PSP z terenu w/w województwa. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. "Opis przedmiotu zamówienia". - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32427000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy wg załącznika nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną