Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa nowych opon do pojazdów znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.”

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, S. Czarnieckiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 644 12 44, , fax. 89 648 41 82
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.
    S. Czarnieckiego 28
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 644 12 44, , fax. 89 648 41 82
    REGON: 28032088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokrudno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa nowych opon do pojazdów znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Sukcesywna dostawa nowych opon do pojazdów znajdujących się w dyspozycji Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 4. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na dostarczony przedmiot zamówienia 12 miesięcznego okresu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34351100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VIII. Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia, do godz w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie dziesięć tysięcy zł); 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2016r. poz.359). 3. Wadium w pieniądzu : a) wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Bank Millenium Nr konta 49 1160 2202 0000 0001 1609 1559 b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w siwz, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami siwz. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Brak opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia 1. OFERTA. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę do oferty w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (składane do oferty - art. 25a.1): 1) Na braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do siwz; 2) Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz; 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów (art. 22a) , w celu wykazania braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do siwz) oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia zasobów na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do siwz); 4) W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia oświadczenia składają wszyscy wykonawcy. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunków udziału składa jedynie ten wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu lub wspólnie razem wszyscy wykonawcy (oświadczenie o ich spełnieniu podpisują wszyscy wykonawcy wspólnie). 2. Po terminie składania ofert - „do 3 dni" (art. 24 ust. 11) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 („z otwarcia ofert"), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 zgodnie z treścią załącznika nr 5 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja „z otwarcia ofert" przewidziana w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp będzie upubliczniona na stronie internetowej , zamawiającego w dniu otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach