Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli,foteli biurowych i krzeseł do jednostek UMCS w Lublinie( oznaczenie sprawy PN/15-2013/DOP-z)

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
  • Data zamieszczenia: 2013-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
    REGON: 00000135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli,foteli biurowych i krzeseł do jednostek UMCS w Lublinie( oznaczenie sprawy PN/15-2013/DOP-z)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli, foteli biurowych i krzeseł do jednostek UMCS w Lublinie obejmująca następujące zadania:Zadanie I:Dostawa wraz z montażem mebli dla Wydz. Prawa i Administracji UMCS;Zadanie II:Dostawa wraz z montażem mebli dla Wydz. Prawa i Administracji UMCS;Zadanie III:Dostawa wraz z montażem mebli dla Rady Wydz. Sam. Studentów Wydziału Ekonomicznego UMCS;Zadanie IV:Dostawa wraz z montażem mebli do Sekretariatu Zastępców kanclerza;Zadanie V:Dostawa wraz z montażem foteli biurowych dla Działu Eksploatacji UMCS;Zadanie VI:Dostawa wraz z montażem mebli dla Kwestury UMCS;Zadanie VII:Dostawa wraz z montażem krzeseł do sali Rady Wydziału Prawa i Administracji UMCS;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia).Ofertę należy złożyć zgodnie z wzorem formularza ofertowego stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (formularz ofertowy). Wykonawca uzupełnia formularz w zakresie oferowanych zadań, w pozostałym zakresie wpisuje -nie dotyczy. Każde zadanie będzie oceniane oddzielnie. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń (dotyczy wszystkich zadań)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391431117
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert.Ustala się wadium w Wysokości: Zadanie II: 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) Przed upływem terminu składania ofert.Wykonawca wnosi wadium:w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK S.A. O/Lublin, Nr konta: 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na dostawę wraz z montażem mebli i foteli biurowych do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/15-2013/DOP-z). Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego.wadium może być wniesione również w jednej z poniżej podanych form:w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych,w gwarancjach ubezpieczeniowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego a kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie, do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie oznaczonej Wadium w postępowaniu na dostawę wraz z montażem mebli i foteli biurowych do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/15-2013/DOP-z) najpóźniej w terminie wyznaczonym na składanie ofert. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach