Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli, tapczanów i krzeseł do wyposażenia Domu Studenckiego IKAR UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/13-2012/DOP-z)

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
    REGON: 00000135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli, tapczanów i krzeseł do wyposażenia Domu Studenckiego IKAR UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/13-2012/DOP-z)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli, tapczanów i krzeseł do wyposażenia Domu Studenckiego IKAR UMCS w Lublinie obejmująca następujące zadania:Zadanie I:Dostawa wraz z montażem mebli do Domu Studenta IKAR;Zadanie II:Dostawa wraz z montażem tapczanów do Domu Studenta IKAR;Zadanie III: Dostawa wraz z montażem krzeseł do Domu Studenta IKAR.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (formularz ofertowy). Wykonawca uzupełnia formularz w zakresie oferowanych zadań, w pozostałym zakresie wpisuje (nie dotyczy). Każde zadanie będzie oceniane oddzielnie. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391431117
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium.Ustala się wadium w wysokości : Zadanie I : 2800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych) Zadanie II: 1300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) Zadanie III: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) Przed upływem terminu składania ofert.Wykonawca wnosi wadium:w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK S.A. O/Lublin, Nr konta: 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na dostawę wraz z montażem mebli, tapczanów i krzeseł do Domu Studenckiego IKAR UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/13-2013/DOP-z)z podaniem nazwy części na którą jest wnoszone. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego.Wadium może być wniesione również w jednej z poniżej podanych form:w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,w gwarancjach bankowych,w gwarancjach ubezpieczeniowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego a kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie, do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie oznaczonej Wadium w postępowaniu na dostawę wraz z montażem mebli, tapczanów i krzeseł do Domu Studenckiego IKAR UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/13-2013/DOP-z) najpóźniej w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 03.07.2013r. do godz. 10.00.Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.W przypadku wniesienia wadium w innej w formie niż w pieniądzu, o której mowa w ust.9.3 SIWZ, do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach