Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Powiatowych Zespołów Doradztwa Rolniczego należących do Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu

Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 83-422 Nowy Barkoczyn, Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 326 39 24 , fax. 58 309 09 45
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu
    Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego 3
    83-422 Nowy Barkoczyn, woj. pomorskie
    tel. 58 326 39 24, fax. 58 309 09 45
    REGON: 300318600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Powiatowych Zespołów Doradztwa Rolniczego należących do Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do Powiatowych Zespołów Doradztwa Rolniczego należących do Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu: Część I zamówienia: Dostawa mebli biurowych do biur: • PZDR Bytów, ul. Wojska Polskiego 33, 77-100 Bytów • PZDR Lębork ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork • PZDR Słupsk ul. Poniatowskiego 4A, 76-200 Słupsk • PZDR Chojnice ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice • PZDR Człuchów ul. Osiedle Młodych 9, 77-300 Człuchów Część II zamówienia: Dostawa mebli biurowych do biur: • Biuro w Sierakowicach, ul. Kartuska 25, 83-340 Sierakowice • PZDR Kościerzyna ul. Przemysłowa 7F, 83-400 Kościerzyna • Biuro w Lubaniu - budynek B, Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego 3, 83-422 Nowy Barkoczyn Część III zamówienia: Dostawa mebli biurowych do biur: • PZDR Puck ul. Wejherowska 5, 84-100 Puck • PZDR Wejherowo ul. Sobieskiego 241, 84-200 Wejherowo • PZDR Tczew Gniszewo ul. Parkowa 7, 83-110 Tczew Część IV zamówienia: Dostawa mebli biurowych do biur: • PZDR Kwidzyn ul. Fryderyka Chopina 26, 82-500 Kwidzyn • PZDR Nowy Dwór Gdański ul. Plac Wolności 22, 82-100 Nowy Dwór Gdański • PZDR Sztum ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach