Przetargi.pl
Zakup paliw w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych Zamawiającego

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Szarych Szeregów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8422021 do 23 , fax. 598 427 449
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
    ul. Szarych Szeregów 21
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8422021 do 23, fax. 598 427 449
    REGON: 29178200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup (dostawa) paliw w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych wskazanych przez Zamawiającego. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wyda Zamawiającemu 3 karty paliwowe (flotowe) przypisane do numerów rejestracyjnych samochodów. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sieć stacji na terenie Polski, w tym co najmniej po jednej stacji w każdym mieście wojewódzkim oraz co najmniej jedną stację paliw zlokalizowaną w Białym Borze, Płońsku, Słupsku, Lęborku, Warszawie, Łodzi oraz w okolicach Sierpca. 4. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi: 1. olej napędowy – 17 000 litrów, 2. etylina Pb 95 – 3 000 litrów, 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu etyliny Pb95 zamiennie z etyliną Pb98 w ramach przewidzianych ilości. 7. Rzeczywiste ilości realizowanych w trakcie umowy dostaw będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga rozliczania bezgotówkowego przy pomocy kart paliwowych lub innego sposobu bezgotówkowego rozliczania. Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego fakturami VAT po zakończeniu każdego miesiąca. Do faktury Wykonawca załączy zestawienie za miesięczny okres rozliczeniowy, zawierające: 1. daty i miejsce tankowania, 2. ilość zatankowaną, 3. numer rejestracyjny tankowanego pojazdu oraz nazwisko kierowcy. 9. Określone ilości paliw płynnych są maksymalnymi ilościami nie stanowiącymi podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw płynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Wykonawca udziela w okresie realizacji umowy stałego upustu od ceny netto jednego litra paliwa. Ceny za wyspecyfikowane powyżej paliwa będą naliczane według cen detalicznych obowiązujących w stacji paliw Wykonawcy w dniu dokonania bezgotówkowej transakcji tankowania paliwa pomniejszonych o stały upust. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 14.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 16.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 17.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 18.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zamówienia w walutach obcych. 19. Wspólny słownik zamówień CPV: 09134100-8 – olej napędowy 09132100-4 – benzyna bezołowiowa 5. Termin realizacji zamówienia Zamówienie należy realizować sukcesywnie wg rzeczywistych potrzeb Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy: a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt 1ustawy Pzp, b) w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj. bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa lub kopię stosownego pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie; c) Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci), wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne brzmieniu obecnie obowiązującym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach