Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem elementów systemu IP CCTV WUW Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618541300 , fax. +48618541204
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. +48618541300, fax. +48618541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem elementów systemu IP CCTV WUW Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem elementów systemu IP CCTV WUW Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu składających się na podsystemy monitoringu wizyjnego w delegaturach w Lesznie i Pile oraz doposażenie systemu centralnego w dodatkowe elementy, w tym kamery w lokalizacji pl. Wolności 17 w Poznaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na dostarczone urządzenia i elementy systemu min. 36 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 6 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 4. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany i z bieżącej produkcji tj. wyprodukowany po 01.01.2020 r. 5. W formularzu ofertowym należy bezwzględnie podać nazwę producenta, typ lub model oferowanego urządzenia umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 6. Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych na urządzenia innego producenta o parametrach takich samych lub przewyższających powyższe rozwiązanie pod warunkiem zagwarantowania kompatybilności w istniejącym systemie. 7. Dostarczone urządzenia, muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1089). W szczególności muszą posiadać oznaczenie „CE”, potwierdzające ich zgodność z przepisami rozporządzenia. 8. Do zaoferowanych urządzeń Wykonawca musi dołączyć karty gwarancyjne z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcje obsługi w języku polskim. 9. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w obiekcie przed przedstawieniem oferty na wykonanie zamówienia. Wszystkie szczegóły dotyczące dokładnego ulokowania elementów systemu zostaną ustalone na wizji lokalnej z wyznaczonymi osobami po stronie Zamawiającego. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z: 1) p. Tomaszem Bielatem, tbielat@poznan.uw.gov.pl, 61 854 19 67, kom. 605-550-588 lub 2) p. Danielem Janikiem, djanik@poznan.uw.gov.pl, 61 854 19 67, kom. 603-855-545.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35125300-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach