Przetargi.pl
Dostawa 28 szt. czytników z możliwością składania ofert częściowych

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618541300 , fax. +48618541204
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. +48618541300, fax. +48618541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 28 szt. czytników z możliwością składania ofert częściowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 28 szt. czytników, według następujących części: 1) część I – dostawa 3 szt. czytników dokumentów (kart Pobytu), 2) część II – dostawa 5 szt. czytników linii papilarnych, 3) część III – dostawa 20 szt. bezprzewodowych czytników kodów kreskowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania dyrektywy CE oraz posiadać naniesione oznaczenie CE. 4. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na okres co najmniej 24 miesięcy. 5. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 6. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po dniu 1 lipca 2019 r. 7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 3 dniowym (dni robocze).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) dla części I zamówienia: 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100); 2) dla części II zamówienia: 700,00 zł (słownie: siedemset zł 00/100); 3) dla części III zamówienia: 300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną