Przetargi.pl
„Wymiana kamer zewnętrznych na IP oraz dostawa i montaż urządzeń systemu monitoringu wizyjnego do Zakładu Poprawczego w Poznaniu"

Zakład Poprawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-372 Poznań, ul. Wagrowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8773719 w. 205 , fax. 618 773 767
  • Data zamieszczenia: 2020-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Poprawczy
    ul. Wagrowska 9
    61-372 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8773719 w. 205, fax. 618 773 767
    REGON: 32419700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.zp.gov.pl, https://zppoznan.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana kamer zewnętrznych na IP oraz dostawa i montaż urządzeń systemu monitoringu wizyjnego do Zakładu Poprawczego w Poznaniu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wymiana kamer zewnętrznych na IP, uruchomienie i konfiguracja systemu monitoringu wizyjnego CCTV w Zakładzie Poprawczym w Poznaniu wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej oraz przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w tym: a)dostawa niezbędnego sprzętu, licencji programowych, b)prace instalacyjno –montażowe, c)wspólne z firmą serwisującą i konserwującą w Zakładzie Poprawczym w Poznaniu systemy techniki ochronnej wykonanie integracji oraz sprawdzenie poprawności działania systemu. 2. System monitoringu ma umożliwić obserwację terenu zewnętrznego Zakładu. 3. Rozszerzenie obecnego systemu telewizji CCTV będzie wykonane w technologii cyfrowej. Wszystkie zastosowane kamery będą kamerami cyfrowymi . Rejestracja obrazów z kamer cyfrowych odbywać się będzie na sieciowym profesjonalnym serwerze rejestrującym. Wszystkie kamery będą zasilane poprzez switche, a obraz za pomocą oprogramowania dostarczonego przez oferenta przekazywany z serwerowni na 8 monitorów dyżurki. 4. Rozbudowa systemu monitoringu o 2 nowe kamery wraz z ich podłączeniem 5. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje zastosowanie urządzeń o parametrach pożądanych określonych w załączniku nr 1 lub równorzędnych 6. Przedmiot zamówienia obejmuje: - szczegółowe wymagania techniczne o charakterze parametrów pożądanych lub równorzędnych zawarte zostały w załączniku nr 1 - montaż zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w/w elementów monitoringu CCTV - implementację oprogramowania w serwerze , stacji roboczej oraz uruchomieniu i konfiguracji systemu; - przewody systemu telewizji dozorowej wewnątrz budynku muszą być ułożone w bruzdach podtynkowych wykonanych przez wykonawcę; - okablowanie zewnętrzne systemu telewizji dozorowej wykonawca systemu układa w rurkach PCV odpornych na warunki atmosferyczne, których system mocować zapewni separację ułożonych przewodów od elementów konstrukcyjnych budynku; - wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej . Dokumentacja powykonawcza powinna być sporządzona w języku polskim , powinna potwierdzić spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie warunków i parametrów technicznych zaoferowanych urządzeń ( deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, certyfikaty, etc.) - szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego ( osób obsługujących system) w punkcie głównym monitoringu i szkolenia dla administratora systemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35125300-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru załacznik nr 5 do siwz
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2.wypełniony formularz asortymentowo –cenowy sporządzony na wzorze załącznika nr 3 do SIWZ 3.Pełnomocnictwo -w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 6 5.zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł z organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert , lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.7.Karyt katalogowe lub innych dokumenty(kopie dokumentów) autorstwa producenta lub dystrybutora urządzeń, proponowanych urządzeń

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach