Przetargi.pl
Dostawa wraz z instalacją oraz uruchomieniem 13 urządzeń klimatyzacji naściennej w pomieszczeniach biurowych znajdujących się na III piętrze w budynku Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu przy ul. Norwida 34.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. dolnośląskie
    tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wroclaw.wody.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z instalacją oraz uruchomieniem 13 urządzeń klimatyzacji naściennej w pomieszczeniach biurowych znajdujących się na III piętrze w budynku Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu przy ul. Norwida 34.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją oraz uruchomieniem 13 urządzeń klimatyzacji naściennej w pomieszczeniach biurowych znajdujących się na III piętrze w budynku Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu przy ul. Norwida 34. Instalacja obejmuje montaż 13 urządzeń klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych znajdujących się w budynku po stronie południowej, o powierzchniach: 1) pomieszczenie biurowe nr 1: 17,99 m2 2) pomieszczenie biurowe nr 2: 10,90 m2 3) pomieszczenie biurowe nr 3: 19,96 m2 4) pomieszczenie biurowe nr 4: 19,35 m2 5) pomieszczenie biurowe nr 5: 19,65 m2 6) pomieszczenie biurowe nr 6: 18,35 m2 7) pomieszczenie biurowe nr 7: 20,38 m2 8) pomieszczenie biurowe nr 8: 21,23 m2 9) pomieszczenie biurowe nr 9: 28,78 m2 10) pomieszczenie biurowe nr 10: 13,99 m2 11) pomieszczenie biurowe nr 11: 17,74 m2 12) pomieszczenie biurowe nr 12: 22,27 m2 13) pomieszczenie biurowe nr 13: 26,04 m2 Montaż urządzeń będzie obejmował:  zabezpieczenie powierzchni biurowych przed zanieczyszczeniem,  dostarczenie wszystkich potrzebnych materiałów i urządzeń do instalacji elementów systemu klimatyzacji,  dostosowanie lub dobudowanie obwodu zasilania do zamontowanych jednostek będących przedmiotem zamówienia,  wykonanie instalacji odprowadzania skroplin wraz z uchwytami i innymi niezbędnymi częściami, przy czym skropliny muszą być odprowadzane przy pomocy pompki skroplin,  dostarczenie odpowiedniej ilości czynnika chłodniczego,  wykonanie prób szczelności instalacji chłodniczej,  przeprowadzenie kontroli działania instalacji klimatyzacji,  uruchomienie oraz oddanie do użytku instalacji zgodnie z wymaganiami oraz szkolenie z funkcji zamontowanych urządzeń,  wykonanie wszystkich ww. prac oraz tych, które nie zostały wykazane, a są konieczne i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zadania.  uruchomienie oraz oddanie do użytku instalacji zgodnie z wymaganiami oraz szkolenie z funkcji systemu,  wykonanie wszystkich ww. prac oraz tych, które nie zostały wykazane, a są konieczne i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zadania. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres co najmniej 36 miesięcy (kryterium oceny ofert). Jeżeli producent przedmiotów zastosowanych przy wykonaniu przedmiotu umowy, udziela gwarancji na dłuższy okres, okres gwarancji wskazany powyżej zostaje odpowiednio wydłużony. Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu odpowiednie dokumenty gwarancyjne wystawione przez producentów, do momentu odbioru wykonanych zakresów prac będących przedmiotem umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39717200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Na ofertę składają się: 1.1 Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: 2.1 dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; 2.2 pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; 2.3 dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (o ile jest wymagane wadium); 2.4 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 i 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.5 oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 4 i 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 2.6 dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach