Przetargi.pl
Dostawa i montaż klimatyzatorów dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-333 Wrocław, Powstańców Śląskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 36 52 403, , fax. 71 36 52 781
  • Data zamieszczenia: 2020-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
    Powstańców Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 36 52 403, , fax. 71 36 52 781
    REGON: 00102086100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż klimatyzatorów dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1) demontażu wyeksploatowanych klimatyzatorów w ilości 9 sztuk i utylizacji wyeksploatowanych klimatyzatorów w ilości 2 sztuk, 2) dostarczenia nowych klimatyzatorów w ilości 24 sztuk do miejsc wskazanych przez Zamawiającego wraz z rozładunkiem i wniesieniem, 3) przygotowania elementów instalacji elektrycznej oraz konstrukcji, w tym ścian i sufitu do mocowania klimatyzatorów, 4) montażu i instalacji klimatyzatorów oraz napełnienia czynnikiem chłodzącym, 5) podłączenia klimatyzatorów do rozdzielni elektrycznych, 6) pomiarów elektrycznych nowo wykonanej instalacji i elektrycznej zasilania klimatyzatorów, 7) wykonania prac budowlanych odtworzeniowych (np. zamurowanie/zaszpachlowanie otworów, roboty malarskie itp.), 8) usunięcia i zagospodarowania własnym staraniem i na swój koszt odpadów i śmieci powstałych w trakcie realizacji zamówienia, 9) przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi nowych klimatyzatorów, 10) przekazania napisanej w języku polskim dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia, w szczególności instrukcje użytkowania i konserwacji wyposażenia oraz kopie kart gwarancyjnych producenta, atesty i inne konieczne/niezbędne dokumenty, 11) przekazania przedstawicielowi Zamawiającego niezbędnych informacji, które pozwolą na wykonanie czynności wynikających z ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonowa oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2158 ze zm.), 12) współpracy z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie prowadzenia przez Zamawiającego, jako operatora urządzeń, niezbędnej dokumentacji (Karta urządzenia), jeżeli taka będzie wymagana przepisami prawa. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania w ramach realizacji zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 4. Klimatyzatory będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne i sprawne, gotowe do użytku oraz dopuszczone do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i do stosowania w Unii Europejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39717200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - na konto bankowe Zamawiającego wskazane w ust. 4, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu: NBP Oddział Okręgowy we Wrocławiu Nr 71 1010 1674 0028 0213 9120 0000 Informacja dla Wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: • Nazwa Banku Zamawiającego: NBP Oddział Okręgowy we Wrocławiu • Kod BIC: NBPLPLPW • Numer rachunku w standardzie IBAN: PL 71 1010 1674 0028 0213 9120 0000 5. Wykonawca musi wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, opisując dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr 0201-ILZ.260.30.2020, Dostawa i montaż klimatyzatorów”. 6. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale, w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego: ul. Powstańców Śląskich 24, 26; 53-333 Wrocław, Kancelaria (parter, pok. nr 5), opisując dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr 0201-ILZ.260.30.2020, Dostawa i montaż klimatyzatorów”, pok. nr 234 – Pierwszy Dział Rachunkowości Budżetowej. 7. Dokument wadialny wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądnie Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy Izbą Administracji Skarbowej we Wrocławiu a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 9. W przypadku wpłaty wadium w formie pieniądza kopię dowodu wykonanej operacji należy załączyć do Formularza oferty. 10. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy (także na przedłużony okres związania ofertą) skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 11. Zwrot lub ewentualna utrata wadium nastąpi w trybie przewidzianym w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ust. 3 pkt 1) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach