Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
- Data zamieszczenia: 2018-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
ul. dr K. Jaczewskiego 8
20954 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
REGON: 28875100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wody źródlanej w pojemnikach wraz dzierżawą dystrybutorów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: a) Dostawa 9 000 sztuk pojemników niegazowanej wody źródlanej z pokładów 4- rzędowych, nie konserwowanej sztucznie; w pojemnikach nie mniejszych niż 18 l zabezpieczonych termokurczliwą folią w miejscu mocowania spustu wody; wyposażonych w rączkę ułatwiającą przenoszenie b) Dostawa i montaż 160 sztuk elektrycznych urządzeń dozujących, które będą dzierżawione przez Zamawiającego na okres realizacji dostaw pojemników z wodą, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15981000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia określonych łącznie w Rozdziale 4, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy – stanowiące Załącznik nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. a1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. a2) W przypadku, gdy Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać będzie na zasobach innych podmiotów –zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 lit. a) a3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom wskazuje części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podaje firmy tych podwykonawców w formularzu „Oferta Wykonawcy”; nie wymaga się wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia w stosunku do podwykonawców. b) W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach i sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa w Rozdziale 4 pkt. 2.2 lit. a). 19. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty – poza wskazanymi w Rozdziale 5 pkt. 1: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do siwz); 2) kosztorys ofertowy- uwzględniający co najmniej: A) kosztorys wg dostaw sukcesywnych - zawierający a. nazwę przedmiotu zamówienia a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone) nazwę własną (handlową) i numer katalogowy b. wielkość zamówienia w sztukach o wskazanej przez Wykonawcę wielkości c. ceny jednostkowe netto sztuki d. stawka podatku VAT e. wartości dostaw (netto i brutto) B) kosztorys wg kosztów dzierżawy a. Nazwę (model) dzierżawionych dystrybytorów a także ich producenta b. wysokość miesięcznego czynszu dzierżawnego netto dystrybutorów oraz stawkę podatku VAT c. wartość netto i brutto kosztów dzierżawy dystrybutorów w całym 24-miesięcznym okresie dzierżawy; czynsz dzierżawny musi uwzględniać również koszt napraw i serwisu a także wszystkich innych usług związanych z dzierżawą dystrybutora np. koszt przeglądów serwisowych, wartość nieplanowanych napraw i przeglądów, wartość części zamiennych, których zużycie następuje w wyniku rutynowej pracy dystrybutora, wartość kosztów robocizny i dojazdów pracowników serwisu 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony - o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i wody mineralnej na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na 2 części
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa napojów profilaktycznych na potrzeby pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2020-05-04 - Sukcesywna dostawa wody źródlanej na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
Dodano: 2019-05-10 - Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem napojów profilaktycznych dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2019-04-11 - Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem napojów profilaktycznych dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2018-06-07 - Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem napojów profilaktycznych dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2017-06-20 - Dostawa naturalnej wody mineralnej gazowanej i niegazowanej dla KWP w Lublinie
Dodano: 2017-01-09