Przetargi.pl
Zakup serwerów, zestawów komputerowych, UPS w ramach projektu „Wdrożenie e-usług publicznych dla mieszkańców Miasta Chełm oraz gmin partnerskich”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Cyfrowe Lubelskie, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Miasto Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5652070, 5652223, 5652232 , fax. 825 652 254
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
    Lubelska 65
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, fax. 825 652 254
    REGON: 11019823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup serwerów, zestawów komputerowych, UPS w ramach projektu „Wdrożenie e-usług publicznych dla mieszkańców Miasta Chełm oraz gmin partnerskich”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Cyfrowe Lubelskie, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup serwerów, zestawów komputerowych, UPS w ramach projektu „Wdrożenie e-usług publicznych dla mieszkańców Miasta Chełm oraz gmin partnerskich”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Cyfrowe Lubelskie, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w tym: Zadanie 1 - Zakup serwerów, UPS dla Miasta Chełm; Zadanie 2 – Zakup serwerów, zestawów komputerowych, skanera dla Gminy Dzierzkowice; Zadanie 3 – Zakup zestawów komputerowych, UPS, serwera dla Gminy Kodeń. 2. Zakres rzeczowy Zadania 1 obejmuje: 1/ wyposażenie serwerowni - zakup serwera z systemem operacyjnym – 2 szt.; 2/ wyposażenie serwerowni - zakup UPS – 1 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zakres rzeczowy Zadania 2 obejmuje: 1/ wyposażenie serwerowni - zakup serwera z systemem operacyjnym – 1 szt.; 2/ wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawów komputerowych z systemem operacyjnym – 6 szt.; 3/ wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 określa załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zakres rzeczowy Zadania 3 obejmuje: 1/ wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawów komputerowych z systemem operacyjnym – 22 szt.; 2/ wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup UPS – 22 szt.; 3/ wyposażenie serwerowni - zakup serwera z systemem operacyjnym – 1 szt.; 4/ wyposażenie serwerowni - zakup UPS – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 3 określa załącznik nr 3 do SIWZ. 5. W przypadku Zadania 1 – Zadania 3: 1/ Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt.: - w przypadku Zadania 1 - do siedziby Zamawiającego – budynek Urzędu Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22 – 100 Chełm; - w przypadku Zadania 2 – do siedziby Partnera – budynek Urzędu Gminy w Dzierzkowicach, Terpentyna 1, 23 – 251 Dzierzkowice; - w przypadku Zadania 3 – do siedziby Partnera - budynek Urzędu Gminy w Kodniu, ul. 1-go maja 20, 21 – 509 Kodeń. 2/ Wykonawca zobowiązany jest: a) do powiadomienia (z dwudniowym wyprzedzeniem) Zamawiającego oraz Partnerów o planowanym terminie dostawy; b) dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z gwarancją określoną w karcie gwarancyjnej oraz z innymi niezbędnymi dokumentami. 3/ Odbioru przedmiotu zamówienia dokonają odpowiednio pracownicy Zamawiającego Miasto Chełm, Partnera Gminy Kodeń, Partnera Gminy Dzierzkowice. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru przedmiotu zamówienia. 4/ Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje: a) sprawdzenie dostarczonego sprzętu pod względem zgodności z przedmiotem zamówienia; b) przekazanie kart gwarancyjnych oraz innych niezbędnych dokumentów. 5/ W przypadku stwierdzenia wad dostarczonego przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na nowy wolny od wad, względnie usunięcia wad w terminie 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przypadku Zadania 1 - Zadania 3 Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.5 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt VI.6 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.6 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. VI.7 SIWZ stosuje się odpowiednio. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Oferta częściowa musi zawierać: 1) formularz oferty o treści zgodnej z wzorem formularza ofertowego, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania 1 - Zadania 3), 2) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, zgodne z wzorami stanowiącymi załączniki nr 5 i 6 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania 1 - Zadania 3), 3) kalkulację ceny oferty, sporządzoną zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania 1 - Zadania 3), 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, 5) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy, 6) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oraz pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy powinno być złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2017 r., poz. 2291 z późn. zm.). 7. Jeżeli najkorzystniejszą ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych). 8. W przypadku Zadania 1 - Zadania 3 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. XI.11 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania 1 – Zadania 3). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach