Przetargi.pl
Dostawa wkładów, głowic i taśm barwiących oraz wkładów drukujących do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych dla Izby Celnej w Rzepinie.

Izba Celna w Rzepinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-110 Rzepin, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7509301 , fax. 95 7596442
  • Data zamieszczenia: 2012-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Rzepinie
    ul. Dworcowa 5 5
    69-110 Rzepin, woj. lubuskie
    tel. 95 7509301, fax. 95 7596442
    REGON: 00014383400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icrzepin.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wkładów, głowic i taśm barwiących oraz wkładów drukujących do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych dla Izby Celnej w Rzepinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów, głowic i taśm barwiących oraz wkładów drukujących do urządzeń drukujących, kopiujących i faksowych wymienionych w załączniku nr 1 do siwz. Dostarczane materiały eksploatacyjne mogą być oryginalne lub równoważne. Poprzez określenie oryginalny, zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy, nieregenerowany, nierefabrykowany wyprodukowany przez producenta danego typu urządzenia. Poprzez określenie równoważny zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy, nieregenerowany, nierefabrykowany wyprodukowany przez innego producenta niż producent urządzenia. Oferowany produkt równoważny musi odpowiadać wszystkimi parametrami (zasobem, wydajnością itd.) produktom producenta danego typu urządzenia. Dla porównania, zastosowania odpowiednich produktów równoważnych lub zaoferowania produktów oryginalnych zamawiający podał w załączniku nr 1 kody oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. W przypadku zaproponowania produktów równoważnych, Wykonawca, w formularzu cenowym poda nazwę producenta, typ zamiennika, dokładną charakterystykę produktu (parametry), dokumenty potwierdzające, że oferowany produkt jest fabrycznie nowy, nieregenerowany, nierefabrykowany np. oświadczenie producenta. Powyższe informacje należy wpisać do formularza cenowego, w rubryce 8, przy wymaganym produkcie. Każdy dostarczony produkt musi posiadać napisy informacyjne (nalepkę bądź tłoczenie) określające producenta oraz typ tego materiału eksploatacyjnego, oznaczenie identyfikujące (symbol) oraz markę i model urządzenia, do jakiego znajduje zastosowanie. Zakres zamówienia do 130 000 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1) zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium, na podstawie art. 45 ust. 2 uPzp; 2) wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert; 3) zamawiający określa kwotę wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00 złotych, słownie: czterytysiącezłotych00/100; 4) wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275); 5) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Izby Celnej w Rzepinie: NBP O/Zielona Góra nr 22 1010 1704 0091 8813 9120 0000, z adnotacją: wadium - nr sprawy 410000-ILGW-253-4/12; 6) dla przekazania przelewu spoza Polski obowiązuje kod BIC Narodowy Bank Polski: NBPLPLPW, a IBAN tworzy się poprzez dodanie przed NRB kodu Polski PL; 7) w wypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wykonawca do oferty załączy dokument potwierdzający jego wpłatę na konto zamawiającego; 8) w wypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający zamawiającemu zwrócenie go wykonawcy, bez naruszania oferty; 9) polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium winny zawierać: a) stwierdzenie, że na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego, określające przyczynę żądania wypłaty wadium - następuje jego nieodwołalna i bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela, z wyjątkiem wymagań formalnych, b) wskazanie wszystkich przypadków, w których następuje zatrzymanie wadium, c) określenie minimum formalności dla zamawiającego, tj.: - przesłanie przez zamawiającego roszczenia do zatrzymania wadium i przekazania wskazanej kwoty na rachunek zamawiającego, zawierającego wskazanie zaistnienia przesłanek faktycznych i prawnych, - przedstawienia upoważnienia dla osoby reprezentującej zamawiającego, w zakresie zobowiązań finansowych, w formie bankowej karty wzorów podpisów, d) termin przekazania egzekwowanych należności nie dłuższy niż 30 dni od dnia otrzymania roszczenia, - niespełniająca powyższych wymogów bądź nadmiernie obwarowana gwarancja nie zostanie przyjęta przez zamawiającego, w konsekwencji czego zamawiający uzna, że oferta nie została zabezpieczona wadium i odrzuci ją; 10) wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 11) zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 uPzp; 12) zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w sytuacji określonej w art. 46 ust. 3 uPzp; 13) zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icrzepin.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach