Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 05-600 Grójec, ul. Piotra Skargi 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6643081 w. 136
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Piotra Skargi 10 10
05-600 Grójec, woj. mazowieckie
tel. 048 6643081 w. 136
REGON: 67013260700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgrojec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wkładów do kontrastu i worków do zbiórki moczu dla SPZOZ w Grójcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Systematyczna dostawa po zgłoszeniu zapotrzebowania do SPZOZ w Grójcu wkładów do kontrastu i worków do zbiórki moczu ; szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia - zadanie 1- 12490 zł netto; zadanie 2- 3042 zł netto; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w pkt 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w ogłoszeniu potwierdzających spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis z Krajowego rejestru sądowego firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp; Uwaga: Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza by wszystkie dokumenty załączone były do oferty w formie oryginałów. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp, dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgrojec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy materiałów biokompatybilnych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/24/16)
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i sukcesywną dostawa systemów Ilizarowa, anoskop operacyjny, kołnierzy ortopedycznych, ostrzy do shakera, dwustożkowe symetryczne łączniki, zestaw wkładów do podawania kontrastu, zestaw soczewek nagałkowych dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy sukcesywne jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa wyrobów medycznych (materiały opatrunkowe, folie operacyjne, sprzęt anestezjologiczny, maski chirurgiczne itp)
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa sprzętu, materiałów medycznych i sterylizacyjnych jednorazowego użytku, dwukierunkowego przepływomierza Dopplera, sprzętu do wykonywania badań koronarograficznych i zabiegów angioplastyki wieńcowej
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa produktów leczniczych, trucizn i produktów dezynfekcyjnych - biobójczych oraz wyrobów medycznych
Dodano: 2016-07-07 - zakup i dostaw materiałów jednorazowych
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Przasnyszu.
Dodano: 2016-07-05 - dostawa wyrobów medycznych (maski chirurgiczne, neurokompresy, sterylne osłony, wyposażenie do aparatów anestezjologicznych)
Dodano: 2016-07-01 - DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU II
Dodano: 2016-06-30