Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-139 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 186
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3347370 , fax. 071 334 73 63, 367 17 69
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 186 186
53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3347370, fax. 071 334 73 63, 367 17 69
REGON: 01751157500082 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących dla GDDKiA Oddział we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rejon Kłodzko - szt. 1 Rejon Legnica - szt. 1 Rejon Lubań - szt. 1 Rejon Oleśnica - szt. 1 Oddział GDDKiA Oddział we Wrocławiu - szt. 3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Dostawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: 1. DOŚWIADCZENIE Dostawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania , polegające na dostawie sprzętu drukującego( kopiującego) o wartości każdej dostawy na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto Informacja dla Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja). W przypadku tych Dostawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone wyżej muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa niżej na zasadzie spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Dostawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Dostawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: a)Informację o doświadczeniu Dostawcy (Doświadczenie zawodowe).Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.III.2)1. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt.1.b) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3. i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 1. b). 6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Dostawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Dostawcę. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt. 1.a) powinno być złożone w imieniu wszystkich Dostawców; b) dokumenty wymienione w pkt. 1.b) -albo odpowiadające im określone w pkt 3. i 4., powinny być złożone przez każdego Dostawcę; c) dokumenty wymienione w pkt. 2. mogą dotyczyć dowolnych spośród dostawców składających wspólną ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa komputerów i urządzeń drukujących dla Zakładu Aktywności Zawodowej Victoria w Wałbrzychu.
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Urzędu Skarbowego w Legnicy
Dodano: 2015-10-15 - dostawa i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek
Dodano: 2015-09-30 - Dostawa sprzętu biurowego
Dodano: 2015-08-11 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę dwóch urządzeń wielofunkcyjnych dla Studium Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu.
Dodano: 2015-04-08 - Dostawa sprzętu biurowego
Dodano: 2015-04-01 - dostawa sprzętu biurowego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego dla Izby Skarbowej we Wrocławiu
Dodano: 2015-03-19 - DOSTAWA KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA.
Dodano: 2014-10-29