Przetargi.pl
Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących dla GDDKiA Oddział we Wrocławiu.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-139 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 186
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3347370 , fax. 071 334 73 63, 367 17 69
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 186 186
    53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3347370, fax. 071 334 73 63, 367 17 69
    REGON: 01751157500082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących dla GDDKiA Oddział we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rejon Kłodzko - szt. 1 Rejon Legnica - szt. 1 Rejon Lubań - szt. 1 Rejon Oleśnica - szt. 1 Oddział GDDKiA Oddział we Wrocławiu - szt. 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Dostawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: 1. DOŚWIADCZENIE Dostawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania , polegające na dostawie sprzętu drukującego( kopiującego) o wartości każdej dostawy na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto Informacja dla Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja). W przypadku tych Dostawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone wyżej muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa niżej na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Dostawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Dostawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: a)Informację o doświadczeniu Dostawcy (Doświadczenie zawodowe).Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.III.2)1. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt.1.b) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3. i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 1. b). 6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Dostawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Dostawcę. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt. 1.a) powinno być złożone w imieniu wszystkich Dostawców; b) dokumenty wymienione w pkt. 1.b) -albo odpowiadające im określone w pkt 3. i 4., powinny być złożone przez każdego Dostawcę; c) dokumenty wymienione w pkt. 2. mogą dotyczyć dowolnych spośród dostawców składających wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach