Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Witosa 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7552431 wew. 233
- Data zamieszczenia: 2009-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Witosa 7 7
69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
tel. 095 7552431 wew. 233 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-sulecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa węgla kamiennego orzech II - ton 60 , miał węgla kamiennego A II ton 150 dla SPZOZ w Sulęcinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa węgla kamiennego orzech II - ton 60 , miał węgla kamiennego A II ton 150. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Wykonawca spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt.9 ppkt 1 SIWZ na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z pkt.10 SIWZ, - Z postępowania o udzielenie zamówienia będą wykluczeni wykonawcy stosownie do art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 5.W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej (ustawą) zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. formularz ofertowy - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ, 3. przedmiot zamówienia - wypełniony Załączniki nr 2A do SIWZ, 4. oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 3 , nr 4 , nr 6, do SIWZ, 5. wzór umowy - wypełniony i parafowany (wypełniony w miarę możliwości )Zał. nr 5 do SIWZ. 6. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiada wymagane przez SIWZ minimalne parametry jakościowe - pisemne oświadczenie , deklarowane parametry jakościowe opału. (potwierdzona przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy) ,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-sulecin.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa węgla kamiennego oraz ekogroszku do obiektów komunalnych Gminy Santok.
Dodano: 2014-09-24 - Dostawa opału na sezon grzewczy 2013-2014 do placówek zarządzanych przez Gminę Lubrza
Dodano: 2013-09-27 - Dostawa węgla kamiennego oraz ekogroszku do obiektów komunalnych Gminy Santok.
Dodano: 2013-09-24 - Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego dla Domu Pomocy Społecznej w Jordanowie na okres grzewczy 2013/2014
Dodano: 2013-08-01 - Dostawa opału na sezon grzewczy 2012/2013 do placówek zarządzanych przez Gminę Lubrza
Dodano: 2012-09-11 - Dostawa opału na sezon grzewczy 2011/2012 do placówek zarządzanych przez Gminę Lubrza
Dodano: 2011-08-30 - Dostawa węgla kamiennego oraz ekogroszku do obiektów komunalnych gminy Santok
Dodano: 2011-08-23 - Sukcesywna dostawa opału w postaci węgla kamiennego i miału węglowego dla Archiwum Państwowego w Zielonej Górze
Dodano: 2011-01-14 - Dostawa opału na sezon grzewczy 2010/2011 do placówek zarządzanych przez Gminę Lubrza
Dodano: 2010-09-22 - Dostawa węgla kamiennego oraz ekogroszku do obiektów komunalnych gminy Santok
Dodano: 2010-09-07