Przetargi.pl
Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego dla Domu Pomocy Społecznej w Jordanowie na okres grzewczy 2013/2014

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Jordanowo 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3811010, 068 3811020 , fax. 068 3811010
  • Data zamieszczenia: 2013-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Jordanowo 3 3
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 068 3811010, 068 3811020, fax. 068 3811010
    REGON: 00105943200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjordanowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego dla Domu Pomocy Społecznej w Jordanowie na okres grzewczy 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest dostawa węgla kamiennego orzech I gatunek w ilości 90 ton oraz miału węglowego w ilości 40 ton w okresie obowiązywania umowy do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Jordanowie. Wykonawca dostarczy opał własnym transportem do DPS w Jordanowie. Dowóz węgla powinien być wykonywany samochodami przystosowanymi do przewozu węgla o ładowności max 20 ton - jest to wymóg wynikający z trudności z dojazdem pod kotłownie. Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty i składniki wykonania zadania, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty, dostawa, rozładunek itp., na które jest złożona, zgodnie z wszystkimi wytycznymi określonymi w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: niewymagalne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//bip.wrota.lubuskie.pl/dpsjordanowo/ lub www.dpsjordanowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach