Przetargi.pl
BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, DRÓG POŁOŻONYCH NA GRUNTACH KOMUNALNYCH W ŻAGANIU

Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4771040 , fax. 068 4771017
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
    Plac Słowiański 17 17
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 4771040, fax. 068 4771017
    REGON: 00052679400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, DRÓG POŁOŻONYCH NA GRUNTACH KOMUNALNYCH W ŻAGANIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje : Wykonanie wszystkich prac remontowych związanych z utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników i poboczy oraz oznakowania pionowego i poziomego na drogach gminnych i drogach położonych na gruntacH komunalnych w Żaganiu. Zakres prac obejmuje w szczególności : - remonty bieżące nawierzchni jezdni asfaltowych, betonowych i gruntowych; - remonty bieżące chodników, poboczy i innych elementów drogi, - prowadzenie prac związanych z likwidacją barier architektonicznych na ciągach pieszych, - remonty istniejącego oznakowania pionowego; - wykonywanie bieżących odnowień oznakowania poziomego; - montaż nowych znaków drogowych w ramach wprowadzanych zmian w istniejącej organizacji ruchu. Wykaz dróg gminnych i dróg położonych na gruntach komunalnych w Żaganiu stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy. 2. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do : - nieodpłatnego przechowywania materiałów depozytowych stanowiących mienie Gminy Żagań o statusie miejskim, a pozyskiwanych wykorzystywanych do remontów dróg oraz oznakowania pionowego służącego do wprowadzenia czasowej organizacji ruchu; - do przedstawienia - do 25 każdego miesiąca - rzeczowego zakresu prac do realizacji w następnym miesiącu. Przedmiotowy zakres podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego i określeniu maksymalnej kwoty zamówienia; - posiadania na stanie podstawowego zestawu znaków drogowych , które w razie konieczności będzie można natychmiast uzupełniać; - przeprowadzenia zamówienia publicznego na zakup materiałów niezbędnych do realizacji prac tj. w szczególności znaków drogowych, materiałów do remontu nawierzchni asfaltowej, płytek chodnikowych itp.; - posiadania niezbędnego oznakowania koniecznego do zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac w pasie drogowym dróg gminnych (znaki drogowe, zapory itp.); - ciągłe posiadania na stanie pewnej ilości płytek betonowych, kostki betonowej w różnych kształtach i kolorach niezbędnych do uzupełnienia chodników; 3. W celu natychmiastowego podjęcia czynności związanych z usuwaniem zagrożeń na drogach, Wykonawca powinien zapewnić pełną dyspozycyjność - maksymalnie w ciągu jednej godziny od zgłoszenia interwencji przez Zamawiającego oraz utrzymywać całodobową dyspozycyjność osób odpowiedzialnych za realizację robót drogowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA OD WYKONAWCY WNIESIENIA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn.zm.) oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - muszą posiadać doświadczenie w prowadzeniu prac związanych z remontami dróg i dysponować osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, - muszą posiadać sprzęt do remontu nawierzchni asfaltowych (urządzenia do przerobu starej masy asfaltowej lub urządzenie do remontu nawierzchni przy użyciu emulsji i grysu), - muszą być dyspozycyjni w stosunku do Zamawiającego maksymalnie w ciągu jednej godziny od zgłoszenia interwencji- usuwanie stwierdzonych zagrożeń na drogach, - muszą posiadać możliwość utrzymania całodobowej dyspozycyjności pracowników odpowiedzialnych za realizację prac drogowych oraz podjęcia natychmiastowych działań związanych z usunięciem powstałego zagrożenia na drogach gminnych; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz dokumenty: a)Oświadczenie Wykonawcy, że : - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zgodnie z zapisem punktu 1. litera b z opisu warunków udziału w postępowaniu, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie owpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie. b) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających iż roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów. c) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli takie osoby zostały wskazane w wykazie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów. d) Dokumenty stwierdzające, że co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności drogowej. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów. e) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca /dysponowanie sprzętem do remontu nawierzchni asfaltowych, urządzenia do przerobu starej masy asfaltowej lub urządzenie do remontu nawierzchni przy użyciu emulsji i grysu/; Jeżeli Wykonawca wskaże w przedmiotowym wykazie narzędzia i urządzenia, którymi Wykonawca będzie dysponował, Wykonawca załącza do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 lit. a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadą reprezentacji wykonawcy wskazaną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy albo poprzez osobę umocowaną w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność oryginałem. 6. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli stosowych pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym, przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania / spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl przetargi publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach