Przetargi.pl
Dostawa węgla kamiennego kostka, orzech i Eko-groszek w ilości 900 ton loco skład opałowy zamawiającego przy ul. Budowlanych 85 w Wałczu

Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Budowlanych 9/4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2585032 , fax. 067 2500862
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
    ul. Budowlanych 9/4 9/4
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2585032, fax. 067 2500862
    REGON: 57033947000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zec-walcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Miejskiej Wałcz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa węgla kamiennego kostka, orzech i Eko-groszek w ilości 900 ton loco skład opałowy zamawiającego przy ul. Budowlanych 85 w Wałczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa węgla kamiennego: 1) kostka ( klasa 28/08/06) w ilości 350 ton 2) orzech ( klasa 28/08/06) w ilości 200 ton 3) Eko-groszek (klasa 26/08/06) w ilości 350 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żadą wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł ( słownie : dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełaniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjłau technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) za okres ostatnich trzech lat od dnia wszczęcia postępowania udokumentują wykonanie z należytą starannością dostaw odpowiadających niniejszemu przedmiotowi zamówienia i jego wartości, 5) nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia, 6) złożą wszyskie wymagane dokumenty i oświadczenia do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spłecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualna informacja z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy oraz w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) bilansu i rachunku zysków i strat za lata 2006-2008, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za lata 2006-2008, 5) polisy, a wprzypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6) informacji banku lub spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonanych minimum 5 dostaw węgla w sortymencie i parametrach zgodnych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatanich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, 8) dowód wniesienia wadium, 9) formularz ofertowy - załącznik nr 1 , 10) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu- załącznik nr 2 11) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 3 12) Doświaczenie wykonawcy- załącznik nr 4 13) oświadczenie o związaniu ofertą- załacznik nr 5 14) Projekt umowy - załacznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zec-walcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach