Przetargi.pl
Dostawa urządzeń fotokopiujących i do druku offsetowego dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzen Wodnych w Szczecinie

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-415 Szczecin, Al. Jana Pawła II 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4318102 , fax. 091 4318097
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    Al. Jana Pawła II 42 42
    70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4318102, fax. 091 4318097
    REGON: 00103633600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń fotokopiujących i do druku offsetowego dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzen Wodnych w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą wyposażenia dla ZZMiUW w Szczecinie według następującego zestawienia. Kod CPV: 30.12.00.00-6 1.1 urządzenie fotokopiujące: gwarancja: minimum 2 lata język wyświetlania stanu i ustawień całego systemu język polski obsługa urządzenia z wykorzystaniem polskojęzycznych paneli operatorskich oraz polskojęzycznego oprogramowania do zarządzania skanowaniem pamięci dyskowe przeznaczone do buforowania plików i jako pamięć zestawów minimum 250 GB pamięć RAM minimum 1 GB wbudowana karta sieciowa: TCP/IP 10-100 Mb/s formaty plików: TIFF, PDF, CALS; JPEG i innych porównywalnych formatach jedna kamera w technologii CCD, kolor 24 bity dokładność skanowania 0,1% ? 1 piksel szerokość oryginałów minimum 42 cale dokładność skali 1:1 poniżej 0,3% dla formatu A0 szerokość skanowania minimum 914 mm; długość skanowania minimum do 15 m rozdzielczość optyczna minimum 600 dpi; prędkość skanowania kolorowego minimum 4 m/min. automatyczna kompensacja tła (usuwa zbędne kolory) automatyczne rozpoznawanie szerokości oryginału brak czasu nagrzewania (bezzwłoczna gotowość do pracy po włączeniu) funkcja skanowania seryjnego z automatycznym numerowaniem; podgląd zeskanowanych rysunków bezpośrednio na kontrolerze skanera bez konieczności użycia zewnętrznego komputera; maksymalna grubość skanowanych dokumentów minimum do 15 mm półka odbioru skanowanych sztywnych materiałów rzeczywiste skanowanie sieciowe (m.in. możliwość definiowania docelowych miejsc dla zeskanowanych plików, w tym możliwość skanowania do katalogu sieciowego, na kontroler lub z wykorzystaniem protokołu FTP); monitor minimum 21cali konfiguracja urządzenia do pracy w sieci ZZMiUW szkolenie 5 pracowników ZZMiUW do pracy z urządzeniem dające umiejętność skanowania i konfiguracji urządzenia oraz parametrów skanowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów wymaganych przez Zamawiającego od Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 lub 1 a i 1 b do niniejszej Specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w języku innym niż język polski powinny być załączane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach