Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-415 Szczecin, Al. Jana Pawła II 42
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4318102 , fax. 091 4318097
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
Al. Jana Pawła II 42 42
70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4318102, fax. 091 4318097
REGON: 00103633600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń fotokopiujących i do druku offsetowego dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzen Wodnych w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą wyposażenia dla ZZMiUW w Szczecinie według następującego zestawienia. Kod CPV: 30.12.00.00-6 1.1 urządzenie fotokopiujące: gwarancja: minimum 2 lata język wyświetlania stanu i ustawień całego systemu język polski obsługa urządzenia z wykorzystaniem polskojęzycznych paneli operatorskich oraz polskojęzycznego oprogramowania do zarządzania skanowaniem pamięci dyskowe przeznaczone do buforowania plików i jako pamięć zestawów minimum 250 GB pamięć RAM minimum 1 GB wbudowana karta sieciowa: TCP/IP 10-100 Mb/s formaty plików: TIFF, PDF, CALS; JPEG i innych porównywalnych formatach jedna kamera w technologii CCD, kolor 24 bity dokładność skanowania 0,1% ? 1 piksel szerokość oryginałów minimum 42 cale dokładność skali 1:1 poniżej 0,3% dla formatu A0 szerokość skanowania minimum 914 mm; długość skanowania minimum do 15 m rozdzielczość optyczna minimum 600 dpi; prędkość skanowania kolorowego minimum 4 m/min. automatyczna kompensacja tła (usuwa zbędne kolory) automatyczne rozpoznawanie szerokości oryginału brak czasu nagrzewania (bezzwłoczna gotowość do pracy po włączeniu) funkcja skanowania seryjnego z automatycznym numerowaniem; podgląd zeskanowanych rysunków bezpośrednio na kontrolerze skanera bez konieczności użycia zewnętrznego komputera; maksymalna grubość skanowanych dokumentów minimum do 15 mm półka odbioru skanowanych sztywnych materiałów rzeczywiste skanowanie sieciowe (m.in. możliwość definiowania docelowych miejsc dla zeskanowanych plików, w tym możliwość skanowania do katalogu sieciowego, na kontroler lub z wykorzystaniem protokołu FTP); monitor minimum 21cali konfiguracja urządzenia do pracy w sieci ZZMiUW szkolenie 5 pracowników ZZMiUW do pracy z urządzeniem dające umiejętność skanowania i konfiguracji urządzenia oraz parametrów skanowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów wymaganych przez Zamawiającego od Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 lub 1 a i 1 b do niniejszej Specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w języku innym niż język polski powinny być załączane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania zarządzającego wydrukami wraz z usługą serwisową na okres 3 lat. OS ZP 45 15
Dodano: 2015-07-03 - Świadczenie usług fotokopiowania, drukowania oraz skanowania za pomocą urządzeń wielofunkcyjnych w Areszcie Śledczym w Szczecinie
Dodano: 2014-10-13 - Świadczenie usług fotokopiowania, drukowania oraz skanowania za pomocą urządzeń wielofunkcyjnych w Areszcie Śledczym w Szczecinie
Dodano: 2014-09-23 - Dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania zarządzającego wydrukami wraz z usługą serwisową na okres 3 lat OS/ZP/23/14
Dodano: 2014-03-10 - Dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania zarządzającego wydrukami wraz z usługą serwisową na okres 3 lat. OS ZP 11 14
Dodano: 2014-02-05 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby realizacji projektu nr 2013-1-PL1-LEO01-37025, pt.: Mobilność europejska atutem na rynku pracy w ramach projektu Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo realizowanego przez FRSE, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na zasadach Programu Leonardo da Vinci będącego częścią Programu Uczenie się przez całe życie.
Dodano: 2013-12-10 - Dzierżawę 14 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisową w SPSK NR 1 PUM na okres 3 lat. OS/ZP/93/12
Dodano: 2012-09-03 - Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania
Dodano: 2011-11-21 - Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2011-09-21 - Dostawa 90 szt. urządzeń wielofunkcyjnych o parametrach określonych w załączniku nr 1 do siwz.
Dodano: 2009-11-27