Przetargi.pl
Dostawa i montaż placów zabaw na terenie Gminy Postomino w 2009 roku

Urząd Gminy Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Postomino
    Postomino 30 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 00054307700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż placów zabaw na terenie Gminy Postomino w 2009 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia placów zabaw na terenie gminy Postomino. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem i montażem przedmiotu zamówienia. 3. Wykaz urządzeń zabawowych zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 36 miesięcy. 5. Place zabaw mają posiadać aktualne atesty oraz certyfikaty zgodności, czyli dokumenty potwierdzające, iż produkty są zgodne z normą PN - EN 1176 - 1:2001 pkt 6 i 7 ze zmianami. 6. Wszystkie urządzenia muszą być stabilnie posadowione w podłożu. 7. Urządzenia należy rozmieszczać z zachowaniem stref użytkowania. 8. Informacje o stosowanych materiałach: 1) Podstawowym materiałem wykorzystywanym do produkcji zestawów i urządzeń mają być belki z drewna toczonego o przekroju okrągłym. 2) Drewno powinno być impregnowane ciśnieniowo i barwione na różne kolory - farba musi być dopuszczona do malowania urządzeń zabawowych i odporna na warunki atmosferyczne, 3) Elementy wykonane ze sklejki powinny być wodoodporne malowane na różne kolory. 4) Elementy metalowe mają być zabezpieczone przed korozją poprzez malowanie proszkowe lub ocynkowane poddane procesowi galwanizacji. Wszystkie stosowane śruby winny być ocynkowane. 5) Wszelkie łączniki, łby śrub, nakrętki nie mogą wystawać ponad powierzchnię i powinny być zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. 9. Opis poszczególnych urządzeń zabawowych: 1) Wieża czworokątna - wieża kwadratowa z dwuspadowym dachem przymocowanym na stałe o wys. 3m i szer.1m x 1m, 2) Wieża sześciokątna z dachem przymocowanym na stałe - o dł. boku nie mniej niż 80 cm i wys. 3,5 m, 3) Zjeżdżalnia - ślizg zjeżdżalni należy wykonać z laminatu o dł. 3m, 4) Huśtawka z dwoma siedziskami - siedzisko typu deska ma być powleczone gumą o wys. 2,5m, 5) Huśtawka wagowa ważka zainstalowana z odbojnikami amortyzującymi uderzenie belki, o dł. 3 m, 6) Sprężynowce - bujak na sprężynie amortyzującej wykonany z płyty HDPE, 7) Tablica regulamin - z daszkiem dwuspadowym, o wym. minimum 60 x 70cm, 8) Płotek myśliwski (skośny) - drewniane impregnowane przęsła wykonane z półpalisady, o wys. 80 cm., przęsło nie dłuższe niż 2,50 m, 9) Pajęczyna - wykonana z drewna o wym. 2,30 m x 2,30m, 10) Komplet dwóch ław ze stołem - mają być wykonane z półpalisady i palisady, o dł. 2,30 m, szer. 1 m, wys. 80 cm; ławy dopasowane do stołu, 11) Ławka pojedyncza z oparciem - wykonana z półpalisady i palisady o dł. 2,30 m, wys. 60 cm, 12) Piaskownica kwadratowa - w kształcie kwadratu wykonane z drewnianych bali, o wym. 2,50 m x 2,50 m, 13) Piaskownica sześciokątna - o boku 1,50 m i wysokości 30 cm, 14) Podest wejściowy - o dł. 3 m, 15) Mostek - o dł. 3 m, 16) Drabina pochyła - o dł. 3 m, 17) Drabina łańcuchowa - o dł. 2,80 m, 18) Rura strażacka - o dł. 2,80 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN, (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 97 9315 0004 0021 2012 2000 0040. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy Postomino - pok. nr 9b (kasa czynna w godzinach od 800 do 1330). Wykonawca wnoszący wadium do kasy, otrzyma potwierdzenie wniesienia wadium. 6. W przypadku złożenia oferty pocztą, oryginał wadium wniesionego w formie zawartej w rozdziale VIII ust. 2 pkt 2) - 5) powinien być złożony wraz z ofertą w sposób umożliwiający odłączenie dokumentu. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie rozdziału VIII ust. 6 pkt. 2) i 3), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 2) Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 (wg załącznika nr 3) - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.) 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 4) - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo oprócz umocowania pełnomocnika do reprezentowania w imieniu mocodawcy w ubieganiu się o udzielenie zamówienia winno również zawierać umocowanie do poświadczania za zgodność z oryginałem. UWAGA ! Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną opatrzone czytelnym podpisem lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczęcią. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach