Przetargi.pl
Dostawa węgla do Szkoły Podstawowej w Przyjmie oraz Domu Nauczyciela przy Szkole Podstawowej w Golinie w sezonie grzewczym 2009/2010

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 62-590 Golina, ul. Wolności 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 249 36 27 , fax. 0-63 249 36 27
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
    ul. Wolności 20 20
    62-590 Golina, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 249 36 27, fax. 0-63 249 36 27
    REGON: 00114285400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa węgla do Szkoły Podstawowej w Przyjmie oraz Domu Nauczyciela przy Szkole Podstawowej w Golinie w sezonie grzewczym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału w ilości szacunkowej około 98 ton, w asortymencie: węgiel kostka i miał węglowy do Szkoły Podstawowej w Przyjmie i Domu Nauczyciela przy Szkole Podstawowej w Golinie, w następujących ilościach: a) Szkoła Podstawowa w Przyjmie - węgiel kostka - około 75 ton; - miał węglowy - około 10 ton. b) Dom Nauczyciela przy Szkole Podstawowej w Golinie, ul. Wolności 20 - węgiel kostka - około 13 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 oraz inne wymagania określone w Pzp i SIWZ, 2. Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 Pzp. opisanym w ww. ust. 1, 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp., 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści SIWZ, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp., 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ), 3) podpisany/parafowany projekt umowy (Załącznik Nr 3 do SIWZ), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach