Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 01-809 Warszawa, ul. Cegłowska 80
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5690247 , fax. 022 8341820
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Cegłowska 80 80
01-809 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5690247, fax. 022 8341820
REGON: 01229869700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wędlin dla Kuchni Centralnej Szpitala Bielańskiego ZP-101/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wędlin dla Kuchni Centralnej Szpitala Bielańskiego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151311305
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów złożonych z ofertą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków: 1.1. określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3a do SIWZ. 1.2. określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3b do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) Oświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu zasad systemu HACCP (lub certyfikat HACCP) zgodnie z zapisami ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - (Dz. U z 2006 r., nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) - dotyczy producenta lub wprowadzającego żywność do obrotu. 2) materiały producenta opisujące oferowane produkty (określenie procentowego składu produktu), 3) próbki produktów: 1. Próbki każdego oferowanego asortymentu mają być przedłożone w dwóch egzemplarzach. 2. Każda próbka ma być zapakowana w opakowanie szczelne, uniemożliwiające dostęp powietrza. 3. Próbki muszą posiadać czytelne, trwałe metki z nazwą producenta, datą produkcji, wagą, datą przydatności do spożycia, nazwą dostawcy i dostarczanego asortymentu. 4. Minimalna wielkość jednej próbki wynosi 10 dag. 5. Pierwszy egzemplarz próbki zostanie poddany ocenie przez zespół ds. oceny jakości, drugi egzemplarz będzie przechowywany przez Zamawiającego do uprawomocnienia wyników postępowania. 6. Po terminie uprawomocnienia próbki zostaną zniszczone lub zwrócone na wniosek Oferentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.bip-e.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy mięsa i wędlin, konserw mięsnych, konserw rybnych, ryb mrożonych do Oddziału Zewnętrznego w Popowie. Oznaczenie sprawy Dkw220/2/2016.
Dodano: 2016-03-09 - ZAKUP I DOSTAWY WĘDLIN
Dodano: 2016-02-25 - ZAKUP I DOSTAWY WĘDLIN
Dodano: 2016-01-15 - dostawa mięsa oraz wędlin do kuchni SP ZOZ Siedlce
Dodano: 2015-12-28 - dostawa mięsa oraz wędlin do kuchni SP ZOZ Siedlce
Dodano: 2015-12-28 - dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa mięsa, wędlin, drobiu i ryb.
Dodano: 2015-11-27 - DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN
Dodano: 2015-08-06 - Dostawy mięsa i wędlin, konserw mięsnych, konserw rybnych, ryb mrożonych do Oddziału Zewnętrznego w Popowie Zakładu Karnego w Warszawie-Białołęce - oznaczenie sprawy DKw220/3/2015
Dodano: 2015-03-04 - DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN
Dodano: 2015-02-03